فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

بلاخره تمام شد

1392/5/29 14:01
594 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بلاخره مسابقه نی نی وبلاگ تمام شد.

فاطمه من با136رای...نفر166شد.....البته ازبین700شرکت کننده قلب

هرچندجزنفرات.برنده نبودچون من.دیگه وسطای مسابقه کم.آوردم ولی ازهمه کسایی که گفته یانگفته به دخملم رای دان تشکر میکنم ومیگم که هرنی نیی برای پدر مادرش برندسبغلبغلبغل

ازهمینجابه دوستای عزیزدخترم که جزنفرات برنده بودن تبریک میگم

علیرضاجون نفرچهارمتشویق

علی آقاخوشتیپ نفریازدهمتشویق

آلماجون نفربیست وچهارمتشویق

ایشااله توی تمام مراحل زندگیشون اول وبرنده باشن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهام مامان علیرضا
19 مرداد 92 16:00
تبریک به فاطمۀ نازم با اون چشمای قشنگش و خسته نباشید به زهره جون عزیزم.
ممنون بابت تبریکت عزیزم
این نهایت لطفت و می رسونه
ایشالا همیشه سلامت و موفق باشید.


ممنونم.الهام.جونم.
قابل.تورونداشت.ایشااله.خستگی.این.رقابت.نفسگیر.ازتنت.بیرون.آمده.باشه.
مامان آلما
19 مرداد 92 18:00
ممنون عزیزممنم بهتون تبریک میگم. آخه مهم اول شدن نیست همه بچه ها برنده هستن. منم روزای آخر دیگه کم آورده بودم. ولی شوهرم دست بردار نبود و به همه میگفت واسش رای جمع کنن خیلی خوشحال شدم از این پستی که گذاشته بودین. تشکرفاطمه جون رو ببوس


واقعا درست میگی یه سرگرمی شیرین بود .آلماجونم رو ببوس
مامان آلما
19 مرداد 92 18:35
راستی ممنون میشم اگه کد لوگوی آلما رو در وبلاگتون قرار بدین. مرسی


حتما
مامان علي خوشتيپ
19 مرداد 92 18:58
ممنــــــــــــــــــــونم دوست خوبم.
انشاالله يه روزي جبران كنم لطف و محبتتون رو
فاطمه جون براي ما عزيزه و دوستش داريم.الهي تو بازي زندگي برنده باشه هميشه


خواهش میکنم دوست عزیز
قابله شمارو نداشت
مامان علي خوشتيپ
19 مرداد 92 18:59
راستي چرا بين كلماتتون نقطه مياد.آدم حس ميكنه سكسكه داريدشوخي كردما.ببخشيد


فاصله نمیزدمجبوربودم
مامان تینا و رایان
20 مرداد 92 12:11
همه بچه ها برنده ان..این وسط خوش به حال مخابرات شد


واقعا درست گفتی