فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه درسبد

1392/5/28 13:35
702 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه هارو خیلی دوست دارم با دخملم توی خونه کلی بازی ودعوا و...

بهش میگم برو نفسم با عروسکت بازی کن .میبینم بطور مسالمت آمیز

باعروسکش نشستن رو دوچرخش

 

کیفشو انداخت رو کولش البته باکمک من فاطمه کجامیری:

الیــــــــــــدا   به معنی مسجد باکی میری: بابابوون

رفتم لباساشو بزارم توی ماشین لباسشویی، سبد توسط فاطمه به غنمیمت  رفت

تلاش فاطمه برای حفظ تعادل و نیافتادن


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان آلما
26 مرداد 92 10:35
ای شیطون بلادوست دارم



zahra
26 مرداد 92 15:03
ای قربونت برم من...شیطون بلااااا


خدانکنه زهرا جونم
مامان تینا و رایان
26 مرداد 92 15:12
خوشم میاد این وروجکها خلاصه خودشونو یه جوری سرگرم میکنن


دقیقا همینطوره
خاله شيدا و روشا
26 مرداد 92 15:15
قربونت برم سبد شد جا،ميخوري زمين اوف ميشيااااا


خدانکنه خاله زهره جونم.حواسم هست خاله
zahra
27 مرداد 92 14:42
فاطمه گلی نفس منه...چشم گلم..چند تا از بهترین عکسای فاطمه رو برام تلگراف کن...البته هر دوهفته یک بار این کارو کن


عزیزم حتما چشم آجی زهراخانم
مهدیه ( مادر دختری)
28 مرداد 92 12:18
من نمی دونم چرا بچه ها تو این سن علاقه دارن برن تو سبد؟؟!!
بوسسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم .
توبگو توچی دوس ندارن برن.
خاله پارمیدا
28 مرداد 92 13:20
چقد شیطونی خوشل خانوووووووومممممممم


ممنونم خاله جونم
سرزمین جدیدترین شکلکها
28 مرداد 92 13:20





مرسی عزیزم
(سرزمین شکلکها
28 مرداد 92 13:51
سلام
هنظورتونو از نظری که داده بودید نفهمیدم!
اگر کد ساعت نیاز داری توی قسمت لیست شکلکها کد ساعت هست میتونید بگردید اما اگم منظورتون چیز دیگ س لطفا سوالتونو واضحتر بگید


ممنون عزیزم همون کدشو میخواستم
غزل
28 مرداد 92 15:06
عزیزم چقد خوشکلی تو

خوشحال میشم به وبم سر بزنی



ممنونم غزل جون. آأرس وبتو نزاشتی که بیام گلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 مرداد 92 17:14
سلام نازنینم میدونم با این کارم خیلی ها دلخور شدن اماخوب یه مشکلی پیش امده بود مجبور بودم
الانم که میبینی بر داشتم به خاطر داشتن دوستای خوبی مثل شماست
عزیزم دوست ندارم دوستای خوبم و از دست بدم

ممنونم که به فکری دوست دارم هورار تاااا


منم چون دوستت داشتم زیاد بهت گفتم گلی
سرزمین شکلکهای متحرک
28 مرداد 92 18:24
http://zibasaz.niniweblog.com/cat27.php

این لیک رو برید
ساعتای وبلاگ اونحاس


مرسی عزیزم
مامان سهند وسپهر
29 مرداد 92 10:37
وايييي چقدر خوشگله هزار ماشالا . عزيزم . وروجك شيطون من . خيلي كارهاش با نمكه .
همسنه پسرهاي منم كه هست حدودا. خدا نگهدارش باشه.

راستي ممنونم كه به ما لطف داشتيد.



خواهش میکنم ایشااله همیشه آقاپسرهای ماهت سلامت باشن عزیزم

سرزمین شکلکهای متحرک
29 مرداد 92 12:29
http://zibasaz.niniweblog.com/cat92.php توی این لینک توصیح دادم
zahra
29 مرداد 92 13:15
فاطمه رو اضافه کردماااا


مرسی جیگــــــــــــــــــــــر
مامان آلما
29 مرداد 92 13:18
سلام. این غزل که واستون پیام گذاشته برادرزاده منه. اسمش رو توی وبلاگ آلما با نام غزلانه لینک کردم.


سلام گلی مرسی که اطلاع دادی میام الان بهش سرمیزنم

سرزمین شکلکهای متحرک
29 مرداد 92 13:27
دکمه "ctrl+ منها "روی کیبورد بزنید

که بتونید خودتون بکگراند رو ببینید

ولی اگر بخواید همه صفحه رو کوچیک ببینند این امکان وحود نداره مگه اینکه قالب کوجیکتر و جم جورتری انتخاب کنید


مرسی عزیزم
zahra
29 مرداد 92 13:28
خواهش میکنم عزیزدلم...قابلی ندارههه...میدونی ابجی؟من از عکسای فاطمه میخوام ک تو وبت نیس..میدی؟




همین روزا میبرمش آتلیه برای تولدش حتما عکساشو برات تلگراف میکنم


zahra
29 مرداد 92 14:02
فدات بشمممممممممم عزیزم...ممنون خوشگلم


خدانکنه گلم قابل تورو نداشت عزیزم
سرزمین شکلکهای متحرک
29 مرداد 92 14:31
راستش مشکل از قالبتونه
باید غوضش کنید
توی وبلاگم قالب دارم
خواستید ازونا استفاده کنید
اگرم نخواستید از همون سایتایی که قالبها رو معرفی کردم بریدی قالب انخاب کنید
هم گراقیکشون بهتره هم با نی نی وبلاگ سازگارت هستن


ممنون عزیزم میام از همونا انتخاب میکنم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 مرداد 92 16:32
نازنینم این چه حرفیه
من عاشق دوستای وبلاگی ام


ماهم همینطور
خاله شیدا و روشا
30 مرداد 92 20:12
سلام مامان خانومی
به این پست عکس اضافه کردی؟عکس بالایی نبودااا بود؟؟
من تازه دیدمش,خوشگل خانوم با عروسکش کجا میزه با ماشین؟؟هان؟



سلام آفرین به زهره جون تیزهوش بعداضافه کردم همه زهره هاتیزهوشن

SamaN
31 مرداد 92 9:58
سلام ممنون که اومدی و ممنون بابت تعریفت مطالبم هر چقدر هم خوب باشه به زیبایی عکسای دخترتون نمی رسه
خوشحال می شم که بازهم بهم سر بزنی من همیشه اپم


سلام.خواهش میکنم نظرلطفته
حتما میام
مامان تینا و رایان
31 مرداد 92 13:49
خانومی داری خوشگلش میکنی وبلاگو زود زود آپ کن هی میام سر میزنم مطلب نزاشتی


ممنونم عزیزم به خوشگلی وبلاگ توکه نمیشه
درتدارک سفرم ایشااله برگشتم کلی پست جدیدمیزارم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 شهریور 92 2:37
سلام عزیزم شرمنده
با افتخار تمام لینک شدی
خوش امدی به جمع دوستانه ماااا


مرسی زهرای.عزیزم
امیدوارم دوست خوبی برات باشم
SamaN
1 شهریور 92 12:56
سلام خوبی
امیدوارم حال دخترتم خوب باشه
خوشحال می شم بهم سر بزنی اپم

اگه مایل باشی من بنر وبلاگتو تو وبلاگ خودم می زنم تا بازدید کنندهات بیشتر بشن


ممنونم همه خوبیم
لطف میکنی
SamaN
3 شهریور 92 12:51
سه چیزرا بکار بگیر : عقل, همت, صبر
اما سه چیز را آلوده نکن : قلب, زبان, چشم
سه چیز را هیچگاه و هیچوقت فراموش نکن: خدا, مرگ, دوست خوب

منتظر حضورت هستم


حتما دوست خوبم