فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

همدردی

1393/5/20 8:45
837 بازدید
اشتراک گذاری

از دوروز قبل قصدم این بود که امروز که فاطمه دوسال ویازده ماهه میشه بیام وبشو بروز کنم با کلی عکسای قشنگ از تولدها وعروسی که توی این هفته رفته بودیم .

ولی امروز بدجور حالم گرفته شده بخاطر سقوط هواپیمای سپاهان ایر که متاسفانه تعدادی از هموطنهامون از جمله آوینای عزیز

(که جز  نی نی وبلاگ بودن) وپدر ومادرشون جونشونو از دست دادن.

برای شادی روحشون لطفا صلوات بفرستید

آدرس وب آوینا جون

http://avina2011.niniweblog.com/

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان فرنيا
20 مرداد 93 11:27
خيلي دردناك است نميدونم چي بايد گفت نميدونم از اينكه هر سه با هم رفتند بايد شاكر بود يا بخاطر بازماندگانشان گريان بود
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خیلی .خدا خودش به بازماندهاشون صبر بده
مریم
20 مرداد 93 12:45
سلام من هم تسلیت می گم..... شما از کجا فهمیدید این اتفاق برای آوینا و پدر و مادرش افتاده؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم مامان آوینا دوست صمیمی وخانوادگی یکی از بهترین دوستان وبلاگی من الهام جون مامان علیرضا بودن
هم نفس
21 مرداد 93 11:17
خدایا گوش مارو از حرف مردم پر کن و به ما توانی بده تا خودمان باشیم و در جهت رضای تو نه رضای مردم دوست دارم خداجونم شکرت بینهایت وای از دوستان وبلاگیتون هم تو اون هواپیما بودن؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
بله متاسفانه
مامانی آلما
21 مرداد 93 14:55
خیلی ناراحت شدم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
چه میشه کرد
مامان منصوره
21 مرداد 93 21:41
ای وای خیلی ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
انشااله
مامان پریسا
21 مرداد 93 22:11
واقعا همه جا خوردن. من که از همون لحظه که شنیدم هنوز دپرس هستم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
بله دقیقا مثل من همش توی ذهنم میاد
مامان امیررضا
22 مرداد 93 11:24
خیلی ناراحت شدم خدارحمتشون کنه عزیزم خصوصیت رو چک کن
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم
fatima
22 مرداد 93 12:11
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. دختر نازی داری خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم چشم دوست عزیز
fatima
22 مرداد 93 13:50
منم تسلیت میگم. واقعا دردناکه ..... 10 تا بچه ی زیر 10 سال تو هواپیما جونشونو از دست دادن و این خیلی هولناکه.... من خودم بچه ی زیر ده سال دارم و میدونم که چقدر سخته خدا به همشون صبر بده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خیلی خیلی وحشتناکه خدایاااااااااااا
مامان
25 مرداد 93 2:06
منم جریان اوینا جونو شنیده بودم واقعا غم انگیزه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خیلییییییییییی
مامانی ماهان جون
26 مرداد 93 7:57
الهم صل علی محمد و آل محمد...خدا روحشونو شاد و غرق رحمت کنه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشااله خدا به شما وعزیزانت سلامتی عطا کنه
مامانی ماهان جون
26 مرداد 93 8:00
هزار ماشالله دختر نازی داری خدا برات ببخشدش..ای ول داری که با وجودی که میخواستی عکسها و شادیهای فاطمه جونو براش ثبت کنی بخاطر همدردی و تسلیت با آوینای عزیز و خونوادش پست همدردی گذاشتی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم کاری نکردم یه حس بود که ابرازش کردم
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 10:40
سلام عزیزم..بیا خصوصی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام گلم ممنونم
الهام
27 مرداد 93 12:36
ممنونم زهره جون از ابراز همدردیتون خدا روحشون روقرین رحمت کنه و به خانواده هاشون صبر بده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام بر الهام عزیزتراز جانم ایشااله
مامان ثمین
27 مرداد 93 13:59
بله من خواهر ثمین هستم به وب منم سر بزنید که دردهای ما هم یکی هستش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
بله چشم
مریم
27 مرداد 93 20:58
خیلی ناراحت شدم واقعا دردناک بود
مهدیه
28 مرداد 93 1:08
چقدر سخت خدا رحمت شون کنه!