فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

خالــــــــــه زهرا

1393/5/13 13:45
685 بازدید
اشتراک گذاری

 یه کسایی تو زندگی آدم هستن که جاشونو هیچ کس وهیچ چیز نمیتونه بگیرهبغل پدر ومادر جز لاینفک همون  آدما هستن تو زندگی ما(من ودخترم وهمسرم) چون علاوه بر تمام وظایف ومحبتهای پدر ومادریشان توی این سه سال زحمت نگهداری فاطمه در نبود بنده بر عهده مادر بوده خجالت  علاوه بر اون انسانهای دوست داشتنی همون پدر ومادر ومیگما یه نفر دیگه هم هست که خیلی عزیز ودوست داشتیه وخیلی خیلی به گردن ما مخصوصا من  حق داره خجالتاونم کسی نیست جز یه دونه خواهرم زهرا بغلکه من فقط وفقط قصدم از نوشتن این پست این بود که اگر این وبلاگ پابرجاموند ودخترم یه روزی امدی اینجا بدونی که خالت خیلی خیلی برات سنگ تمام گذاشته وایشااله بتونیم یه زمانی یه قسمتی از زحماتشو جبران کنیممتنظر قبل از  اینکه یه دونه دخترم بدنیا بیاد خواهر م هرجا من از لحاظ روحی کم می آوردمغمگین برام  یه سنگ صبور بود همه جوره برام مایه میزاشتآرام البته بعضی وقتا که میدید بنده گوشم به حرفهاش بدهکار نیست نه از  قهرو توپ وتشر هم استفاده میکردعصبانی ومن در اکثر موارد پی به درستی حرفهاش وکاراش میبردم وخدارو سپاس میگفتم که این موهبت خوب رو نصیبم کرده آرام زمان بارداری هروقت با چشم گریون گریهبرای چکاب دخملی میرفتم وبهم میگفتن که وضعیت جنین خوب نیست در کنارم علاوه بر همسرم،خواهرم بود که دلداریم میداد اون بود که تو بیمارستان همراهیم میکردخسته و هواسش به همه چی بود بعدازبه دنیا آمدن دخملی یک هفته مرخصی گرفته بود تا فقط وفقط زحمت من رو بکشد وتوی بیمارستان کارایی برای من میکرد که از گفتنش خجالت میکشمخجالت تمام کارها رو خواهرم برام انجام میداد که مبادا من درد بکشم و اذیت بشم بعداز زایمان هم برای دخترم هم از لحاظ روحی وهم از لحاظ مالی سنگ تمام گذاشته ومیزاره بطوریکه فاطمه به خالش میگه آجی زهرا (همون اسمی که من صداش میکنم)دیگه جایگاه اصلیش توی خونه مامان جونش اتاق خالشه وگاهی اونجارو اونقدر بهم میریزه که خاله وقتی میره سرکار میبینه که یه وسیله ایش نیست وتوسط فاطمه خانم یه جایی  انداخته شده.  این خوبی وحق داشتن خواهری  به گردنم بر هیچ کس از آشنایان ودوستان مخصوصا اقوام شوهر پوشیده نیستراضی وهمیشه به من گوشزد میکنن که حتما وبه نحو احسن براش جبران کنیتشویق حالا نمیدونم چرا من فکر میکنم که حتما باید به خانه بخت برود تا من جبران زحماتش رو بکنمگیج وهروقت بحث جبران زحمات خواهری پیش میاد میگم خوب ازدواج  نمیکنه که من بتونم جبران زحماتشو بکنم خندونک این خوبی خواهر به قدری رسیده است که همسری  به زبان میاورد که خواهرم مانند خواهرهای خودش بسیار برایش عزیز است به اندازه یاشاید بیشترازآنها برایش احترام قائل است چشمک

عکس زیرنمایی ازخاله زهرا دراتاق خودش درحال سجود است وفاطمه سوار برکله خاله زهرانه مشغول خواندن نماز استخندونک

جالب اینجاست من تادیدمش گفتم آجی بلندنشوتاعکس بگیرمخندونک

وجالب تر اینکه بعداز نماز خواهری بهش میگه دستاتو ببر بالا ودعاکن  فاطمه هم دستاشو برده بالا وگفته خدایا من عروس بشم.فرشته

قیافه خاله زهرا تعجب وقیافه بابا مجتبی عصبانیوقیافه من خندونک(آخه من میدونم  اینا همه ناشی از همون فیلم عروسی خودمان است که این روزا فاطمه انقدر نگاش کرده که دیگه خش دار شده )موقع برگشتن به خونه بابا مجتبی به فاطمه  گفت دخترم خوشم نمیاد از این حرفا بزنینهفاطمه درجواب باباش گفت:

ااههه بابا میخوام عروس شم خندونکخندهقه قهه

من وباباش فقط میخندیدیم خندونکخندهقه قهه

نمایی دیگر از خاله وخواهر زاده در باغملک (تعطیلات عید فطر)

 

فرشتهخدایاشکرت بخاطر همه موهبتهای خوبی که دارمفرشته

بغلخواهرم ایشااله همیشه تندرست وسعادتمند باشیبغل

 

پسندها (8)

نظرات (19)

مریم
13 مرداد 93 13:55
محبت هاتون پایدار عزیزم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قربان محبت شما عزیزم
الهام مامان علیرضا
13 مرداد 93 14:58
سلام زهره جون خدا خواهر خوبت و برات حفظ کنه عزیزم من مطمئنم فاطمه جون همیشه از خوبی های خالۀ مهربونش یاد خواهد کرد و اونا رو جبران خواهد کرد ایشالا که زهرا جون به خوبی و خوشی ازدواج موفقی داشته باشند و همیشه در کنار هم شاد باشید چیکارش دارید بچه میخواد عروس بشه باباش از الان غیرتی شده اتفاقا الان بهتره دعا کنه چون بچه ست خدا دعاش و مستجاب میکنه و از الان یک شوهر خوب براش در نظر می گیره
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام بر الهام نازنیـــــــــــــــــــنمممنونم عزیزم ایشااله منم دقیقا همینو میخوام میخوام که فاطمه قدردان باشه ایشااله خدااز زبونت بشنوه خواهر شاید شما بگی از خر شیطون بیاد پایین اونم چه غیرتی هی به من میگفت حتما تو چیزی بهش گفتی یاد گرفته ولی من اصلا این حرفارو بهش نمیزنم خودش تو مقعیتهای مختلف دعاهای مختلف میکنه مثلا اون موقع که درگیر جابجایی خونه بودیم دعا میکرد میگفت خدایا بهمون یه خونه بدهدقیقا منم نظرم همینه اونم تو این زمونه که پسر خوب کم گیر میاد
خاله زهرا
13 مرداد 93 18:09
آجی جون این حرفها چیه.من خجالت کشیدم.آخه مگر من چندتا خواهر دارم وچندتا بچه خواهر.دیگه هیچ وقت هیچ وقت این حرفها رو نزن به قول خودمون بچه خواهر جگرزاست.پس یعنی یه چیزی ازوجود خودمون به قول بابا، فاطمه بچه ی خودمونه بعد دختر تو وباباش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
الهی بمیرم چرا خجالت کشیدی خواهرم جز حقیقت هیچی نبود تو به گردن ما بیشتر از اینا حق داری عزیزدلماونکه بلههههههه ولی کلا تو خیلی ماهییییییییییییییییییی خواهر عزیززززززززززززززززززززززم
مینا
13 مرداد 93 18:35
سلاااااااااااااممممممممممم ای جونم قربون گل دخملی ناز ک روز ب روز جیگرتر و نازتر میشه و من ب شخصه عـــــــــــــــاششششششششقشممممممم به به چ خاله خوبی خدا واستون حفظش کنه ایشالا و ایشالا زودتر عروس شه تا ما شیرینی بخوریم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزدلم شما خیلی خیلی به ما لطف داری مینا جونمماهم دوستت داریم فراووووووووووووووون ایشاالههههههههههههه
مامان فرنيا
14 مرداد 93 14:21
هميشه خواهر يك نعمت گرانبهاست كه بعضي ها شايد قدرش را ندونند بخصوص برادرها
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
کاملا درسته آخه مگه میشه ندونن
مامان فرنيا
14 مرداد 93 14:22
ايشالله عكسهاي عروسي گل دختري را اينجا برامون بگذاريد
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ایشاالههههههههههه
مامان فرنيا
14 مرداد 93 14:23
ولي ماماني عجب خواهري هستيا بجاي اينكه بري بچه را برداري ميگي خواهر تكان نخور تا عكس بگيرم طفلك خواهرت عجب نمازي ميخوانه از دست شما مادر و دختر
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
واقعا حق گفتیاااااااااا
خاله صبا
14 مرداد 93 18:34
قربونش ! بابا خوب میخواد عروس شه ! چرا کسی درکش نمیکنه ایشالله من و جرقه هم در آینده ای نزدیک چنین عکسایی خواهیم داشت
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ایشاالهههههههههه مطمئن باش که داری به امید آنروووووز
مامانی آلما
14 مرداد 93 19:03
خدا رو شکر که خواهر خوب و عزیزی دارین. خواهر خیلی خوبه منم دارم ولی از من بزرگتره. کلا وجود خواهر یه نعمت بزرگه. مخصوصا واسه من که مامانمو از دست دادم یه دلگرمیه. کلی خندیدم از اینکه گفتین ابجی تکون نخور تا عکس بگیرم بوس واسه فاطمه ناز خودم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
وقعا جای شکر داره داشتن خواهر خوبمنم خواهرم یک سال وهشت ماه ازم بزرگترهایشااله خدا عمر هزار ساله به خواهرت بده که جای مامان مهربونتو برات پرکنهوروح مادر نازنینتو قرین رحمت بی انتها بووووووووس برای خاله عزیزم که هم اسم خالمههههههههههههه
مامان
14 مرداد 93 23:13
سلام عزيزم الان پست روزهاي سخت رو خوندم خيلي ناراحت شدم الان فاطمه جان حالش خوب شده؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم بله خداروشکر خیلی بهتر شده
زهرا مامان ایلیا جون
19 مرداد 93 5:59
وای چه خاله مهربونی خدا برات حفظش کنه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون
مریم
19 مرداد 93 15:46
سلام وبلاگتون قشنگ بام تبادل لینک کنیم مریم هستم 11ساله
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
بله عزیزم با کمالب میل
مامان پریسا و بابا مهرداد
20 مرداد 93 9:20
عزیزم .... هزار اله اکبر .. خیلی دخترتون ملوس و دوست داشتنیه معلومه خیلی هم کنجکاو و باهوشه خدا بهتون ببخشه انشاله
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتونه
مامان پریسا
21 مرداد 93 22:14
ان شالله همیشه سلامت باشن و باشید و همیشه پشت و پناه هم در شادی ها و همه ی مراحل زندگی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم مریم جون از این همه دعای خوبت
مامان فاطمه
23 مرداد 93 11:41
سلام مامان خانم و قند عسلی ما بالاخره برگشتیم. دلم کلی براتون تنگ شده بود. می بوسمتون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم خوشحال شدم نازنینم فاطمه گلی خوبه
مامان
25 مرداد 93 2:17
به به چه خاله ی خوبی.خدا حفظش کنه براتون.... انصافا خواهر خوب هم کم گیر میاد..... این یه نعمته که نصیبتون شده.خداحفظش کنه.تنش سالم و لبش خندون انشاالله. فاطمه جونم بهتر شده؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم واقعا یه نعمت بزرگه ایشاالهههههههههههه خداروشکر خیلی بهتره
مامانی ماهان جون
26 مرداد 93 8:01
به به به دم آجی زهرا گررررررررررررررررم گررمممممممممممم چقدم خاله مهربونینکاش منم همچین خاله ای داشتم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
فرقی نمیکنه خاله شما بهم باشه ماکه بخیل نیستیم عزیزم
مامانی ماهان جون
26 مرداد 93 8:02
الهی همیشه به شادی و خوشی گذر عمر کنید و دلتون همچو امروز پر از مهربانی برا هم بتپه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم از دعاهای خوبت عزیزم همچنین دل شما همیشه مملواز شادی باشه الهی
مامانی ماهان جون
26 مرداد 93 8:03
ای قربونش بشم فاطمه که دعا کرده عروس بشه..ایشالله ه ه ه ه ه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قربونت خاله جووووونی عزیزم ایشاالهههههه