فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

آیا میدانستیدکه

1392/4/11 13:15
552 بازدید
اشتراک گذاری

 

آیا می دانستید که:

 


ریحان خاصیت ضدپیری دارد

 


زنان زودتراز مردان یخ میزنند

 


گردو با چربی های ناسالم می جنگد

 


اجداد خفاش ها موشها بوده اند

 


خمیازه کشیدن به مغز آرامش میدهد

 


پاندا هنگام تولد صورتی رنگ است

 


محققان قادر به کاشت بذر در فضا شدند

 


مسن ترین گربه جهان 38 سال سن دارد

 


یک قطره آب دارای یک صدمیلیارد اتم است

 


مارها باهوش ترین خزندگان روی زمین هستند

 


ملخ ها دارای بیش از یک میلیون گونه هستند

 


نعناع سکسکه وتنگی نفس راشفا میدهد

 


رنگ موردعلاقه 80درصد آمریکایی ها آبی است

 


چهار پنجم ،جانوران را حشره ها تشکیل میدهند

 


اثرانگشت ،خواهر وبرادر 60%شبیه به هم است

 


پرستاران بیشتراز سایر افراد دچار آسم میشوند

 


هرتارموی انسان میتواندتاوزن 100گرم رشد کند

 


سن پدر باضریب هوشی کودک رابطه مستقیم دارد

 


وزن کل انسانهای جهان باوزن کل مورچه های جهان برابر است

 


راست دستها بطور متوسط9سال بیشتر از چپ دستها عمر میکنند

 


برای جلوگیری از جوانه زدن سیب زمینی درون سبد آنها یک عدد


سیب قراردهید


سرعت خواندن از صفحه رایانه نسبت به کاغذ معمولی 25% کند تر


است.


هشتاد درصد کودکان زیر3سال عفونت گوش راتجربه میکنند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام مامان علیرضا
11 تیر 92 14:31
مفید بود زهره جونم
ممنون



خواهش میکنم الهام خانمی خوشحالم که مفید واقع شد
مامان پريسا خانوم(نجمه)
11 تیر 92 14:34
جالب بود.

راستي گفتين قبلا فاطمه رو از پوشك گرفتين ولي ناموفق بودين؟؟

من تا امروز كه موفقيتي كسب نكردم يعني بايد ببرمش تند تند دسشويي وقتي تو دسشويي داره مثلا آب بازي ميكنه جيش ميكنه ولي اصلا متوجه نميشه كه جيش كرده مگه ببينه از طرفي همين كه تو شلوارش جيش مي كنه ميگه جيش و قبلش نمي گه. گفتم تا 1 هفته صبر ميكنم اگه موفق نشدم ول مي كنم. شايد هنوز زود باشه بنظرتون 1 هفته كافيه يا بيشتر؟ آخه مجبورم خودمو تو خونه زندوني كنم ميترسم بره خونه ديگران و كثيف كنه


دقیقا منم همینطور.تازه من میبردمش دستشویی با اعمال شاقه .باید خودمم ادای نشستن رو دمی اوردم همه مراحل جیش کردن را من بصورت کذایی انجام میدادم تا اونم انجام بده .مینشست شاید به عشق آب بازی یه کم جیش میکرد.چون من هرچی میگفت آب .میگفتم اول باید جیش کنی.خلاصه جیش میکرد بجای اینکه من اونو بشورم هی میگفت مامان .یعنی اون منو بشوره
حالا همکارم میگه یه شرتهایی هست که از داخل حالت مشما دارن که نم نمیده اینور .هنوز پیدانکردم اگر پیداکنم حتما اقدام میکنم چون فکر میکنم داره دیرمیشه همسایه وهمکارای من اکثرا بچه ها شونو یک سال و 10ماهگی گرفتن از پوشک .






مامان پريسا خانوم
12 تیر 92 10:00
سلام عزيزم
از اين شرتها كه ميگي من شنيدم بچه متوجه نميشه جيشكرده تازه اينجور نيست نم پس نده از دور پاهاش ميريزه ولي من ميرم مي خرم ببينم چجوريه؟


میدونم متوجه نمیشه ولی ما مرتب میبریمشون دستشویی .حالا اگر یه دفعه جیش کرد غافلگیر نشیم .ولی اینطور که تو میگی فایده نداره از دور بریزه میشه یه کاری کرد یه شرط عینکی زیرش پاش کنیم اگر گرفتی حتما برام بگوچه طور شد؟
zahra
12 تیر 92 12:10
ای جان منی تو
ممنون





مامان اروين
14 تیر 92 9:40
به منم سر بزنيد خوشحال ميشم


حتماعزیزم.مرسی.که.به.ماسرزی
مهدیه
15 تیر 92 8:30
خانومی برای گرفتن پوشک زیادی هم عجله نکن! زیر دو سال زمان مناسبی نیست!
حتما یه چرخی تو اینترنت بزن و از دکترش هم بپرس!



چشم حتما .مهدیه خانم مرسی که بهمون سرمیزنی
مامان پريسا خانوم(نجمه)
15 تیر 92 8:53
سلام واسه مطلب جديدتون نتونستم نظر بزارم. راستي يه سر به صندوقچه تلگرافتون بزنيد.
الان كه چند روز از پوشك نكردن پريسا گذشته و من موفقيت خاصي كسب نكردم به اين نتيجه رسيدم كه بدون پوشك نبايد باشه و بايد پوشكش كنم ولي هر چند وقت يه بار ببرمش دستشويي چون اگه اينكار رو نكنم خونم به دسشويي مبدل ميشه


سلام .عزیزم خوبی حتما صبح آمدم حالا دوباره میام.آره فکر کنم زود باشه الان میام بهات میگم