فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه درآستانه بیست ودومین ماه تولدش

1392/4/21 1:11
624 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم در آستانه ماه مبارک رمضان ، بیست ودومین ماه تولدت را 

 

 

 

پشت سرگذاشتی. بغل

 

 

http://www.sheekh-3arb.info/islam/Library/img/3ater/div24/WebPageContent/1422930ug3rsn4d63.gif

 

 

باز هم گذر ایام مرا وادشت تا بنویسم برای بهترازجانم تو بزرگ میشوی ومن

 

  بازهم در اتتظار بزرگتر شدن تو .http://images.zaazu.com/img/cupid-heart-animated-animation-cupid-smiley-emoticon-000379-medium.gif

 

 


پروردگارا  ازتو میخواهم که سلامتی وخوشبختی را مهمان همیشگی اش

 

 

 

قراردهی.آمین

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهام مامان علیرضا
18 تیر 92 13:26

بیست و دو ماهگیت مبارک عزیز خاله
قربون تو بشم من



خدانکنه خاله الهام جونم.مرسی از همه لطفت
الهام مامان علیرضا
18 تیر 92 13:28
زهرۀ عزیزم
منو ببخش خیلی تند رفتم
واقعا عصبانی بودم
البته منظورم فقط به اون کارمندهاست که خوب کار نمیکنند نه شما گل خانم
تصحیح شد عزیزم
ادامۀ مطلب و دوباره بخون
می بوسمت عزیزم.


خواهش میکنم عزیزدلم متوجه شدم خیلی عصبانی بودی ناراحت نشدم .امیدوارم اینا برای من درسی باشه تا هرچه بیشتر کارمو درست انجام بدم.
خاله شيدا و روشا
18 تیر 92 13:29
22 ماهگيت مبارك خوشگلم



متشکرم خاله زهره جونم .شیدا وروشا رو از طرف من ببوس
خاله شيدا و روشا
18 تیر 92 13:31
هي واي بر من
يادم رفت سلام كنم
سلام مامان زهره جون
خوبي؟؟؟؟؟
مرسي كه ميايي وبلاگ ما و كلي برامون نظر ميذاري


سلام عزیزم.خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم.
مامان آلما
18 تیر 92 16:06
22ماهگیت مبارک خوشکلم


مرسی خاله خوبم
خاله شيدا و روشا
19 تیر 92 13:25
خواهش ميكنم عزيزم
آره 4 ساله كارمند اداره بوقققققققققم


بسلامتی.ایشاله.هرروزترفیع.بگیری.بری.بالاتر
مامان پريسا خانوم
19 تیر 92 16:22
كوچولوي خاله تولدت مبارك ايشالا 120 ساله شي



ممنون.خاله.مهربون.ایشااله.پریساشماهم.120ساله.بشه.بووووووووووووووس
زهرامامانه ایلیا جون
20 تیر 92 3:40
سلام خانوم گل 22 ماهه
الان 22 ماه شدی مونس مامانی
خدا تو رو براشون حفظ کنه جونم
عزیزم وبلاگ شما هم عالیه خوشحال میشم بیشتر بهم سر بزنی
راستی شما چندمین نفر شدید


مرسی عزیزم.ایشااله ایلیاجون بهمراه شما همیشه سلامت وتندرست باشه.خاله من نمیگم چندم شدم خیلی پایینه رتبمون.آخه من خیلی جدیش نگرفته بودم تازه تبلیغاتو شروع کردم.
مامان عبدالرحمن واویس
20 تیر 92 4:52
سلام عزیزم ممنون ازاینکه بهمون سرزدی خانومی دوراول جزهاش تموم شد اگه اشکالی نداره اسمتونو واسه دوردوم که یازدهم ماه مبارک شروع میشه برای جزء1ثبت میکنم
اگرموافقیدلطفا خبربدین تا به اسمتون ثبت بشه


حتما میام پیشت.موافقم کاملا.متشکرم
مامان پريسا خانوم
20 تیر 92 17:58
واي خداي من من چقدر حواس پرتم من ديروز گذرا اومدم وبتون يه لحظه جا خوردم ولي گفتم شايد اشتباه كردم و تولد 2 سالگيه فاطمه جونه. اون موقع به خودم گفتم چقدر حواس پرتم كه تا حالا فك مي كردم فاطمه هم سن پريساست. امروز كه اومدم وبتون مي بينم فاطمه جان 22 ماهه شده. آلزايمر گرفتم


عزیزم.همه.جوره.برامون.عزیزی.پریساجونوببوس
خاله پارمیدا
20 تیر 92 18:52
گل]پیامبر اسلام فرمود هرکه روزه دار مومنی را افطار دهد ثواب ۱۰۰ حج بر او نوشته میشود
همچنان منتظر تماس شما هستیم !نی نی ما تو مسابقه شرکت کرده اگه لطف کنید و بهش رای بدید ممنون میشم کد 269 را به 20008080 ار سال کنید

گل]