فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

نفسم پنج سالگیت مبارک

1395/6/20 7:15
705 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر دلم برای یک سالگیت تنگ شده متنظرچقدر زود میگذرد مادرانه هایممحبت میدونم که سال دیگه همین موقع دلم برای الانت تنگ میشودغمگین ولی نمیدونم چرا بچه بودنت را خیلی دوست دارم بغلاینکه هر روز صبح برای سرکار آمدن پشت سرم بهانه میگرفتی رو الان دوست دارمغمگین اونموقع ها میگفتم کی بشه بزرگ بشه الان دلم برای اونموقع ها تنگ میشهغمگین الانی که صبح ها چشم هاتو باز میکنی ومیگی مامان میخوام آماده شدنت رابیینمآرام الانی که خودت داوطلبانه پیش مامان جونت میرهمحبت الانی که گاهی اوقات با گفته هایت چنان غافلگیرم میکنی  که پیش خودم میگم فاطمه کی اینقدر بزرگ شدبغل وقتی بهم میگی باید به دخترت محبت کنی محبتوقتی که میگویی دوباره داری میشی مامان بداخلاق عصبانیو........

محبتباتمام مادرانه هایم میگویم فاطمه عزیزم، ثمره زندگیم تولد پنج سالگیت مبارکمحبت

پسندها (6)

نظرات (12)

عمه فروغ
24 شهریور 95 14:38
تولد تولد تولدت مبااااااااااارک5 ساله شدنت مبارک فاطمه جونم الهی زنده باشیان شالله همیشه به خوشی زندگی کنی و به همه آرزوهای قشنگت برسیفرداهات پرامید و پر از شادی عسل خانوم زهره جون تبریک میگم 5 ساله شدن مادرانه هاتون رو انشاله پرتوان باشید و سایتون بر سر گل دختری مستدام باشه و این که چرا این پست برای من در وبلاگ به روز شده دوستان نیومده بود
محجوب بانو
26 شهریور 95 15:42
تبریییییییییییییییییک انشالله دخمل خوشکلتون 120 ساله بشه خوشحال میشیم به بوی بهشت ما هم تشریف بیاریید
milad
31 شهریور 95 21:52
دخترخاله
4 مهر 95 14:51
فاطمه جون تولد 5 سالگیت مبارک باشه انشاالله سال های سال زیر سایه ی پدر و مادر و با دلی پر از شادی زندگی کنی
مامان فرنيا
12 مهر 95 10:22
سلام عزيز دلم تولدت مبارم ماشالله به اين خانم گل ماماني هيچوقت فكر ميكردي فاطمه گلي به اون كوچوليي خانمي به اين نازي بشه؟ من هروقت به وزن تولد فاطمه جان نگاه ميكنم همش به خدا احسنت ميگم بخاطر اين خانم گل
مامان زهره
19 مهر 95 8:49
چقدر زود بزرگ شد . واقعا تولدت مبارک عزیز دوست داشتنی من. امیدوارم هزاران ساله بشی. خیلی وقته هیچ خبری ازتون نیست . کجااااااااااییید؟ منم آپیدم. منتظرتونم مثل همیشه
هنرمند
9 آبان 95 16:26
برای زندگی… قانون مهربانی بگذاریم..! هرکه اخم کند جریمه اش لبخند و هرکه لبخند بزند پاداشش ، عشق باشد قانون مهربانی ، پاداش و مجازاتش شیرین است ........................................ سلام و عرض ادب
مامان محمدحسین
16 آذر 95 20:14
سلام دوست مهربون؛اول از همه از آشناییتون خوشبختم؛و دوم اینکه شما از الهام خانم مامان علیرضا خبری ندارین؟خیلی نگرانشونم؛خیلی وقته وبشون رو آپ نکردن؛
عمه فروغ
9 اردیبهشت 96 11:36
سلام زهره جان خوب هستید؟ فاطمه گلی خوبه؟ سال نوتون با تاخیر مبارک خیلی وقته نیستید؟خوب هستید ان شالله؟
milad
15 تیر 96 15:24
سلام سلامتین ؟ شمام به تاریخ پیوستین ؟.... دیگه کسی وبلاگ آپ نمیکنه هرکجا هستن موفق باشید...
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام سلامت باشین متشکرم
مامان ریحانه
13 شهریور 96 2:03
سلام زهره جونم خوبی عزیزم چه حال چه احوال فاطمه ی گلم خوبه میگما داره فاطمه 6 سالش میشه به سلامتی خیلی وقته غیبت داری پس کجایی شما دلم خیلی براتون تنگ شده زودی بیا از خودتون بگو برامون دوستون دارم فاطمه جونمو ببوس
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم آمدم پیشتون توضیح دادم محبت
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 بهمن 98 15:14
سلام خاله جون من شمارو باافتخار دنبال کردم ممنون میشم شماهم منو دنبال کنید😍❤