فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

این روزهای ما

1393/4/4 10:16
687 بازدید
اشتراک گذاری

 به مناسبت سی و سه ماهگی فاطمه جون در شب نیمه شعبان.

 

 

از بس دخملی فشفشه وتولد دوست داره خالش این مراسمو براش گرفت جشنبغلبوسبغل

 

اینم یه کادوی کوچولو به مناسبت سی وسه ماهگی فاطمه براش خریدمبغل  بیشتراز فاطمه من دوستش داشتمخندونک انواع واقسام چشم ودهان ومو وبینی داره که حالت آهنربایی دارن باید باهاش شکل درست بشهزیبا

 

 

تواین عکس فاطمه داشت باتلفن باخالش

صحبت میکرد که خالش گفت

من خوابم میادفاطمه هم

داره خالشو میخوابونهخندونکخواب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این روزها هروقت من تو آشپزخونه باشم جای فاطمه اینجاست

خودش میاد بالا تا دسترسیش به همه جا راحت باشه راضی

 

شب قبلش مهمون داشتم فاطمه با عروسکش  آمده رو میز میگه مامانی من مهمون دارم حالا داره از عروسکش پذیرایی میکنهبغل

 

 

یکی از دغدغه هام توی خونه جدید دسترسی فاطمه به دستگیره درهاجازه البته براحتی نمیتونه باز کنه. داره درو قفل میکنه که باباش از خونه نره بیرونخسته

تواین هفته فاطمه مریض بود غمگین وخیلی  استرس داشتمترسو اول تب کرد بعد هم شکم دردخطا. دکتر گفت گلوش التهاب داره الان انتی بیوتیک مصرف میکنه ولی شکم درد روهنوز دارهغمگین مامانم میگه موقعی که من نیستم همش میگه شکمم درد میکنهگریه خیلی عذاب وجدان دارم  تصمیم گرفتم ببرمش مهد شاید پیش همسالاش بهتر باشه متفکر

 

 

شنبه بخاطر حال بد دخملی موندم خونه. الهی بمیرم براشگریه

 

فرشتهدعاکنیم برای سلامتی همه فرشته های کوچولو فرشته

پسندها (10)

نظرات (29)

مامان فرنيا
4 تیر 93 10:31
چه ذوقي كرده من هم همينجا با ديدن ذوق گل خانم تصميم گرفتم واسه فرنيا از اين شمعها بخرم ميدونيم خيلي خوشش مياد
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
حتما اینکارو بکنیدفاطمه انقدر دست زد وذوق کرد حتما فرنیا جونم هم خوشش میاد
مامان فرنيا
4 تیر 93 10:33
ايشالله زود خوب ميشه ماماني نگران نباش اما مهد هم خوبه اگه مادرت ميتونه چندساعتي انجا باشه بعد بره بياردش عاليه يا مثل من مجبور نباشيد صبح خيلي زود ببريدش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشااله دقیقا خودمم همین پیشنهاد رو بهش دادم آخی حتما خیلی اذیت میشید
مامان فرنيا
4 تیر 93 10:37
چه بامزه داره تلفن را ميخوابونه
مامان فرنيا
4 تیر 93 10:39
باباي فرنيا هم خيلي ميترسه شبها يا حتي بين روز اگه تنها با فرنيا خانه باشه در را قفل ميكنه ميگه يكدفعه خوابم ميبره و ممكنه فرنيا بيرون بره اما تاحالا من نديدم فرنيا كاري با در داشته باشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
بابای فاطمه هم دقیقا همینطوره تامیرسه خونه دروقفل میکنه ولی من نه آخه میدونم تلاششو میکنه ولی زورش نمیرسه بازکنه ولی تاهم صدای در میاد باتمام توانم میدوم فکر میکنم فاطمه دروبازکرده بعد میبینم همسایه روبرویی بوده در خونشو باز کرده
مامان شادی
4 تیر 93 11:36
عزیز دلم 33 ماهگی مبارک خوشگل خاله عروس بشی ایشالا دخملی رو بمیرم براش ایشالا زودتر حالش خوب شه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله شادی جونم خدانکنه عزیزم ایشااله
❀مامان علی خوشتیپ❀
4 تیر 93 11:58
الهی بمیرمالان بهتره فاطمه گلی؟انشاالله که حالش خوب شده باشه خواب چی دیدی؟نکنه تو هم خواب دیدی پسردار شدم؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه عزیزدلم.بهتره فقط شکم درده هنوز باهاشه .خواب دیدم زایمان کردی امدم دیدنت ولی نمیدونم بچت چی بود حالا این دفعه خواب دیدم اول ازت میپرسم جنسیتش چیههرچی هست ایشااله سلامت باشید هردوتاتون
هم نفس
5 تیر 93 8:28
سلام انشاا.. هرچه زودتر فاطمه خانوم خوب میشن دوباره شیرینکاری و شیطونی میکنن.. عزیزم .. واسش زیاد زیادتر اسپند دود کن یه موقع میبینی چشم خودت و همسریت بیشتر میگیره/
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام ممنونم ماهناز مهربونمچشم شاید هم همینطوره
الهام
5 تیر 93 9:28
سی و سه ماهگیت مبارک نازنین آفرین به خاله جون مهربون راستی منم رفتم تو فکر خرید یه همچین پازلی آخه علیرضا جدیداً خیلی به چشم چشم دو ابرو علاقه پیدا کرده! این دیگه خیلی خلاقانه ست که گوشی رو به جای خاله ات بخوابونی ایشالا هیچ وقت مریض نشی خاله خیلی سخته اتفاقا من و همسرم از علیرضا همین ویروس و گرفتیم و صدام چند روز در خاموشی به سر می برد که خدا رو شکر الان بهتر شده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله الهام جونمقربون شما.حتما براش بگیر خوشش میادممنونم ایشااله واقعا نمیدونستم گرفتگی صداهم داره میبینم فاطمه از خواب که بیدار میشه صداش خیلی گرفتس نگو مال همین ویروسهبد نباشه عزیزم ایشااله که زود زود خوب خوب بشید
مامانی آلما
6 تیر 93 18:46
33 ماهگیت مبارگ قشنگم خدا نکنه مریض شی. ایشالا که زود زود خوب میشی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله مهربونمایشاالهههههههههههه
هم نفس
7 تیر 93 13:13
خداقبول کنه انشاا.. آره با بچه خیلی سخته.. من پارسال زرنگ شده بودم اولین شب ماه مبارک و شب سوم افطار داشتم اما امسال نوبت منو مامان و خاله جون گرفتن احتمالا من هفته ی بعد افطاری بدم باید مرخصی بگیرم.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزمبسلامتی ایشااله که بخوبی وخوشی برگزار بشه مهمونی هات
خاله شيدا و روشا
9 تیر 93 7:56
سلامممممممممممم 33 ماهگيت مبارك عزيز جونم الهي بميرم دخملي مريضهايشالا زود زود زود خوب شه قربونش برم من كه داره خاله رو از راه دور خواب ميكنه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلااااااااام عزیزدلم خداروشکر الان خیلی بهتره خدانکنه زهره جووووووونم
خاله زهرا
9 تیر 93 9:59
الهی خاله فدات بشه نازنین مهربونم.ایشاله همیشه شاد وخندون باشی.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه خالههههههه جووووووووووونی دوستت داررررررررررررررم فراوون
مامانی آلما
9 تیر 93 10:43
مسافر پرواز رمضان پروازت بی خطر... امیدوارم توشه ات فراوان باشد وسهم سوغات من دعای شبهای قدرت حلول ماه رمضان ماه مهمانی خدا و بهار قران مبارک التماس دعا
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم همچنین التماس دعای خیر دارم از شما
مریم
10 تیر 93 8:26
عزیز دلم چقدر ناز شدی ولی قول بده دیگه مریض نشی خیلی شیرین بود خوابوندن گوشی تلفن رو پاهاش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله خوبم چشم قول قول
mahdis
10 تیر 93 20:02
چه دختره نازی هستی شما بمنم سر بزن
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون حتما
هم نفس
12 تیر 93 12:54
سلام روزه و نمازتون قبول باشه انشاا.. موقع افطار و سحر یه کوچولو هم به یاد ما باشید.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام همچنین عزیزم انشااله حتما عزیزم اگر مقبول باشه
الهام
14 تیر 93 8:36
خصوصی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم الهام جونم فقط دعاکن برام
mahasa
14 تیر 93 9:50
سلام دوست خوبم دوست داری نی نی ت توی مسابقه ی وبلاگ من شرکت کنه اگه دوست داری بیا و نظر بده بگو نی نی منم هستش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
میام پیشت
مامان
14 تیر 93 12:15
چه قالب قشنگی، مبارک.... عجب فشفشه ای شبیه مشعل المپیکه... الهی فاطمه عسلی چرا دلت درد گرفته خاله؟ انشاالله که زود زود خوب بشی. بووووووس
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشااله خاله مهربونم
دخترزمستان
17 تیر 93 16:08
سلام .حالتون خوبه؟؟منو یادتون میاد فاطیما هستم وبلاگ جیگرستونو داشتم الان ادرسشو عوض کردم ببخشید دیر خبردادمراستی تولد فاطمه خانوم هم مبارک این کد لوگومه خواستین بزارین تو وبتون سایزشم خودتون میتونن تنظیم کنین ممنون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم بله کاملا یادمه ایشااله میرسم خدمتتون. تولدش نبود عزیزم ماهگردش بود
هم نفس
18 تیر 93 10:38
خدايا نعمت سلامتي مبدأ همه نياز هاست و عاقبت به خيري مقصد همه نيازها بين اين مبدأ تا آن مقصد والاترين نيازها دلخوشي ست به بزرگيت سوگند در اين آخرين روزهاي سال آن را به تمامي دوستانم عطا فرما.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم خیلی خیلی التماس دعا
مامانی آواخانوم
18 تیر 93 15:51
سلام عزیزم خوبی؟ فاطمه نازنینم خوبه؟ ببخش ک زیاد نمیتونم بیام وبهتون سر بزنم انشالله ک اگه بهتر شدم میام وحسابی از خجالتتون در میام
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام خانمی خداروشکر که حالت خوبه. خداایشااله روح پدر بزرگولرت رو قرین رحمت بی انتها برگرداند عزیزم حتما منتظرت هستم نازنینم
مامان
19 تیر 93 11:37
راستی فاطمه جونم چطوره بهتر شده؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
الحمداله خداروشکر
مامان فرنيا
21 تیر 93 10:33
خانمي رمز نميدي؟ ايشالله روزهاي سخت خيلي زود به شادي و خوشي تبديل بشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
فرستادم برات عزیزم ایشااله التماس دعا عزیزم
مامان امیررضا
22 تیر 93 5:00
مامانی چی شده ؟ به منم رمز میدی ؟
مامان دومین فرشته
24 تیر 93 8:03
سلام عزیزم حالتون چطوره ؟حسابی نگران شدم رمز پست آخرت رو حتما بهم بده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلاااااااام عزیزمخوووووبی نی نی چطوره آمدم
خاله شیدا و روشا
27 تیر 93 3:34
سلام مامانی چی شده عزیزم؛روزهای سخت واسه چی؟؟سلام عزیزم میام پیشت
عمه ی آتنا
28 تیر 93 17:48
سلام امیدوارم مشکلی پیش نیومده باشه که رمز دار کردین حالتون خوووبه؟ رمز رو واستون خصوصی میفرستم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
میترا
31 تیر 93 8:37
سلام مامان فاطمه لطفا رمز رو به ماهم بدید تا عکس های فاطمه جون رو ببینم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم عکس نیست شرمنده