فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

خدایا هزار بار شکر

1393/11/6 12:44
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

سلام واقعا معذرت میخوام که نتونستم بیام خبر سلامتی فاطمه رو بدم خجالت

بخدا اولین باره از یک شنبه اون هفته تا الان که نشستم پشت کامپیوتر اونم توی محل کارچشمک

هشت روز خونه بودم وفاطمه بعداز عملش خیلی خیلی حساس وزودرنج شده به بهانه های مختلف گریه میکنه وسرفه میکنه که دکتر گفته نباید سرفه کنه اینه که تو خونه همش درگیر دخترمم آرام

از همه دوستای عزیزم که مثل یه دوست واقعی جویای احوال فاطمه بودن ممنونم دعا میکنم که سلامتی که بهترین نعمت است همیشه مهمون خونه هاتون باشه و دعای دیگم اینه که هیچ وقت هیچ وقت، هیچ مادری پشت در اتاق عمل انتظار بچشو نکشه واقعا سخته خیلیگریهگریه

فاطمه این روزها فقط باید چیزهای نسبتا نرم بخوره سه روزه اول که فقط بستنی وآبمیوه بهش میدادم وسوپ خالی از روز سوم به بعد چیزهای نسبتا نرم واینکه نهایت سعیم رو برای سرما نخوردنش میکنم خسته

فرداهم نوبت دکتر داره برای بررسی گوش وگلوش

التماس دعا

فرشتهخدایای مهربونم شکرتفرشته

پسندها (10)

نظرات (11)

الهام مامان علیرضا
6 بهمن 93 13:02
خدا رو هزار مرتبه شکر زهره جون ایشالا به زودی بهبود پیدا کنه ببوسش از طرف من ایشالا امروز یا فردا برای یک کار اداری عازم مشهد هستم و اگه توفیق نصیب بشه حتما به یادت خواهم بود عزیزم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قربون این همه محبتت الهام عزیزم دست بوسته خواهرم واااای چکار خوبی میکنی عزیزم یادت نره صدامون کنی
بابا و مامان
6 بهمن 93 14:38
ان شالله 1000سال زنده باشه دختر خوشکلم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم از محبتتون
مامان فرنيا
6 بهمن 93 14:55
سلام خدا را شكر كه همه چيز به خير و خوبي تمام شد البته ميدونم چقدر اذيت شديد انشالله خدا سلامتي را به همه بچه ها عطا كنه و هيچ مادر را در غم بيماري بچه اش نگذاره
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که جویای احوال ودعاگوی ما بودید ایشااله واقعا الان تنها خواسته قلبیم همینه
مامان ریحانه
6 بهمن 93 15:09
خدا رو شکر عزیزم که فاطمه جون حالش خوبه خانمی برای نازنین من هم دعا کن که نیاز به عمل نداشته باشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم ایشااله الان میام پیشت عزیزم
مامان مبینا
6 بهمن 93 15:18
خدا رو هزاران بار شکر مامانی مامان خانم واقعا کار خوبی کردی ومارو خبر دار کردی همش نگران بودم فاطمه دخمل قویه وایشالله زود زود خوب خوب میشه میبوسمش عزیزم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
واقعا هزاران هزار بار شکر قربون محبتت عزیزدلم ببخشید که دیر خبردارتون کردم قربونت برم ایشااله که عزیزای شما همیشه تنشون سلامت باشه
عمه فروغ
7 بهمن 93 0:16
سلام زهره جان خوب هستید؟ خدا رو شکر که حال دخمری بهتره ان شاا.. همیشه سالم و تندرست باشه.ببوس روی ماهش رو
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام فروغ مهربونم خداروهزاربارشکر میکنم ایشاله سلامتی وخوشی مهمون همیشگی خونه هاتون باشه عزیزم
خاله شيدا و روشا
8 بهمن 93 13:51
سلام زهره جونم واي بميرم براي فاطمه خوشگلم خدا رو شكر كه حالش بهتره قربونش برم من بخشيد من نميدونستم و خيلي كم سر ميزنم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم خدانکنه گلم ممنونم زهره جونم اشکال نداره عزیزم ببوس روی ماه گل دخترارو
زهرا مامان ایلیا جون
13 بهمن 93 18:24
خدارو شکر
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
واقعا هزار بارشکرایشااله که ایلیاجون همیشه سالم وسلامت باشه
مامانی آلما
18 بهمن 93 12:55
سلام زهره جونم. خوبی؟ فاطمه جونم بهتره؟ از طرف من ببوسش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزدلم تو خوبیخداروشکر خوبه توهم آلما جونمو ببوس محکم
مامان و بابای مانی جون
3 اسفند 93 9:28
انشالا..... که فاطمه هم خوب خوب شده و هیچ بچه ای کوچیکترین ناراحتی نیاد سراغش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم از لطفتون و دعای خیرتون ایشاالهههههههههه
محمدرضا
30 تیر 94 18:05
سلام خوبی؟؟؟؟ وب توپی داری لطفا به منم سر بزن
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام ممنونم از حضورت حتما میام پیشت