فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه سی وسه ماهه ووبلاگ یک ساله

1393/3/20 11:34
722 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم سی وسه ماهگیت مبارک عزیزدلمبغل بوس

وبلاگ فاطمه جونم یکساله شدجشنجشن

توی اسباب کشی فاطمه نهایت سوءاستفاده رو از وسایل ولباسهابرد زبان

  اینجا خونه بابام ایناست این کلاه از خونه خودمون به غنیمت آورده بدبو

شلوارشم وارونه پوشیده  خندونکجدیدا خیلی به لباساش ایراد میگیره هرچی تنش میکنم میگه این خوب نیست گریهخودش میره یه چیزی برمیداره میپوشه حالا فکر کنید توی گرمای 50 درجه اهواز چند روز پیشا اصرارمیکرد کاپشنشو تنش کنمخسته

بدون شرحخندونکخندونکخندهقه قهه

فاطمه در خانه جدیـــــــــــــــدزیبا

پسندها (16)

نظرات (25)

فاطمه مامان گلها
20 خرداد 93 11:44
همین دیروز نرگس هم یه شلوار گنده، دقیقا"مثل فاطمه جون پوشیده بود و چقد هم خوشحال بود از کارش و دلش نمی خواست درش بیاره. ناااازی کلاشو ببین تو این گرما چه کلاهی هم پوشیده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
فکر کنم توی این سن همشون اینطوری رفتار میکنندقیقا فاطمه هم به زور درش اورد تازه میگفت باهاش بریم بیرونبوس برای نرگس گلی من
مهدیه
20 خرداد 93 11:46
عزیزم دیروز اومدم وخیلی تلاش کردم براتون نظر بذارم ولی نمیشد. فکر نکن بی وفا شدم. خیلی بیادتم گلم تو عکس اولش خیلی بامزه ژست گرفته... وارده ها!!!! زیارتتون هم قبول باشه. میشه برام رمز رو بفرستی؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قربونت عزیزم میدونی شما گلی ممنونم عزیزدلم ایشااله روزی شماالان میام پیشت
مامان سمیه
20 خرداد 93 11:49
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلم حتما میام خونتون
فاطمه مامان گلها
20 خرداد 93 11:55
عزیزم سی و سه ماهگیت هم مبارک باشه تولد وبلاگتون هم مبارک باشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جونی
الهام
20 خرداد 93 12:28
خونۀ جدید مبارک عزیزم فدای فاطمه جون که حسابی شیرین عسل شده این روزها کلی خندیدم به لباس پوشیدنش به قول علیرضا چَپَ پوشیده وقتی علیرضا کفش هاشو می پوشه بهش میگم چپه ست اونم با غلظت فراوان میگه:"چَپَـــــــــــــــــــَ" سی و سه ماهگیت مبارک عسلکم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزدلم فدای تووووووووووخدانکنه عزیزمقربون شیرین زبونیهای گل پسرم با چپ گفتنش
الهام
20 خرداد 93 12:31
راستی یک ساله شدن وبتون هم مبارکا باشه زهرۀ عزیزم خسته نباشی چه خوب که وارد فضای مجازی شده و به واسطۀ وبلاگ فاطمه من با شما آشنا شدم باید بگم شما جز اولین کسانی در فضای مجازی هستید که من قلبا دوستتون دارم دوستیمون پایدار خواهر
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم نازنینم وای الهام جون نگو که من یکی از بزرگترین انگیزهام برای ادامه وبلاگ ،وب علیرضا جونم بوده . من از صمیم قلب دوستت دارم عزیزم هم شمارو هم علیرضای عزیزمو فدای دوست خوبم امیدوارم دوستیمون بادوام وبه صورت واقعی بشهههههه خواهررررررررررر
مامان
20 خرداد 93 12:31
سی و سه ماهگیت مبارک خوشتیپ.عکس اولی خیلی نانازه. یکسالگیه وبلاگ هم مبارک باشه ایشاالله 120 سالگیش. عزیزم این فقط یه چشمه کوچیکش بود که بهت گفتم.انقدر وحشتناکن که حد نداره. اما چه میشه کرد.منتظرم بمیرن راحت بشم...خخخخخ
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم چشماتون ناز میبینه عزیزم واقعااااااااا
مامان فرنيا
20 خرداد 93 15:52
چه ژستي گرفته بلا بلايي
مامان فرنيا
20 خرداد 93 15:52
33ماهگي دختر گلي و يك ساله شدن وبلاگتون مبارك
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم نازنینم
مامان فرنيا
20 خرداد 93 15:54
اخ جون به اين مستقل شدن فاطمه گلي ولي خيلي باحاله انجور لباس پوشيدنش توي يك عكس كه دو تا شلوار رو رويهم پوشيده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
دوتا شلوار نیست مامانی یکی شورتشه
مامان
20 خرداد 93 18:33
عزیز دلم خصوصی..
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان امیررضا
21 خرداد 93 1:01
زهره جون خونه جدید+1 سالگی وبلاگتون+33 ماهگی فاطمه جون همه با هم مبارک انشالله بیایم تبریک خونه خودتون رو بگیم به زودی چقدر عکس هاش بامزن این وروجک
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشااله
مریم
21 خرداد 93 10:35
خونه جدید مبارک مامانی مهربون. خیلی خانم شده و ناز خدا کنه گلسای منم به فاطمه جون بره راستی چرا دیگه بهم سر نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟ زیارت هم قبول من که رمز ندارم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم مبارک صاحبش باشههههههههایشااله که خیلی از فاطمه بهتر میشه چه اسم قشنگیممنونم عزیزم میام پیشت
مامان فاطمه
21 خرداد 93 20:44
سلااام خوبین؟هزارماشالله دخمل نازی دارین... 33 ماهگیش مبارک باشه و همچنین 1 سالگی وبلاگتون اگه با تبادل لینک موافقین به ما سر بزنین
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم لطف کردین سر زدین حتما میام پیشتون
خاله مینا
22 خرداد 93 23:27
خونه جدید مبارک عزیزدلم ایشالا بسلامتی سی و سه ماهگیه دخملی هم مبارک باشه ایشالا صدوبیست سالگیش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم قربووووووووونت
مامان پریسا
23 خرداد 93 21:46
سلام زهره جون پس شما هم اثاث کشی داشتید؟ درک میکنم چی میگی. من هم تازه تموم شد دلم تنگ شده بود گفتم یه سری بهتون بزنم. کلا نایاب شدی خانمی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم بله جدا بسلامتی قربونت گلم خیلی گرفتار بودم میام پیشت
خاله شيدا و روشا
28 خرداد 93 8:05
قربون فاطمه خوشگلم برمممممممممم من خاله جون چه شلواره اندازته،فقط يه كوچولو بايد ساسون بگيريم برات گفته بودم عاشقتمممممممممممممم؟؟؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه خاله جووووووونماندازمهههههههدوستت داااااااااااااارم
هم نفس
2 تیر 93 10:00
سلام مامان گل و مهربون. باعث بسی خوشحالیه .. خیلی وقته نمیاید و به کلبمون سر نمیزنید! یه مدت می اومدم وبتون منتها نمیدونم چرا همه پستاش قفل بود!
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی شما ببخش گرفتاریم زیاد بود این مدت نه فقط یه پستم قفل داشت بقیه بازهاونم میاد بهت رمزشو میدم
خاله زهرا
3 تیر 93 10:38
الهی خاله فدات بشه.کاش مامانیت از عینک شکسته ی خاله هم عکس می ذاشت.اگر می دونستم این آخرین باری هستش که عینکم رو سالم می بینم حتماً عکس های بیشتری می گرفتم. عینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه خاله مهربــــــــــــــــــــونم الهی بمیرم نمیدونستم داغت تازه میشه آجی جونم حالا از اونم عکس میزارم
زهرا مامان ایلیا جون
7 تیر 93 17:13
33ماهگیت مبارک عروسک جورچینت هم مبارک باشه ای خدا چه با مزه خاله رو خوابوندی بابا رو زندونی میکنی ایلیا هم بعضی وقتا میره جلوی در و میگه نمیزام بری دوست ندارم بری و در و قفل میکنه الهی فدات ان شالله بهتر میشی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم ناقابله دقیقا فاطمه هم میگه نباید بریخدانکنه خاله جون الان خیلی بهتر شدم
زهرا مامان ایلیا جون
7 تیر 93 17:13
شلوارشووووووووووو
مامان و بابای مانی جون
9 تیر 93 8:19
واییییییی خاله جون چقد بزرگ و ناز شدی عزیز دلممم چقدم شیطونن
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
نظر لطفته خاله مهربونم
مامانی مهربون
11 تیر 93 18:42
سلام دوست عزیزم مسابقه چیستان برگذار شد اگه می خواین تو مسابقه چیستان بیاین و با دیگر دوستان مسابقه بدین و ببینین که چه کسی برنده میشه بیاین تو وبلاگ من و مطلب اولی که اسم مطلبشم هست مسابقه چیستان رو بخونین و از مقررات اون با خبر شوید و در مسابقه شرکت کنین یادتون نره که اگه میخاین شرکت کنین حتما باید به من نظر بدین که می خواین جواب چند تا چیستان رو بگین اگه میگین 6 تا باید 5 تاش درست باشه تا بتونین جایزه کد زیباساز وبلاگ بگیرین البته من کدشو براتون خصوصی میفرسم پس خوش حالمون می کنین تا در مسابقه چیستان شرکت کنین و بهم بگین می خواین جواب چند تا چیستان رو بگین یادتون نره بیاینا
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
بله حتما
مامان اعظم
16 شهریور 93 12:47
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ~*▀ تقدیم به دختر نازم فاطمه خوشگله دوست داشتنی و مامان بهتر از گلش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قربونت عزیزدلم