فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

وقتی فاطمه ....

1392/9/3 11:29
813 بازدید
اشتراک گذاری

این ادامه سوژه خونه مامان جونه (پست قبلی) .همیشه موقع پوست گرفتنه میوه بخصوص نارنگی فاطمه اولش شروع میکرد پوست میگرفت ولی یه جاهایی که ناخناش اذیت میشد میداد دست من ولی این سری هرچی گفتم مامان بده من پوست بگیرم برات گفت نه نه من یعنی خودش

الهی مامان فدات شه نفسم

دخملی خسته شد ولی بازم حاضر نبود بده به من

ایناهم پوسته هایی که کنده شدن نیشخند

باباش پیشش نشسته بود به اون داد. من بهش گفتم فاطمه پس مامانی چی به منم نارنگی داد نوش جونت عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مثل هیچکس
3 آذر 92 10:00
میبینم که بالاخره زرنگ شدی وپست جدید گذاشتی ،به نظرت بهتر نیست خونه بمونی وفقط وب فاطمه جون رو آپ کنی خیلی بهتره ها هم سرگرم میشی هم ما دیگه اینهمه اعتراض نمیکنیم فقط یه بدی داره اونم آخر ماه دیگه از حقوق خبری نیست ،چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
پیشنهاد خوبیه روش فکر میکنم
مهدیه ( مادر دختری)
3 آذر 92 10:40
نوش جونت وروجک
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جونم
الهام مامان علیرضا
3 آذر 92 11:02
نوش جون گلِ خاله عزیزمـــــــــــی وای زهره جون چه خوب که یک سری از این تصاویر متحرک و برداشتی واقعا کلافه بودم هر وقت می اومدم کلافه می شدم بس که سرعتگیر می شدند
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
فقط بخاطر توووووووووووووووووو.ممنون خاله مهربوووووووووونم
مامان تینا و رایان
3 آذر 92 11:26
آخیش دلمون باز شد بالاخره پست جدید اومد..آفرین عزیزم..بزار خودش پوست بگیره خیلی برای دست ورزی و مهارت انگشتهاش خوبه..این کار رو با تخم مرغ پخته هم امتحان کن
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
عزیزمیییییییییییییی.ممنون از راهنماییت شادی جونم
خاله شيدا و روشا
3 آذر 92 12:12
نوش جونت عسلكم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله زهره جونم چقدر زود امدی پیشم
مامان آلما
3 آذر 92 14:57
خوشکل خاله دیگه مستقل شده و میخاد همه کاراش رو خودش انجام بده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
دقیقا همینطوره
مامان پریسا
3 آذر 92 15:20
سلام گلم خوبید؟ وای این خاله ریزه ی منه؟افرین گلم که با تلاش به هدفت رسیدی. هرجند هدف کنده شدنه پوسته یه نارنگی باشه.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون.
مامی محمود
3 آذر 92 17:36
ای جوونمونوش جانت خاله خب مامان دیگه دخملمون حسابی مستقل شدها
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جونم بله دیگه واقعا داره مستقل میشه
مامان آلما
3 آذر 92 17:41
سلام بیا که کلی پست جدید گذاشتم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
چه عجب آمدم
مامان فاطمه
3 آذر 92 21:49
میوه ای که بچه ها دوست دارن و به راحتی پوستش کنده می شه.
مامان سهند و سپهر
4 آذر 92 8:53
آفرین به فاطمه خانوم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
متشکرم خاله مهربوونم
مثل هیچکس
4 آذر 92 10:15
فکر کردم سرت شلوغه میرم یه ساعت دیگه میام
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
میام پیشت عزیزم یه کوچولو سرم شلوغ شده
مامان سهند و سپهر
4 آذر 92 12:29
چشمای عسلیش و بخورم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
بووووس برای خاله عزیزم
مامان پريسا خانوم
4 آذر 92 15:27
آفرين به دختر گل و گلاب
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله گلی
علی
4 آذر 92 20:24
سلام دوست خوبم وب زیبای داری حیف از شکلک های متحرک استفاده نکنی این بنر وب منه اگه دوست داشتی بزار توی وبت ممنون اخ عمو فدات شه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام ممنون که امدی پیشمون اخه استفاده میکنم دوستان ویگن نظراتت باز نمیشهخدانکنه عموی مهربوووووووون
علی
4 آذر 92 20:24
بابا و مامان محمد طاها
5 آذر 92 8:21
وایییییییییییییییی چه چشای داری کوچولووووووووووووووووووووووووو افرین میوه بخور خیلی خوبههههههههههههههههههههههههههه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله مهربونم چشم ممنون که بهمون سرزدی
مامان نرگس
5 آذر 92 8:51
الهی چقد کاراش شبیه نرگس منه . فدای هردوتاشون بشم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
واقعا همینطوره منم هر وقت میام وبه دوستان متوجه میشم که چقدر حرکاتشون شبیه همه
علی
5 آذر 92 19:09
سلام دوست خوبم من هم لینک کردم چرا میام نینی وبلاگ سر میزنم نینی وبلاگ عالی است ولی توی بلاگفا زیاد دوست دارم بیشترشون میان اون جا
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام ممنون از لطفت
مامان تینا و رایان
6 آذر 92 8:26
سلام عزیزم در مورد اون سوسک کش کامن که قبلا گفته بودی سوال دارم..میخواستم ببینم با وجود فاطمه جون توی خونه زدید؟بعد مشکلی پیش نیومد؟برای بچه بد نیست؟خیلی بو داره؟چون دیگه واقعا کلافه شدم از دست سوسکها هی میترسیدم به خاطر رایا استفاده کنم..ممنون میشم راهنماییم کنی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
آمدم عزیزم
مثل هیچکس
6 آذر 92 9:22
عزیزم یه سوال بپرسم ناراحت نمیشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو که نمیتونی بیای نی نی گپ پس واسه چی مدام انلاین هستی بهتر نیست اف باشی تا وقتی که سرت خلوت میشه تامنم اینقدر منتظرت نشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه خدا وکیلی درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
مهساجون تو دیگه منو درک کن عزیزم
عمهِِ ِ آتنا
7 آذر 92 21:34
عزیزمممممممم نوش جووونش اتنا هم که بچه تر بود واسه همه نارگی پوست میکرد
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عمه خوب
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 آذر 92 23:08
نوش جونت عزیز دلم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان فاطمه
11 آذر 92 8:56
نوش جونتون
خالهِ ادریس :)
7 دی 92 14:57
گلم بدو بیا نی نی گپ عزیزممنتظرتم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
آمدم عزیزم هی قطع میشه