فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه در خانه مامان جون

1392/9/3 14:10
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

البته فاطمه بیشتر طول هفته خونه مامان جونش(مامان خودم) یاهمون

مامان موون به زبون خودش استلبخند. ولی سوژه آخر هفته چون خونه مامان جون بودیم از اونجا تهیه شد وقتی خاله زهرا موهای دخملمو خوشگل وموشگل کرد چون فاطمه خیلی سخت میزاره کسی به موهاش نزدیک بشهاسترس من که همیشه  به یه برس کشیدن اکتفا میکنم ولی خاله زهرا همیشه از پسه دخملی برمیادنیشخند

نمایی از پشت سر فاطمه

نمایی از فاطمه در آینهقلب

 لطفا بیا ادامه مطالب

فاطمه انگشتر به دست

فاطمه عینک به چشــم(فدای چشمات بشه مادر الهی که هیچ وقت عینک نزنی)

فاطمه وقتی رفت جای کشو توی کمدهیپنوتیزم

در نمایی نزدیک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آوا
3 آذر 92 9:47
ای جانم خوشگل خاله سلام مامان فاطمه کم پیدا کجایی بابا نمیگی اینجا یه هم ولایتی داری منتظر دوستاشه تا بیان پیشش چه خبرا؟خیلی کم پیدایی خانوم الان اومدم نی نی گپ دیدم آنی گفتم بیام وبهت سر یزنم میبوسمت
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم بخدا شرمنده الان میام پیشششششششششششششششت
مثل هیچکس
3 آذر 92 9:57
ای وروجک ،جا هست که تو نرفته باشی خاله جون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قربونه دهنت گل گفتییییییییییییییی
الهام مامان علیرضا
3 آذر 92 11:05
ماشاله موهات بلند شده حسابی فکر کنم من هم اگه مرتب موهای علیرضا رو کوتاه نکرده بودم الان همین اندازه بود عینک چقدر بهش میاد ایشالا که هیچوقت عینکی نشی فقط تریپ عینک آفتابی به خودت بگیری
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
راست میگی خاله جون ممنون که امدی پیشم زود به زود بیا پیشمون دوسستون داااااااااااارم زیاد
مامان تینا و رایان
3 آذر 92 11:29
همه دخترا یعنی اکثرشون از اینکهبه موهاشون چیزی بزنن بدشون میاد..تینا هم اینطوری بود ..رایان هم اصلا نمیزاره موهاشو شونه کنم ..خخخ حسنی نگو بلا بگو ...بوس به روی ماه این دخمل خوشگل مو قشنگ
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
دست به دلم نزار که خونه خواهر ممنون خاله شادی جونم
خاله شيدا و روشا
3 آذر 92 12:09
الهي فداش شم چه ناناز شده ما هم در اقدامي براي اولين بار مو روشا جون رو بستيم كه كلي گريه كرد،اگه ميتونست يه چك هم ميخوابوند زير گوش اين جانب كه دست به سرشون نزنم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
امان از دست این خاله های نازنین .اگر ماها شماها رو نداشتیم چکار میکردیم.دوستتون داریم خیلیییییییییییییییییییی
مامان آلما
3 آذر 92 14:55
عزیزمیاز دست تو فسقلی
مامان پریسا
3 آذر 92 15:22
عینکاشو نگاهههههههه این خاله ریزه همه جا جاش میشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
دقیقا درست گفتی مریم جون
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 آذر 92 15:43
ای جوووونم...ماشاالله...بی شونه هم خوشگله ریزه ی خاله
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
مامان فاطمه
3 آذر 92 21:52
ماشاالله امان از دست این بچه ها که تا شونه می بینن فرار می کنن. من که دیروز موهای فاطمه رو کوتاه کردم.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
چه کار خوبی کردی خواهر
مامان سهند و سپهر
4 آذر 92 8:55
واییییییی چه موهای خوشگل و خوشرنگی هزارماشالا
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیز دلم
خاله زهرا
4 آذر 92 14:36
الهي خاله قربونش بره.اميدوارم منو ببخشه كه موهاشو بستم. نفسم.قربون چشاي قشنگت برم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه خاله جووووووووووونی .تو منو ببخش که خیلی تو خاله خوبو اذیت میکنم وهمش بهت میگم آدام(آدامس) بهم بده
خاله زهرا
4 آذر 92 14:41
الهي خاله فدات بشه نفسم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
امروز چه روز خوبیه هم خاله امد وبمون هم دایییییییییییی
ستارگان آسمان من
12 آذر 92 0:27
هزاااررر ماشالاه چه عروسکیه فاطمه جون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون دوست عزیزم