فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

قرار وبلاگی

1392/8/25 11:36
668 بازدید
اشتراک گذاری

(فاطمه وپریسا جونم در شب هشتم محرم)قلب

شب هشتم محرم موفق شدم با مامان پریسا جون قرار بزارم توی هیئت، فاطمه از دیدن دوست وبلاگیش کلی خوشحال شدقلب

شام غریبان، مسجد جوادالائمه بامامان پریسا جون و مامان علی جون قرار گذاشتیم از دیدن هر دوشون وبچه های ماهشون خیلی خوشحال شدم

علی آقا خوشتیپقلب

اینجا هم هر کدوم مشغول یه کاری هستند علی جون که حواسش مرتب به شمعها بود که خاموش نشن ،پریساجون با موبایل مامانش بازی میکرد ، فاطمه هم با جاکبریتی بازی میکردچشمک

مامان پریسا جون زحمت کشیده بود یه حلوای خیلی خوشمزه درست کرده بودخوشمزه که نتونستم عکس بگیرم ازشناراحت .ممنون مریم جونمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

مثل هیچکس
25 آبان 92 9:14
چه خوبه که شما هم قرار میزارید این وسط فقط سر من بی کلاه میمونه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
الهی بمیرم منم بار اولم بوووووووود شرکت میکردم
مثل هیچکس
25 آبان 92 9:15
عزاداریتونم قبول باشه خانمی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فاطمه
25 آبان 92 9:44
وای چه جالب. یعنی میشه یه روز هم قسمت ما بشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ایشااله عزیزم
مامان تینا و رایان
25 آبان 92 10:36
عزاداریهاتون قبول عزیزم. بوس به روی ماه این خوشگلای ناز
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون شادی جونم عزیزمیییییییییی
مامان تینا و رایان
25 آبان 92 10:38
خصوصی رو چک کن عزیزم هر چند ممکنه به دردتون نخوره ولی فرستادم براتون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان تینا و رایان
25 آبان 92 10:38
خصوصی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون گلم
✿مامان علی خوشتیپ✿
25 آبان 92 11:55
سلام گلم.خیلی از دیدنت و آشنایی باهات خوشحال شدم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام نازنین منم همینطور ایشااله همیشگی بشه
مامان سهند و سپهر
25 آبان 92 12:18
واییییییی خوش به حالتون چقدر خوب که همه دور هم جمع بودین این خوشگلای ناز و خوش تیپ هم که حسابی کیف کردند. شمع روشن کردند و آرزو های خوشگلشون... خیلی پست زیبایی بود ممنونم مامانی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
جای شما خالی عزیز دلم برای شما آقاپسرهای گلت هم دعا کردیم عزیزم
مامان نرگس
25 آبان 92 13:20
قبول باشه عزاداری هاتون عزیزم. ایشالا حضرت رقیه نگهدارتون باشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان پریسا
25 آبان 92 14:37
سلام زهره جون. من هم از دیدن روی ماه شما و فاطمه جون خاله ریزه ی خودم خیلی خوشحال شدم. ایشالله قرار های بعدی مفصل تر و بیشتر همو ببینیم. نوش جون گلم. ببخشید اگر خوب نشد خیلی هول هولکی درست کردم.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام نازنینم ایشااله بیشتر همدیگرو ببینیم خیلی هم خوووووووووب بود کدبانو
مامان تینا و رایان
25 آبان 92 15:33
خصوصی داری بازم...وای نمیدونم تیک زدم یا نه اگه خصوصی نبود تاییدش نکن
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون گلم چشـــــــــــــــم
مامان ملينا
25 آبان 92 17:28
چه قرارهاي خوب و جالبي. موفق باشي عزيزم
مامان آلما
25 آبان 92 17:35
سلام. قبول باشه. خوش به حال فاطمه جون که دوستای وبلاگیشو دیده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قبول حق ایشااله فرصتی پیدا بشه آلما جونمم ببینم
fatima
25 آبان 92 23:37
ببخشید سر نمیزنما سرم شلوغه..........خانومی ادرسمو به بقیه مامانا هم میدی؟ اخه خیلی خلوته فاطمه خانوم چه خوشمل شده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم چشم گلم
مامان امیررضا
25 آبان 92 23:55
سلام عزیزم قبول باشه چقدر خوب که دور هم جمع شدین مامانی خصوصی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون گلم
مامان تینا و رایان
26 آبان 92 7:45
تونستی بازش کنی عزیزم؟تم تولد پسرونه است-ماشینهای مک کویین-امیدوارم بتونی باز کنی چون از این به بعد رمزدار مینویسم-رمز رو دستی وارد کن منم امیدوارم عزیزم
مثل هیچکس
26 آبان 92 12:11
کجایی پس خیلی وقته منتظرتم بیا دیگه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
آمدم جیگر
AhvazBoy
26 آبان 92 13:19
ماشالا فاطمه خانم خیلی نازه خدانگهدارش باشه
AhvazBoy
26 آبان 92 14:06
من که آدرس ندادم شما از کجا آدرس منو پیدا کردی ؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
جوینده یابندست دوست عزیز
مثل هیچکس
26 آبان 92 14:59
نمیدونم چرا از طرف من وصل نمیشه تو بیا وصل شو
مثل هیچکس
26 آبان 92 15:04
حالا که باز وصل شد بازم رفتی بیا دیگه
مثل هیچکس
26 آبان 92 15:20
زهره جون علف زیر پام سبز شد پس کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ببخش جیگر نبودم دارم میرم خونه عزیزم
fatima
26 آبان 92 15:50
آپم گلم منتظرم
مامان پريسا خانوم
26 آبان 92 15:52
قبول باشه اي ول چه خوب كه پريسا جون و مامان عزيزشو ديدين من كه چنين سعادتي نصيبم نشده لااقل يه عكس از مامانا هم ميذاشتي زهره جون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون گلم ایشااله یه روزی هم باشما قرار بزاریم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 آبان 92 19:32
به به چه عالی قرار میزارید و با هم میرید عزا داری الهی قبول درگاه حق باشه چه خوب کاری کردید ان شالله دوستی هاتون پایدار
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم ایشااله یه روزی توی قرارهای شما باشیم
مثل هیچکس
27 آبان 92 11:29
عزیزم سیستمم مشکل داره من نمیتونم بیام چت تو اگه وقت کردی بیا ،دیروز چی شد یهو رفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
میام آفلاینی رفتم خونه دیگههههههههههه
مثل هیچکس
27 آبان 92 11:56
چرا اینقدر زود رفتی خونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیر باشه،بابا از ساعت 7ونیم من هستم پس اساسی مشکل داره سیستم .
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
امروز رو نگفتم همش افلاین بودی از صبح
مامان آوا
27 آبان 92 14:15
سلام عزیزم خوشبحالتون کاش منم بودم دلم همچین قرارایی میخواد ایشالله همیشه خوش وخرم باشین دوستتون دارم فاطمه نازنازی منو ببوس
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام گلم رسیدن ایشااله یه روزی باشما قرار بزاریم
مامان امیرناز
27 آبان 92 19:46
سلام گلم چه دختر ماهی چه جنوبی های با حالی خوش بحالتون خوش حال میشم به وبلاگم بیای
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
نظر لطفته حتما
اکرم مامان رها
27 آبان 92 21:06
عزادزای ها قبول در گاه حق زاستی ما با اجازه شما رو لینگ کردیم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون گلم باکمال افتخار لینکتون میکنم ولی آدرستون باز نمیشه
مثل هیچکس
28 آبان 92 10:16
،سلام خوبی ،اتفاقا دیروز از سر صبح تا 5 عصربودم .فکر کنم لب تابم ویروسی شده باید ویندوزش رو عوض کنم .
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم الان هستییییییییییییی؟
مثل هیچکس
28 آبان 92 10:41
اره گلم هستم تو باید وصل بشی من نمیشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
وقتی آفی چه جوری بیام نکنه مال من خرابه
مثل هیچکس
28 آبان 92 10:49
برو نی نی انلاین ببین من اونجا هستم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
نه اونجاهم نیستی از یکی دیگه بپرس ببین اونم همینو میگه شروع گفتگو میدی ولی هرچی مینویسم نمیرسه
مثل هیچکس
28 آبان 92 11:42
باز کجا رفتی بیخبر حداقل یه بوق بزن بعد برو لوووووووووس
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
میام بهت میگم
مامی محمود
28 آبان 92 11:47
سلام خانمی ماشالاچه دخمل ماهی داریدزنده باشه ممنون ک به ماسرزدیدوتجربیاتتون ودراختیارم گذاشتیداینطورک معلومه شمایباره شیر وازفاطمه جان گرفتی.من چندباراینکارو کردم امااین وروجک فهمیدسرشوقایم کردم وموفق نشدم امابازسعی مبکنم ایشالاکه شیشه و فراموش کنه.یبارم که محمودبیمارستان بستری بود1شب کامل دکتر بخاطرتهوعش اجازه ی شیرخوردن ندادش ولی نمیدونی چقدبهش فشاراومدوتامدتها حالت خشم شدیدب خودش میگرفت بخاطرهمین حساسیته ک میخوام تدریجی شیروفراموش کنه. ببخش کامنتم طولانی شدازاشنایتون خوشحال شدم به خصوص ک هردوجنوبی هسیم اگه موافقیدتبادل لینک کنیم عزیزم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیز دلم حتما باکمال میل
مامی محمود
28 آبان 92 13:49
شماهم لینک شدید. مابخاطرکارشوشو بوشهریم اما3خودم ابادانیم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون گلم پدر شوشو منم اصالتا آبادانیه
مثل هیچکس
28 آبان 92 14:04
ای خدا از دست تو ،تو که منو امروز کشتی زهره جون
مثل هیچکس
28 آبان 92 14:37
وای زهره جون ببین چند تا از کامنتهات مال منه ؟کیف میکنی اینهمه امارش بالا رفته آخه اگه منو نداشتی چیکار میکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
آره خیلی میخوای یکم دیگه نیام برسه به 50 پس بیا دیگهههههههههه
مثل هیچکس
29 آبان 92 14:05
سلام دوست عزیزم ،بهتون تبریک میگم شما دقیقا درست حدس زدیداینم ادرس خبر خوبم ممنون میشم بهش سر بزنید ونظر بزاریدhtt://hastyman92.niniweblog.com
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
اووووووو مامانی اسمشم انتخاب کردییییییی
الهام مامان علیرضا
1 آذر 92 11:40
زهره جون چند بار اومدم منتها سرعت پایینه نمیشه نظر بذارم وب شما با من لج کرده ! ماشاله به فاطمه خانم زیبا همیشه به دیدار دوستان
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
من شرمنده شما هستم ایشااله به زودی درست میشه ولی الهام جون فقط برای تو اینطوری هستا بقیه این مشکلوندارن
خاله شیدا و روشا
1 آذر 92 15:30
آفرین چه کار قشنگی خوبه که همدیگه رو میبینید الهی قربون هر سه تاشون برم حلوا هم نوش جونتون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
جای شما خالی عزیزم خدانکنه زهره جوووووووووووونم ایشااله یه روزی هم شمارو ببینیم
مامان تینا و رایان
2 آذر 92 11:31
عزیزم قالب رو عوض کردم و وبلاگم رو سبک کردم..الان دیگه میتونی رمز بدی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قربونت برم من اداره هم نتونم از خونه حتما میاااااااااااااااام
مامان نرگس
2 آذر 92 13:18
آبجی با پستای جدید منتظرتونیم.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
حتما گلم
مثل هیچکس
2 آذر 92 13:33
نیستی مامان زهره ؟نکنه زلزله دیروز رو جدی گرفتی نیومدی سرکار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببینم با خودت عهد کردی تا امار این پستت 50 نشه پست جدید نزاری بابا یه روز دیگه نیای من اینقدر کامنت میزارم تا از صد بگذره ممکنه کنتور بندازه پول ازت بگیرن پس بهتره بیای نی نی گپ
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام مهساجونم حالا که من امدم تو نیستیییییییییییییییی کدوم زلزله جیگر خبر ندارم.امروز نرفتم سرکار
مامان تینا و رایان
2 آذر 92 15:01
ممنون که اومدی گلم دلم برات تنگ شده بود
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
عزیزم منم همینطور