فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه ،کیانا وبهار

1392/5/4 17:47
666 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  دیشب افطار خونه عمو محمد فاطمه خانم بودیم .فاطمه که خیلی خیلی

 

  خیلی این دختر عمو ودختر عمه رو دوست داره  وبه کیانا میگه (نانا)

 

  وبه بهار میگه (ببو).البته اونها هم خیلی تورو دوست دارن.

   

  اینجا همگی داشتیم سعی میکردیم که فاطمه روبشونیم که البته

 

   موفق هم نبودیم

 

کیانا وبهار پس از فرار فاطمه همچنان ژست عکس رو گرفتم (باریکلا)

 

وحالا فاطمه کجابود خودتون ببینید

 

دوباره تلااااااااااااااااش

ولی باز بی فایده

 

 

 

یه شب بعد افطار خونه عموی خودم دعوت بودیم باز من اصرارداشتم برای


عکس گرفتن ازبچه والبته دخملی خودم واین بهترین عکسیه که با


شیطنتهای فاطمه گرفتم

 

قربونه دخمله همیشه درحال فرارخودم برررررررررررررررررررم الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

لیلا
31 تیر 92 12:25
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده.. خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
خاله محمد ماني
31 تیر 92 13:05
سلام دوست عزیز محمد ماني در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 392 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون ميشم بعد از اينكه كد رو پيامك كردين بهم اطلاع بدين منظورم تو وبلاگشه
شادی
31 تیر 92 13:38
تمام حواس فاطمه خانم به شیطونی کردنه . اشکال نداره مامانی.


دقیقا همینطوره

مامان آلما
31 تیر 92 13:40
ماشالا به دخمل فضولچه دخملای نانازی
مامان تینا و رایان
31 تیر 92 14:23
چیکارداری مامانی دختری رو...رفته رو میخواد کنر میز لوازم ارایش بازی کنه
مرسی که بهم سر میزنی زهره جون


خواهش میکنم عزیزم
دوستت دارم
خاله شيدا و روشا
1 مرداد 92 10:11
هميشه به مهموني و شادي و خوشي
آخي خب فاطمه جونم ميخواد بازي كنه چيكارش داري ملوسك منو
ماشالله كيانا و بهار خوشگل هستن


ممنونم زهره جونم .بازی که چه عرض کنم کل اتاق کیانا رو بهم ریخت.چشمات قشنگ میبینی عزیـــــــــــزم
الهام مامان علیرضا
1 مرداد 92 12:24
واااااااااااااااااای این دخملی های ناز و باش
مهمونی خوش گذشت فاطمه جونم؟؟
شما باهوشی و کنجکاو بخاطر همین به همه چی توجه داری
آفرین به نی نی ناز باهوش خودم



به خوشی شما خاله الهام جووووووووووونم
ممنونم بخاطر همین باهوشی دارم مامانمو کچل میکنم دیگه
الهام مامان علیرضا
1 مرداد 92 12:30
خصوصی عزیزم
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 13:13
جيگرتو برم خوشگلهههههههه

ماماني ممنون به خاطر راي


ممنون مامان پرنیای خووووووووشگل
خواهش میکنم آخه پرنیا خوشگل نباشه کی خوشگله قربونش برم
مریم
1 مرداد 92 17:00
سلام عزیزم خوبی؟لینک شدی
راستی نظر میزاری مث همیشه بنویس زهره مامان فاطمه آخه اینقدر اسم دوستای من مامان فاطمست وقتی آدرس نزارن من نمیدونم کدومشون هستن


سلام ممنون عزیزم رو چشمم چشــــــــــــــــم دیگه مینویسم
مامان پريسا خانوم
2 مرداد 92 1:31
عزيزم معلومه خيلي بازيگوشه


خییییییییییییییییییلییییییییییییییی
مامان تینا و رایان
2 مرداد 92 10:05
زهره جون در مورد پرستار بچه من که پدرم دراومد...سعی کن اصلا به طرف رو ندی..کلی هم گیر بده...حتما کارت سلامت داشته باشه..جوون هم نیار من تجربه اش رو داشتم...40 سال به بالا باشه بهتره


ممنون از راهنماییت شادی جونم .دقیقا از همین چیزا میترسم
بازم ممنونم گلی
مریم--------❤
2 مرداد 92 16:58
سلام
تولد امام حسن مبارک باشه
منم خیلی دوستون دارم


سلام.عزیزم.برتوهم.مبارک.باشه.گلم.
مابیشتر....
مامان تینا و رایان
2 مرداد 92 20:09
رمز مطلبمو خصوصی برات گذاشتم گلم


ممنون.گلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 مرداد 92 16:27
سلام گلم خوبی خوشی
عزیزم من چند روزی نبودم تازه امروز رسیدم
امشب یا فردا شب پست جدیدمو میزارم
ممنونم که به یادم بودی


سلااااااام.چه.عجب.خواهش.میکنم.گلم.بیصبرانه.منتظرم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 مرداد 92 16:43
عزیزم تو مسایقه نفر چندم شدی


قبلی70حالا79