فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

آخ جون منم دعوت شدم

1392/4/22 11:36
700 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه از الهام جون مهربون (مامانی علیرضا)تشکر میکنم که منو دعوت کرد به این پرسشنامه واز داشتن دوستی مثل اون خدارو شکر میکنم. قلبقلب

 

 

وحالا جوابهای بنده:

 

 

اگر ماهی از سوال بودم: آبان ماه تولد خودم من عاشق پاییزم


اگر روزی از هفته بودم:جمعه

 

 

 اگر یه عدد بودم:20 چون هم عدد قشنگیه هم روز تولد دردونمه

 

 

اگر نوشیدنی بودم:نوشابه خیلی دوست دارم هم خودم هم دخملم

 

 

اگر ثواب بودم:ثواب خوب بودن وخوب ماندن

 

 

اگر درخت بودم:سرو پراز ایستادگی

 

 

اگر میوه بودم: آلبالوووووووووو

 

 

اگرگل بودم:رز سرخ وای عاشقشم

 

 

اگر آب وهوا بودم: پاییزی 

 

 

 

اگررنگ بودم:قررررمززز

 

 

اگر پرنده بودم:قناری چون همسرم خیلی این پرنده رو دوست داره

 

 

اگرصدا بودم:صدای دریا

 

 

  گرفعل بودم:ساختن

 

  اگر سازبودم:نی

 

 اگرعضوی از بدن بودم:چشم... من محبت را از چشمان خود آموختم که هر عضوی به درد آید بجایش دیده میگرید

 

 اگر بخشی از طبیعت بودم:سرسبزی دشت ودمن

 

 اگر یک حس بودم:دوست داشتن

 

من، مامان آلما خانم و مامان پریسا خانم رو به این پرسشنامه دعوت میکنمقلب

 

من به دلیل اینکه اغلب دوستای وبلاگیم به این پرسشنامه دعوت شدن هرکس دوست داشت بگه دعوتش کنمقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آلما
28 خرداد 92 13:02
جالب بودیاد دوران مدرسه ام افتادمآخه یه دفتر داشتم پر از سوال دوستام جواباشو واسم مینوشتن. یه چیزی تو مایه های همین سوالاخوشحال میشم منم دعوت کنید


حتما عزیزم دعوتی شما
الهام مامان علیرضا
29 خرداد 92 9:22
شما خیلی نسبت به من لطف دارید زهره جونم

جالب بود
مخصوصا اون قناریه
پس میخوای برای عشقت آواز بخونی



بله دیگه .آفرین عزیزم زدی به هدف
علیرضاجان رو ببوس
مامان پريسا خانوم
5 تیر 92 14:38
واي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي الهي ي ي ي ي ي ي ي ي يي يي ييي
اين فاطمه خانوم كه مامانش اينقدر به وبلاگ ما سر مي زد اين كوچولوي ناز و با نمك و خوشكله.

اگه تا حالا نمي يومدم وبلاگتون چون آدرستونو نمي دونستم. فاطمه خانوم شما هم كه هم سن پريسا خانوم منه. قالب وبلاگشم كه مث ماست . واي ي ي ي ي ي ي چقدر تفاهم
آخ جون از اين به بعد همش ميام وبتون
راستي خوشحال ميشم منم به اين پرسشنامه دعوت كنيد


حتما عزیزم منم هرروز بهت سرمیزنم بوووووووسسس