فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه در آستانه 21 ماهگی

1392/4/22 11:38
485 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم، زندگی من، بیست ویک ماهگیت مبارک.

 

یک روز مانده که بیست ویک ماهت هم تمام شود وای خدایا چقدر زود داری بزرگ میشیهیپنوتیزم وقتی فکر میکنم که پارسال این موقع هنوز راه نمیرفتی ولی الان ماشااله زمین وزمان رو بهم میریزی واقعا خوشحال میشم .

احساس میکنم بابزرگ شدن تو من خیلی چیزها یاد گرفتم اصلا میدونی چیه همه اون چند سال که بچه نداشتم یه طرف الان که تو رو دارم یه طرف دیگه .احساس میکنم تو این یک سال ونه ماه خیلی بیشتراز اون تقریباچهارسال پیشرفت کردم .آدم وقتی احساس کنه یه نفر همیشه وهمه جا بهش احتیاج داره که کمکش کنه اینکه ببینی بین صدنفرهم که باشه تورو یه طور دیگه صدامیکنه وازهمه مهم تر اون یه نفر از وجود خودت باشه وپاک وبیگناه باشه احساس مفید بودن وسرزندگی به آدم دست میده .

آهای مامانی خوب که بهم سرمیزنید درست نمیگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سوالامیدوارم همه زنان ایران زمین این احساس قشنگ رو درک کنن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آلما
19 خرداد 92 23:07
اره واقعا راس میگیبعضی وقتا با فکر این معصومیتشون دلم میگیره و نگران آینده شون میشم وقتی که پاشون به دنیای پر از دروغ و فریب و.... باز شه چی میشه


ممنون که موافقتتو باهم اعلام کردی فقط خداکنه بتونیم راه درستو جلوی پاشون بزاریم ممنونم عزیزم
مامان پریسا
20 خرداد 92 2:01
21 ماهگیت مبارک عزیزم.

ممنون که بهمون سر زدید. اره گلم من اهوازی هستم.و خوشحالم که با شما دوست بشم.

پس با اجازه من لینک کردم.

ممنونم خاله
مرسی مامان پریسا من اهواز زندگی میکنم منم لینک کردم عزیزم
مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 9:14
چه قيافه معصومي داره اين خانوم خوشگله


مرسی دخمل وپسرشماهم ماشااله نازن خداحفظشون کنه مامانی عزیز بااجازه میخوام لینکتون کنم
الهام مامان علیرضا
20 خرداد 92 16:51
21 ماهگیت مبارک عزیز خاله



مرسی خاله خانمی عزیز