فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

پشتکار فاطمه

1392/4/22 11:39
704 بازدید
اشتراک گذاری

دخترعزیزم 2روز که پنج شنبه بود ومن خونه بودم. داشتم تو آشپزخانه کارمیکردم که یکدفعه دیدم یه چیزی عینه موووش داره از اوپن میاد بالا .قبلا هم از مبل میرفتی بالا ولی میترسیدی بالاتر روی اوپن بیایی  واینک ادامه ماجرای من وفاطمه

  تا خواستم ازت عکس بگیرم هرچی بهت میگفتم خوب بیا بالا ویگفتی نه

داشتی سعی میکردی خودتو به اقدون (قندان)برسونی

وبلاخره موفق شدی حالا دیگه خدابه داد من برسه. قبلا همه چیزارو از دستت میزاشتم روی اوپن ولی دیگه آنجاهم امن نیست کجابزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
26 خرداد 92 14:09
آفرین به این پشتکارت عزیز خاله
مامانی کم کم فکر کنم باید وسایل و از سقف آویزوون کنیم



تو همین فکرم هستم. فکر کن مثلا قندون از این به بعد باید بایه نخ اویزون کنم چون توی کابینت های بالاهم که میزارم آنقدر اصرارمیکنه تا باید بهش بدم
مامان آلما
26 خرداد 92 17:57
یادم میاد آلما کوچیک بود و قدش به کابینتها نمیرسدهمه چی رو از دستش میذاشتیم بالا. کم کم قدش بلند شد و خراب کاریاش شروع شدالان دیگه تا غذاشو میخوره بدون اینکه بش بگم ظرفا رو برمیداره و میذاره بالا


خدابه دادم برسه