فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه وهدیه تولد

1392/6/26 14:04
714 بازدید
اشتراک گذاری

این هدیه تولد فاطمه است که ازطرف دایی محمدش.  ممنون دایی جونم.دخترم میشینه توی ماشین دستشو از پنجره میبره تو میگه فرمون .عروسکاشم میشونه روی کامیون .داییشم منو دعوامیکنه میگه چرانذاشتی بزرگترشوبراش بگیرم حالا قراره بگیریم نمیدونستم دخملم انقدر ماشین سواری دوست داره

اون چهره کنار کادر ،دایی محمد فاطمه است قربونش برم الهی

 

 مبل کودک هدیه یه دونه خاله فاطمه، آجی زهراجونم

ایناهم بقیه هدایا.حوله تن پوش وشام تولد(چلووکباب)ازطرف مامان جون وآقاجون(بابای خودم).صدهزارتومان هدیه مامان جون وآقاجون(بابای بابایی)فاطمه که پس انداز میشه توحسابش.بقیه هم از طرف عمو وعمه ها. از همگی ممنونم ایشااله جبران کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان محمدحسین
24 شهریور 92 9:06
سلام امیدوارم که جمعتون همیشه به گرمی جمع باشه و سایه تون بالاسرش باشه به وبلاگ من سر بزنید شاید لوازمش به کارتون اومد ضمنا به مرور زمان مرتب لوازمش اضافه میشه
مامان یزدان
24 شهریور 92 9:16
عزیزم تولدت مبارک.
الهی همیشه سالم و خوش باشی.


ممنون خاله جونم
مامان تینا و رایان
24 شهریور 92 9:23
مبارکت باشه عزیز دلم..خوش به حالت با این خاله و دایی و مامان جون مهربون


ممنون خاله شادی جونم .

الهام مامان علیرضا
24 شهریور 92 11:26
واااااااااااااااااااای چه همه هدیه خریدندبرای فاطمه جون
مبارکت باشه عزیزم
جای علیرضا خالی که کامیونت و به یغما ببره
آخه ایشون در حال جمع آوری همه کامیون های شهر هستند!!!


ممنونم گلم. قابل علیرضای عزیزمو نداره
مامان آلما
24 شهریور 92 12:15
به به. دست همگی درد نکنه. مبارکت باشه عزیزم


ممنونم عزیزم مرسی
مریم
24 شهریور 92 14:19
سلام عزیزم
بازم تولد فاطمه ی عزیز و تبریک میگم و براش بهترین هارو آرزو میکنم
کــــــــــــــادو هاتم مبارک باشهـــــــــــــ


ممنون گلی
مریم
24 شهریور 92 14:21
ن اتفاقا هیچکدوم از نوه ها شبیه من نیستن
فقط ژاله یکم تو عکس شبیه منه
ببخش حوصله نداشتم نظرات و تایید کنم


اشکال نداره عزیزم
مریم--------❤
25 شهریور 92 18:39
http://www.funnypix.ir/photos/farapix_com_b339554b5e9aca68da4bdc2262c4c4b6_lsminpu2as413al3fe.jpg

اینم ی کادوی بی قابل از من به فاطمه ی گل




ممنون مریم جوووووووووونم


خاله پارمیدا
25 شهریور 92 23:45
اخیییییییییییییی
چه کادوهای نانازی
مبارکت باشه عزیزم


ممنون گلم سلامت باشید

مامان نرگس
26 شهریور 92 7:24
با نام رضا به ســـینه ها گل بزنید ، با اشک به بارگاه او پل بزنید،



فرمود که هر زمان گرفتار شدید، بردامن ما دست توسل بزنید

عیدتون مبارک التماس دعا






ممنون عیدشماهم مبارک عزیزم


مامان آلما
26 شهریور 92 10:07
سلام زهره جون بیا وبم


سلام گلم آمدم
الهام مامان علیرضا
26 شهریور 92 13:41

قالب جدید مبارک
خیلی قشنگه



واقعا برای خودم که خیلی بد میاد
مامان پریسا
26 شهریور 92 17:56
مبارک باشه عزیزم. ایشالله همه ساله و کادو های خوشکل






مامان پريسا خانوم
28 شهریور 92 19:04
مباركه فاطمه جون باشه ايشالا هميشه به شادي و خوشي و تولد
ببخش اگه نيومدم سر بزنم چند روز نبودم مامانم مريض بود رفته بودم خونشون
بازم تبريك ميگم


ممنونم نجمه جونم.
خواهش میکنم .الان حالش خوبه میام پیشت