فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

دل نوشته مادر

1392/6/19 9:33
631 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ وبلاگو نگاه کنید  ولی فاطمه فردا تولدشه

اول میخوام از پروردگارم تشکر کنم بخاطر تمام نعمتهایی که بهم داده ومخصوصا بخاطر فرشته کوچیکم فاطمه خانم. خدایا ذره ذره وجودم سپاس است از تو که این موهبت الهی رو به ما ارزانی کردی.خدایا دوستت دارم چون تو منو خیلی خیلی بیشتر دوست داری اینو از تمام لطفهایی که در حقم کردی فهمیدم .                خدایا هزاران هزار بار شکرت

خدایا اگر یه وقتایی یه جاهایی بدقلقی کردم ببخش. اگر یه وقتایی یه جاهایی سراین فرشته کوچیکت داد  کشیدم ببخش.اگر یه وقتایی گفتم خدایا خسته شدم ببخش.اگریه وقتایی یه شبایی بابداخلاقی شیر درست کردم برای فرشته کوچیکم ببخش.خدایا همه اینا رو بزار پای حساب یه مادربی تجربه.                            خدایاببخش فاطمه جونم ببخش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهدیه ( مادر دختری)
19 شهریور 92 10:05
خانومی خاطره ی زایمان رو ثبت کردم

ایشالا واسه بعدی ها رو بنویسی!

تولد دخملی هم مبارک

این باشه کادوی ما برای تولد فاطمه کوچولو




ممنونم مهدیه جون خیلی خیلی لطف کردی دارم میخونشم برای بار هزارم


خاله پارمیدا
19 شهریور 92 12:42

$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ __



ممنون خاله جونی

مامان تینا و رایان
19 شهریور 92 13:19
عزیزدلم تولدت مبارک باشه فرشته زیبا
گلم نگران نباش این بد خلقی ها رو ما هم داریم..همه دارن


ممنون خاله شادی جونم
بله میدونم ولی یه خورده عذاب وجدان داشتم
مامان امیررضا
19 شهریور 92 15:09
سلام مامانی تولد گل دخترت مبارک . راستی پسر منم تو بیمارستان آریا دنیا اومده .
پیش ما هم بیا خوشحال می شیم


چشم عزیزم حتما
مامان آلما
20 شهریور 92 0:01
تولدت مبارک اشکال نداره زهره جون همه مامانا این عذاب وجدان رو دارن


ممنونم خاله زهراجونم.جدا خوشحالم از این موضوع
مامان آلما
20 شهریور 92 0:02
فکر کنم تاریخ کامپیوترتون صحیح نیست. یه نگاهی بش بنداز


بله خودمم دیروز متوجه شدم
مامان آلما
20 شهریور 92 0:13
مامانی یه سر بیا وبم.


عزیزم خیلی خیلی لطف کردی ممنونم ازت
مامان ملینا
20 شهریور 92 10:27
تو اینقدر مامان خوبی هستی که بابت تمام این رفتارت از خدا طلب بخشش می کنی. حتماً فاطمه جونم قدرتو خوب میدونه


امیدوارم مامان خوبی باشم
zahra
21 شهریور 92 12:11
سلام گلمممممممم....

هااااااااااااا؟چی کار کردی؟

اومدی دزفول نگفتی؟اره؟اجی فاطمه خوبه قهر کنم...واقا ک خیلی ناراحت شدم ...خیلی بدی...

شرمنتم خیلی گرفتار بودم خوصله تایید کردن نظراتو نداشتم...

تولد فاطمه؟من نبودم تبریک بگم....شرمندههههههههههههههههههههه




سلام عزیزم چرااااااااااااااا؟

بله امدم ولی ساعت 7آمدیم سالن 12برگشتیم اهواز

ممنون عزیزدلم