فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه وگوشواره

1392/6/16 10:41
810 بازدید
اشتراک گذاری

اول اینکه تصویر بالا مربوط به مراسم عقد پسرخاله ودختر خاله  بابامجتبی است که یک  روز قبل از سوراخ

نمودن  گوشهای فاطمه برگزار شد (جزئیاتش بماند که عصر ساعت 7 رفتیم دزفول وشب ساعت 2/30 رسیدیم اهواز )

 

پنج شنبه صبح در یک اقدام کاملا یه هویی تصمیم گرفتم ببرم گوشهاتو سوراخ کنم در این اقدام نفسگیر خاله زهرا همراه همیشگی من همراهم آمد به بابامجی که سرکار بود(آخه اونا پنج شنبه ها تعطیل نیستن) زنگ زدم  وگفتم دارم فاطمه رو میبرم گوشهاشو سوراخ کنم گفت نه حالا دردش میگیره واز این حرفها. ولی کو گوش شنوا آخه همه بهم میگفتن خیلی دیر شده خلاصه رفتیم دکتر خانم دکتر نازنین چند جفت گوشواره گذاشت گفت کدومو براش بزارم منم انتخاب کردم. اولی رو که گذاشت دیگه برای دومی کله فاطمه خانم بود که به اطراف پرت میشد هرچی تلاش میکردیم نمیذاشت تا بلاخره موفق شدیم خانم دکتر(دکتر صفاشالبافان) گفت توی تمام مدتی که گوش سوراخ کردم بچه ای به پرزوریی این دخمل ندیده بودم ماشااله هزار ماشااله .اینو قبلا یه آقای دکتری هم که بردم چشمهای دخملو معاینه کنه گفته بود..

قربونه زورت برم دخملم

 

گوشها و گوشواره از نمایی نزدیک

 

 

البته خانم دکتر گفت این گوشواره ها تا یک هفته باید توگوشات باشه بعداز یک هفته گوشواره طلا خوشگل بزاریم

عصر 5شنبه هم رفتیم آتلیه تا با لباس عروس خوشگلت که خاله زهرا از اصفهان برات خریده  عکس بگیرم برای جشن تولد 2 سالگیت.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

عمه ی آتنا
16 شهریور 92 11:44
دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ها با عشق بی پایان...

فاطمه کوچولو روزت مبارک


ممنون عمه خانم
مامان فاطمه زهرا
16 شهریور 92 12:49
ای روح محبت که به قم قائمه ای

یادآور زهد و عفت فاطمه ای

معصومه و خواهر محبوب رضا

اوعالم اهلبیت و تو عالمه ای . . .
روز دختر و میلاد حضرت معصومه س رو به فاطمه گل تبریک میگم
با افتخار حاضر به تبادل لینک هستم


سلام ممنونم همچنین به فاطمه زهرای عزیزم بافتخار لینک شدی عزیزم
مامان آلما
16 شهریور 92 15:01
خاله جون بالاخره مامانی تو رو برد گوشاتو سوراخ کردمبارکت باشه
روزت مبارک قشنگم


بله بالاخره گوشام سوراخ شد ولی خاله اگر دست خودم بود حالاحالا نمیرفتن
ممنون روز آلماجونمم مبارک
مامان تینا و رایان
16 شهریور 92 15:04
واای مبارکه گوشواره تینا هم دقیقا همینه
ولی به من گفتن تا 40 روز بمونه و هر روز واسش الکل بزنم و بچرخونم
تولت هم پیشاپیش مبارک خاله


جدا رنگشو خودم انتخاب کردم.
به من گفت تا یک هفته اول باالکل بعداز 2روز با پماد چرب بشه وبچرخونم ولی مگر میزاره
ممنون خاله شادی جونم
مامان تینا و رایان
16 شهریور 92 15:05
روزت مبارک خوشگل خانومی


ممنون خاله جونی
عمه ی آتنا
16 شهریور 92 16:01
من لینکتون کردم پیشاپیش تولد دخملی مبارکککک


منم شمارو لینک میکنم.ممنون عمه عزیز
عمه ی آتنا
17 شهریور 92 7:55
رمز رو خصوصی واستون فرستادم


ممنون گلم
عمه ی آتنا
17 شهریور 92 7:56
حواسم نبود تیک خصوصی رو بزنم تایید نکنین
لطفا امین باشین مرسی


حتما عزیزم
الهام مامان علیرضا
17 شهریور 92 13:20
مبارکت باشه عزیزم
ایشالا زود عکس های خوشگلت و با لباس عروس بذار ببینیم



چشم خاله
الهام مامان علیرضا
17 شهریور 92 13:21
روزت هم مبارک فاطمه گلی
+
تولدت هم پیشاپیش مبارک



ممنون خاله جونی عزیز
زهره( مامان نازنین زهرا)
17 شهریور 92 18:21
سلام این اولین باره که به وبلاگ فاطمه جون میام . چه دختر نازی ماشالله خدا حفظش کنه. منم گوشی دخترم و هنوز سوراخ نکردم.. باباش اصلا نمیذاره یعنی دلش نمیاد. ولی خودش دوست داره نمیدونم چیکار کنم.با گوشواره خیلی ناز میشه. اگه دوست داشتی و با تبادل لینک موافق بودی خبرم کنید.


ممنون عزیزم کاملا موافقم
خاله پارمیدا
18 شهریور 92 0:03
اخییییییییی
مبارررکککککککککککک
ولی چقد دیر سوراخ کردین گوشاشو


مممنون خاله جونی
بله از بس مامانم ترسوووووووووبود
عمه ی آتنا
18 شهریور 92 0:26
حالا درست شد میتونی سر بزنی


ممنون الان میام
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
18 شهریور 92 6:20
وای چه دخترای نازی بیام اینجا دنبال عروس اینده ام بهتره


بیا ما از خدامونه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
18 شهریور 92 6:20
از ذوق عروس دار شدن یادم رفت بگم گوشواره هات مبارک عزیزم خیلی قشنگه


ممنون خاله عزیزم
مهدیه ( مادر دختری)
18 شهریور 92 11:46
سلام گلم
خیلی گشتم دنبال خاطره ی زایمانت ولی موفق نشدم پیداش کنم
بی زحمت آدرس دقیقش رو برام تو وبلاگ مادرانه بذار انتقالش بدم
بوس


چشم عزیزم
مامان پريسا خانوم
18 شهریور 92 13:33
فاطمه جان تولدت مبارك ايشالله 120 ساله شي
روز دختر هم با تاخير مبارك



ممنون خاله رسیدن بخیر
الهام مامان علیرضا
18 شهریور 92 16:40
15 ساعت مونده به تولد دو سالگی دخملی نازم
بـــــــــــــــــوس
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم


ممنون خاله الهام جونم
خاله جونی 24 ساعت مونده
هستی خانوم
20 شهریور 92 7:38
سلام امروز روز به دنیا اومدن هستی اگه بیاین ونظر بدین ممنون میشم ما یه جشن کوچولو کرفتیم


چشم آمدم