فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

دوچرخه

1392/4/21 17:19
526 بازدید
اشتراک گذاری

 

فاطمه وعروسکش باهم دارن دوچرخه بازی میکنند البته با دوچرخه عروسک

 

 

 

 

 

 

 

اول دوچرخه رو روشن کردم وخیلی مسالمت آمیز باهاش بازی میکردی

 

بعد گفتی میخوای سوار شی که عکسش هم اون بالا هست.چون خسته

 

شده بودی عروسک ودوچرخه رو باهم بغل کردی

 

 

واین هم انتهای ماجرا طبق معمول کنجکاوی و..............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ملینا
9 تیر 92 11:31
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟



سعی میکنم چون اس فرستادم
madarkhanomi
9 تیر 92 12:35
وای عزیزم چه دختر خشکلی داری
زنده باشه
ایشاله فاطمه ی منم زودتر به دنیا بیاد و منم حس شما رو تجربه کنم


ممنون که بهم سرزدی عزیزم .نگو زودتر بگو به موقع وسلامت بیاد.ایشااله
مهدیه
9 تیر 92 14:23
سلام
چه دخمل نازی!
خوشحال میشم به وبلاگ دختر منم سر بزنین تا با هم دوست بشیم!


Hatman.azizam
الهام مامان علیرضا
10 تیر 92 13:18
فاطمه جون فکر نمی کنی یه خورده دوپرخه برای شما کوچیکه؟!؟!
حتما عروسکت دلش گرفته میخواستی ببریش ددر...
آفرین به خانمی با احساس



خاله چقدر خوب حرفه دل منو میزنی
دایی سعید آلما جون
13 تیر 92 16:14
چه نازه این فاطمه خانوم


mer3000000000000
daeeee

خاله شيدا و روشا
17 تیر 92 8:09
ايول فاطمه خوشگلم
فقط خاله مواظب باش از دوچرخه نيوفتي پايين
قربونش برم من كه اينقدر نانازه
مامان خانوم منم شم رو لينك كردم
مرسي كه به وبلاگ ما مياييد


خاله حواسم هست .دوستت دارم خاله مهربونم .ممنونم خاله زهره جونم.وای یه خاله هم اسمم مامانم