فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه سی ودو ماهه

1393/2/20 13:52
818 بازدید
اشتراک گذاری

مهم ترین اتفاق ماهگی دخملی از پوشک گرفته شده niniweblog.com

http://www.frametoy.com/uploaded/frametoy_20140506141039BL5h.jpg

دیگه کار بجایی رسیده که هروقت طبق ضرورت میخوام پوشکش کنم

میگه مامان من بزرگ شدم پوپکم نکنniniweblog.com

خیلی نسبت به قبل از نظر لجوجی بهتر شده ومن ازاین موضوع خیلی خوشحالم

احساس میکنم الان دیگه حرفمو کاملا درک میکنه وقتی باهاش تماس میگیرم میگه مامان من گریه نکردم تا تو زود بیاییniniweblog.com                         

                             ممنونم از خاله صبا جون بخاطر عکس دخملی

خدایا شکرت بخاطر فرشته کوچولوی عزیزم*ag009

محبت کردنو خیلی قشنگ یاد گرفته احتمالا هم از خودم یادگرفتهniniweblog.com وقتی خیلی بوسش میکنمبوس میگه منو زیاد دوست داری میگم بلهniniweblog.com بعد دوباره اسم دخترهای فامیلو میاره میگه اونارو دوست نداریniniweblog.com یه مدت میگفتم نه دوستشون ندارمدروغگو دیدم نمیشه به بچه دروغ گفت خوب میبینه اونارو بوس میکنم وبهشون محبت میکنمniniweblog.com جدیدا بهش میگم اونارو دوست دارم ولی تورو خیلی خیلی بیشتر دوست دارمبغل

چندتا عکس منتخب از 32 ماهگی فاطمه جونمبوس

 

فاطمه توی تابش نشسته اونم که توی دستشه تک پوشیه که روز ولادت حضرت زهرا  براش گرفتم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باعروسکهاش رفته توی کارتنخندونک

 

جدیدا میشینه روی مبلش ولی باز با فاصله نزدیک  تلویزیون تماشا میکنه تا قبل از این روزا جاش جلوی جلو تی وی بود طوری که بعداز خاموش شدن تی وی جای انگشتاش روی صفحه پیدا بودنه


 

پسندها (3)

نظرات (15)

بابای مهرسا
20 اردیبهشت 93 14:33
32 ماهگی فاطمه خانم مبارک فقط یه کارش اشتباهه . که یه ذره بره عقب تر بشینه . تی وی واسه چشماش خیلی ضرر داره
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم بابای مهرساجوندارم کم کم مبل رو میبرم عقبتر
مثل هیچکس
20 اردیبهشت 93 15:07
ای جونم عزیز خاله ماشالا بزرگ شده دیگه تک پوشش مبارک خیلی خوشگله
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم ناقابله
مریم--------❤
20 اردیبهشت 93 19:49
آفرین به دختر خانمدیگه بزرگ شده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم مریم جونم
مریم--------❤
20 اردیبهشت 93 19:51
حالا چرا تو کارتون
مامان شادی
21 اردیبهشت 93 13:29
فداش شم که جای انگشتهاش مثل پسر من همه جا هست ببوسش عزیز دلمو پوشک گیرون هم مبارکککککککککک
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
فدای هردوشونممنونم عزیزدلم
خاله شيدا و روشا
22 اردیبهشت 93 8:57
قربونش برم من كه ديگه بزرگ شده تك پوشش خيلي خيلي نازه،مباركش باشه ايشالا
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه زهره جونم ناقابله عزیزدلم
مامان فرنيا
22 اردیبهشت 93 11:14
عزيزم خيلي عاليه كه تقريبا اين پروژه هم با موفقيت روبرو شده عجب جاي خوبي براي بازي پيدا كرده واي چه مبل خوشگلي به به افرين به اين گل دختر اين هم يك راهكار است واسه دور كردن بچه ها از تلويزيون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ناقابله عزیزمبله دیگه اینم یه راهکار هرچند جدیدا میفهمه میگه بیارش جلوتر
زهره
22 اردیبهشت 93 13:32
به به فاطمه جون چقدر خانم شده دیگه پوشک نمیخواد آفرین. چه تک پوش خوشکلی واقعا که لایقش هم هست. بوووووووووووووس. راستی آپیدم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم قابل شمارو نداره حتما میام
ستارگان آسمان من
22 اردیبهشت 93 13:46
برای دختر خوشکلمون که بزرگ شده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله خانمی
نهال
22 اردیبهشت 93 20:11
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟ فاطمه گلی خوبه بوس برای دختر نازت
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خانمی
حامده(مامان امیر محمد)
23 اردیبهشت 93 16:46
32ماهگیت مبارک خاله جون حالادیگه خانمی شده دیگه پوشک نمیخواد
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم بله دیگه خانوم شده
الهام مامان علیرضا
24 اردیبهشت 93 20:09
عشق منی خاله حالا اشکال نداره مامان بچه های دیگه رو هم یه ریزه دوست داشته باشه فقط یه ریزه آااااا نه بیش تر عکس هات خیلی نازه عزیزمم م م
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
دوستت دارم خاله جونمچشمات ناز میبینه
هم نفس
25 اردیبهشت 93 7:18
32 ماهگی دختر گلمون مبارک .. انشاا... 32 ماهگی نوه هاشو جشن بگیری..
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشاالهههههههههههایشااله 32ماهگی دخمل شماااااااا
خاله مینا
25 اردیبهشت 93 21:59
آفرین به دخملی خوشگلمون ک دیگه خانومی شده جوجویی چشات ضعیف میشه هاااااااااا ب منم سر بزن عزیزم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
چشم خاله مهربونممیام پیشت
هم نفس
27 اردیبهشت 93 9:55
سلام دیگه ترک ما رو کردید! نظرات مارو هم که ثبت نمیکنید! کاری کردم؟ ازم ناراحتی مامان زهره؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم چرا اینطوری فکرکردی نازنینمنه گلم نبودم میام پیشت در اسرع وقت .اخر هفته امتحان دارم مرخصیم فعلا