فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

عروسک آموزشی

1392/9/13 9:54
1,694 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه مامانی که تنبله هزار ویک دلیل میاره برا نگرفتن بچه 2سال و2ماهش از پوشکخجالت .هرکسی یه پیشنهادی میده ولی نمیدونه مشکل از بچه نیست مشکل از مامانشه که به دلایل مختلف مثل (تازه از شیشه گرفتمش ، نمیشه خونه زندگیم نجس میشه بزار دم عید که میخوام فرشهارو بشورم و برای مبلها باید روکش پلاستیکی بگیرم وباید یه هفته مرخصی بگیرم بمونم خونه و هزار ویک دلیل دیگه هنوز بچش رو از پوشک نگرفتهگریه این سری عروسک آموزشی پیشنهاد شد بهم

لطفا بیا ادامه مطالبچشمک

 

 

عروسکی که شیر میخوره غذا میخوره اشک میریزه ودستشویی میکنه

بعضی وقتها هم که مامانی حواسش نیست فاطمه خانم قاشق رو بجای دهن عروسک میزاره تو دهنه خودشخوشمزه

نمیدونم من کی این مدلی بهش شیشه دادم اصرار داشت بایسته وبه عروسکش شیشه بدهمتفکر

وبالاخره مرحله آموزشی (دستشویی) دخترم چه ذوقی میکرد که عروسکش دستشویی میکرد مثل من وقتی فاطمه رو میبرم دستشویی نیشخندچشمک

ومرحله آخر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان آلما
13 آذر 92 11:17
ای جوووووووووونم. چه کیفی میکنهزهره جون اصلا به این چیزا نیازی نیست زمانش که شد خودش یاد میگیره. فقط من توی یه مرحله به مشکل برخوردم اگه یادت باشه بهت گفتم دوباره داره لج میکنه... این بار از برچسب استفاده کردم. گفتم هر بار که خودت جیشتو بگی یه برچسب بهت میدم هر جا دوست داری توی دستشویی بچسبون. خیلی استقبال کرد و جواب داد.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
نمیدونم والا دوباره رفتم یه باکس دیگه براش مولفیکس گرفتم تا دم عید ایشااله بگیرمش.خوبه حتما از تجربیاتتون استفاده میکنم
مامان آلما
13 آذر 92 11:23
راستی یه پست هم گذاشتم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
آمدم عزیزم
مامان تینا و رایان
13 آذر 92 11:52
منم تینا 2 ساله بود از پوشک گرفتم فقط صبر لازمه ..زود یاد میگیره نگران نباش اگه خودت خونه باشی هر نیم ساعت ببرش دستشویی و کم کم به این تایم اضافه کن سر یک هفته دیگه خودش یاد میگیره...خصوصی هم داری
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
واقعا کلی خوشحال شدم آخه فکر میکردم دیر شده .بله همه میگن بهم باید صبر وحوصله داشته باشم ممنون عزیزم آمدم
مثل هیچکس
13 آذر 92 13:16
منو باش چند ساعته نی نی گپ منتظرم خانم بیاد، نگو داره پست جدید میزاره وماهم غافل از این دنیا .خوب یه ندا میدادی تا بیام پست جدیدت رو ببینم .ای مامانی وقتش که بشه خودش از پوشک بیزار میشه وخودش تلاش میکنه که یاد بگیره اصلا عجله نکن فقط صبر داشته باش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
گفتم بهت دارم پست میزارم ممنون از لطفت
مامان آلما
13 آذر 92 13:47
سلام. بازم پست جدید دارم بیا
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
باریکلا مامی زرنگ آمدم عزیزم
سیمهدی
13 آذر 92 15:20
درباره مشکلت با فاطمه. حرفی نمیتونم بزنم چون من هنوز هم که هنوزه مامان نشدم بخدااما عکس هاش خیلی باحال بودش هاااا یاد بچگی های خودم افتادم بخدا
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
از همدردیت ممنونم دوست عزیز.بیچاره از دل مامانــــــــــــت
هم نفس
13 آذر 92 15:37
چه جالب چقدر بچه داشتن دردسر داره.. خدا قوت مامان فاطمه جون ایشاا...بی دردسر ازپوشک بگیریش..
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
عزیزم دردسرهاشم شیرینه ایشــــــــــــــااله
زهره ( مامان نازنین زهرا )
13 آذر 92 16:42
سلام عزیزم باور کن همه ی ما مامانها قبول داریم فکرش بزرگه اما باور کن خودش به این پسختی نیست . مطمئنم خیلی خیلی زود موفق میشی. آپیدم عزیزم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
واقعا کلی اعتماد به نفس گرفتم ایشااله همینطور باشه آمدم عزیزم
مامان پريسا خانوم
13 آذر 92 17:43
زهره جون بدون از تو تنبلتر هم پيدا ميشه لااقل تو كارمندي منو چي ميگيديگه ميخوام از فردا پس فردا شروع كنم. راستي به نظر من نزار نزديك عيد اگه ميخواي فرشات رو بدي بشورن و براي عيد تميز باشه از همين الان شروع كن چون از كجا معلوم زود ياد بگيره و ديگه جيش نكنه؟؟ ميخوام شرت آموزشي بگيرم كه يه دفعه زير پاش اقيانوس آب تشكيل نشه لااقل يه خورده نم شه فقط يكي از مامانا مي گفت شرت آموزشي خيلي هم بد نيست و بودنش بهتر از نبودنشه. دخترم همه چيز حاليشه ديگه بايد دسشوييشو هم بگه با اين وضع پوشك كه واقعا گرون شده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
کلی خوشحال شدم که شماهم مثل خودمیییییییییییییییییییییییی نه دیگه منظورم همین یک ماه دیگه است شورت آموزشی هم براش گرفتم خیلی عالیه بله ماشااله پریسا خانم شده دیگه
avaee
13 آذر 92 19:28
سلام گلی زیاد حساس نباش واسه از پوشک گرفتنش اگه میخوای زودتر عادت کنه باید دیگه پوشکش نکنی ویه مدت با بردن هر نیم ساعت یه بار دستشویی بردنش واسش شرطیش کنی من که با آوایی چنین کردم ولی حدود یه ده باری آزمایش وخطا صورت گرفتولی خداروشکر بعد از دوهفته خیلی خوب شد وآوا در 2سالگی دیگه کاملا خود مختار شد فقط کمی باید سختی بکشی همین وبعدش چندتا فرش بشوری که به ازمایشش میارزه موفق باشی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
10 بار رو چشمم براهمینم. گذاشتم دم عید برا همین چیزاش .ممنونم از راهنماییت گلم
مامان تینا و رایان
14 آذر 92 9:41
نه عزیزم دیر نشده برای از پوشک گرفتن عجله نکن بچه روحی لطمه میبینه ...مثل از شیر گرفتن میمونه باید اهسته و پیوسته باشه..مخصوصا اگه جایی رو نجس کنه اصلا نباید عصبانی بشی..طبیعیه که پیش بیاد..یکی از نشونه های اینکه اماده است برای این کار اینه که شب تا صبح پوشکش خشک بمونه...قبل خواب ببرش دستشویی و بعد پوشکش کن ..اگه تا صبح خشک بود یعنی میتونی این پروسه رو شروع کنی..وقتی هم پوشمک ازش گرفتی وسط شب خودت ببرش یه بار جیش کنه...من یه ملافه مخصوص که پشتش مشما داشت دوخته بودم شبها رو تشکش پهن میکردم (برای تینا)
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیز دلم ایشااله به موقعش از تجربایتت استفاده میکنم
خاله زهرا
14 آذر 92 14:26
الهي خاله دورش بگرده.؛آخه اين بلا خانم اين مسئله اش به مامانيش رفته.آبجي جونم تو حالا حالا بايد منتظر باشي تا بلا خانم دستشويي رفتنش رو به شما بگه عزيزم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
آجی کلی خجالت کشیدم
avaee
14 آذر 92 21:50
كاش بارانی ببارد قلبها را تر كند بگذرد از هفت بند ما صدا را تر كند قطره قطره رقص گیرد روی چتر لحظه ها رشته رشته مویرگهای هوا را تر كند بشكند در هم طلسم كهنه ی این باغ را شاخه های خشك بی بار دعا را تر كند مثل طوفان بزرگ نوح در صبحی شگفت سرزمین سینه ها تا نا كجا را تر كند چترها تان را ببندید ای به ساحل مانده ها شاید این باران كه می بارد شما را تر كند
خاله شیدا و روشا
15 آذر 92 0:38
منم که تجربه ای ندارم در اختیارت قرار بدم ایشالا زود تند سریع از پوشک گرفته میشن
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
همین دلداریت خیلی خوبه عزیزم
fatima
15 آذر 92 14:39
ﺑﺎﺯﻡ ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻧﻢ ﻧﻢ ﺑﺎﺭﻭﻥ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ `、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、 ヽ``、、`、、ヽ、ヽﭼﺸﺎﻡ ﺧﯿﺮﻩ ﺑﻪ ﻧﻮﺭﻩ ﭼﺮﺍﻍ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ、ヽヽ `、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、 `、、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﺍﺭﻭﻡ 、ヽ`、ヽ、ヽ ヽ、ヽ、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ ヽ、ヽ``、ヽ、ヽ、ヽﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻣﺸﺐ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﻭﻥ
مامان آوا
16 آذر 92 9:18
سلام عزیزم ممنونم از اینکه به ما دوباره سر زدی فاطمه جونم رو ببوس فدای تو دوست مهربونم بشم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام نازنینم دلم براتون تنگ شده بود گلم
مامان تینا و رایان
16 آذر 92 11:28
عزیزم در مورد خصوصی که برام گذاشتی..چند تا از مامانها بهم گفتن واسش عقیقه کنم ..میخواستم ببینم شما واسه فاطمه جون عقیقه کردین؟ من برای تینا خروس کشته بودم بعد از اتفاقی که 4 سالگی واسش افتاد و از بالکن پریده بود پایین...ولی میگن عقیقه حتما باید گوسفند یا بز و یا شتر باشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
میام الان بهت میگم جیگر
مامان تینا و رایان
16 آذر 92 11:29
خصوصی..ای وای فکر کنم تیک خصوصی رو نزدم تاییدش نکن
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
چشم عزیزم خیالت راحت الان میام پیشت
مامان سهند و سپهر
16 آذر 92 11:29
وای عزیزم چه عروسک نااااازی خوشبحال فاطمه گلی یه گاشوت بگیر کنار همین عروسک فهیم بنشینه و چشم ما رو روشن کنه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قابل شمارو نداره خاله گلی
اكرم مامان رها
16 آذر 92 11:52
سلام عزيزم خودت خوب ميدوني كه بچه ها با هم خيلي فرق دارن و قابل مقايسه نيستند . من رها رو تو 21 ماهگي از پوشك گرفتم از يك سالگي لگنش رو گذاشته بودم جولوي دستشوي ولي در واقع جز اسباب بازيهاش بود صبر كردم تا خودش از پوشك خسته شد و موقع پوشك كردنش هميشه فرار مركرد . اين شد كه يه روز تصمصم گرفتم ديگه پوشكش نكنم و پي همه چيز رو بر تن ماليدم ، از صبح كه ازخواب بيدار شديم پوشكش رو باز كردم و بهش توضيح دادم كه بايد روي لگن بشينه ، تا شب خودش رو خيس كرد و من هر بار بهش ميگفتم كه عزيزم هر موقع جيش داري بايد به مامان بگي تا بذارتت روي لگن و شب دوباره پوشكش كردم فردا صبح از پوشك بازش كردم و چند دقيقه بعد رها گفت جيش دارم و من كه فكر ميكردم شلوارش رو خس كرده رفتم سراغش و در كمال تعجب ديدم كه ناز ناز خشك هست و گذاشتمش روي لگن و اين شد پروسه از پوشك گرفتن رها راستي دخملك ما هنوز شير ميخوره واي ببخشيد خيلي طولالني شد
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم حتما استفاده مکینم از تجربیاتت .فکر کنم دیگه زمانش رسیده چون فاطمه هم موقع پوشک کردن در میرهههههههههه
مثل هیچکس
16 آذر 92 12:00
عزیزم ممنون که همیشه جویای حالم هستی، راستش این چند روز اصلا حالم خوب نبود ونتونستم زیاد بیام پای نت ،الانم فقط اومدم که نگران نشی بهتر بشم حتما بازم میام پیشت ،فدات بشم که اینقدر تو خوبی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم گلم.متوجه شدم عزیزم ایشااله که به زودی بشی همون مهسای خودمون
مامان آلما
16 آذر 92 14:44
سلام عزیزم.آپپپپپپپپپپپپپپپپپمممممممممم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
آمدم گلم
الهام مامان علیرضا
16 آذر 92 17:11
من که هنوز علیرضا رو از شیشه نگرفتم ولی یه سالی میشه سر شیشه اش و گشاد کردم چه خوب که عروسک آموزشی داره این طوری خودش هم تشویق میشه به نظر من هر چقدر هم که صبر کنی باز هم زمانی که بخوای از پوشک جداش کنی به یه اندازه دردسر داری یکی از مامانها گذاشت بچه اش سی ماهه بشه و بعد جداش کرد دردسرش از من که علیرضا رو تو 22 ماهگی از پوشک گرفتم بیشتره ولی بذار هوا یه خورده گرمتر بشه و خودت هم آمادگی شو پیدا کنی موفق باشی عزیزم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
کار خوبی کردی منم اون موقع که میخواستم بگیرمش از شیشه بهم همچین پیشنهادی شد ولی چون فاطمه رفلاکس داشت وقتی شیریهویی میخورد وی آوردش بالا میدونم هرچی صبر کنم سختر میشه دیگه کم کم دست به کار میشم ممنون از راهنماییت الهام جونم
مریم--------❤
16 آذر 92 19:48
سلام عزیزم بیا وبم کارت دارم پست و که خوندی این کارو بی زحمت انجام بده اگر میتونین عزیزم اگه می خواید لایک کنید باید اول توی فیس بوک آن بشید بعد برید به همین لینکی که براتون فرستادم که اون موقع دیگه گزینه لایک براش فعال میشه. یه کار دیگه هم می تونید بکنید یه گزینه هست همون زیر مقاله که نوشته share می تونید روی اون کلیک کنید و بعد برید از همون جا توی ایمیلتون و به تمام دوستان و کسانی که آدرس ایملشون رو دارید بفرستید. ممنونم. علاوه بر این توی فیس بوک خواهرم هم این پست هست و می تونید همونجا لایکش کنید. فیس بوکش: Fatemeh Zendehboodi خیلی ممنون از همکاریتون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
من که کلا گیج شدم اصلا نفهمیدم چی شد درضمن فیس هم ندارم عزیزم ولی باز خوبه اینطوری یه حالی از ما میپرسی
اكرم مامان رها
17 آذر 92 12:56
سلام عزيزم ، راستش من خيلي بررسي كردم ديدم هر چي آموزش زبان رو زودتر شروع كني بهتر است در نتيجه چون كلاسهاي بيرون بچه هاي بالاي سه سال رو ميگرفتن براي رها معلم گرفتم مياد خونه ، من كه خيلي راضي هستم برنامه ما رو نظم داده در حقيقت من و پدرش با اومدن معلم خودمون رو موظف ميدونيم كه حتما آموخته هاي رها را باهاش تكرار كنيم ، البته اگه خودت زبانت خوبه شروع كن راستش من تلفظم اصلا خوب نيست نميخواستم رها اشتباه ياد بگيره اينجوري تلفظ خودم هم داره بهتر ميشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم از راهنماییت ولی فاطمه هنوز فارسی رو کامل وصحیح یاد نگرفته فکر میکنم یکم صبر کنم تا 3سالگی بهتره .بازم ممنونم
مامان سهند و سپهر
18 آذر 92 8:46
سلام مامانی مرسی از اینهمه محبتت کوشولو شدم ؟ مگه گنده بودم ؟ مراقب فاطمه گلی باش مامانی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم قربونت نه الان میام بهت میگم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 آذر 92 5:02
ای جانم عزیز دل خاله
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
دوستت دارم خاله جون
مریم
9 دی 92 13:17
دختر خیلی نازی داری. عروسک جالبیه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
نظر لطفته عزیزم قابل شمارو نداره