فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه گلی 26 ماهه شد

1392/8/20 11:00
613 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل گلم امروز 26 ماهه شد

ماشااله توی این ماه پیشرفت زیادی داشت خدارو شکر تشویق

 گرفتن از شیشه شیر که واقعا پروژه سختی بود وهستاوه چون هنوزم شبها باید روی دوشم بخوابه ومن همینطور تاب بخورم که خوابش ببرهخواب تاهم خوابش ببره بیام بزارمش سر جاش باز میگه

بگل بگل(بغل بغل)بغل

فدای دخملم بشم که دیگه جمله براحتی میگه (البته جمله های دو کلمه یا بعضی وقتا سه کلمه ای)

جمله ای که این روزها خیلی بکار میبره وخیـــــــــــــــــلی شیرین میگه

مثلا بهش میگم فاطمه نیافتی هااااااااا میگه نه بــابــاتعجبهیپنوتیزمخنده

نهی کردن رو کاملا متوجه میشهاسترس وقتی سرما خورده بود بستنی میخواست(عاشق بستنی لواشکی  دخملم)خوشمزه بهش میگفتم بستنی برات بده اگر بخوری دوباره مریض میشی باید ببرمت دکتر.نگران حالا فداش بشم الهی خودش توی سوپری بستنی میبینی

میگه بستنی نه نه نه نه دکترماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مثل هیچکس
20 آبان 92 11:05
مبارک باشه پس پروژه با موفقیت تمام شد.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون گلم بله ولی سخـــــــــــــــــت بووووووووووووووود خیلی
خاله زهرا
20 آبان 92 13:53
الهي دورش بگردم نفس منه.ارادش قوي مثل خاله اش.اگر به من بود كه تا هروقت كه دلش مي خواست ميذاشتم شيشه بخوره
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه آجی گلم .الهی قربون یه دونه آجیم برم من بلهههههههههه اینو که مطمئنم خوشحالم آجی جون میای به وبلاگ فاطمه سر میزنی
مامان پريسا خانوم
20 آبان 92 15:05
عزيزم 26 ماهگيت مبارك
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله عزیزم
مهدیه ( مادر دختری)
20 آبان 92 19:27
بسم الله الرحمن الرحیم دعوت اید به هیئت مجازی مان و دعا کنید برای توفیق اش و توفیق مان Smm625.blogfa.com
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
حتما گلم
✿مامان علی خوشتیپ✿
21 آبان 92 9:00
سلام عزیزم ببخش تازه پیامتو دیدم من دیشب مسجد بودم ولی شمارو ندیدم..تا آخر برنامه بودم...تو جلسه پرسش و پاسخ بودید؟ اس میدم بهت...
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام گلم دیشب نبودم هیئت داداشم بودم ممنون گلم کنتظرم
مهدیه ( مادر دختری)
21 آبان 92 10:38
چرا باز نمیشه؟ کپیش کن و سرچ کن باز میشه!
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
دوباره امتحان میکنم عزیزم
مامان سهند و سپهر
21 آبان 92 12:18
26 ماهگیش مبارک مامانی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان تینا و رایان
21 آبان 92 14:45
26 ماهگی مبارک دخملی شیرین زبون پس فاطمه جونی هم مریضه؟ من که دیگه حالم از فصل سرد به هم میخوره بس که مریض میشن بچه ها
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم.آآآآآآآآآآآآی گفتی
اکرم خیبری
22 آبان 92 3:07
آفرین بر مادرهای خوش فکری چون شما . ان شال.. خدا فاطمه عزیز را برایتان حفظ نماید . به خواندن اشعار کودکانه ام دعوتید . حضورتان سبز . خیبری شاعر کتاب های کودک و نوجوان
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون گلم حتما میام
مامان نرگس
22 آبان 92 6:20
ماشالا به فاطمه خانم گل تبریک میگم مامانی 26 ماهگی فاطمه خانمی رو
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزدلم
zahra
24 آبان 92 13:11
به به...مبارک بااشهههه موفقیتتتت ای جووونم...26 ماهگیت مبارک عزیزدلم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون زهرا گلیییییییییییییی
مامان پریسا
24 آبان 92 17:20
زهره جون پست نذاشتی؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
دارم میزارم گلم
مثل هیچکس
24 آبان 92 19:12
مامانی پس کجایی ،تعطیلات هم وقت نمیکنی بیای نت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلمون براتون تنگیده فاطمه گلی رو به جام ببوس .
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیز دلم آمدم
مامان آلما
25 آبان 92 8:13
26 ماهگیت مبارک
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان آلما
25 آبان 92 8:13
زهره جون بیا پست جدید گذاشتم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
چشم گلم
ارلا
25 آبان 92 22:33
سلامدوست من ممنونم که اومدی وبم خیلی خوشحال شدم که اومدین وبم من ارلا هستم این وبو از از علی اقا خریدم وشما رو ایشون لینک کردن خوشحال میشم با هم دوست باشیم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم گلم حتما عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 آبان 92 19:38
مبارکه عزیزم چه خانوم نازی شدی ماشالله
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون گلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 آبان 92 23:53
خدا یا از دست این حافظه من چی میکشم ابرو برام نزاشته
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
اشکال نداره خواهر ماهم همینطوریم
fatima
30 آبان 92 8:41
عشق مثل بستنى سنتیه ، البته فقط چون هوس کردم وگرنه قبلنا شبیه پاستیل بود !
خاله شیدا و روشا
1 آذر 92 15:29
26 ماهگی ات مبارک خوشگلم خدا رو شکر از سیر گرفته شد,خسته نباشید مامانی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم