فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه ورزشکار

1392/8/13 9:50
685 بازدید
اشتراک گذاری

 

اول اینکه این کیک دیشب توسط یه دونه خواهرم زهرا جون

(به مناسبت سالگرد ازدواج وتولدم )بصورت غافلگیرانه تهیه شد

ممنونم خواهر نازنینمماچماچ

 

فدای دخترم بشم که داره میله رو میگیره ماچ

خوشحالی پدر ودخمل  پس از انجام بارفیکس

( موقعی که باباش رهاش کرد وقشنگ دستاشو گرفته بود به دلیل هیجان نتونستم عکس درست وحسابی بگیرمنیشخند)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مثل هیچکس
13 آبان 92 10:24
ای جون خاله دخترمون یه پا ورزشکاره پس حسابی غافلگیر شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدا این خواهر خوب رو ازتون نگیره وبراتون حفظش کنه ،خوش بحال فاطمه که یه همچین خاله ای داره بهش حسودیم شد .


بله دیگه ما اینیم دیگهههههههههه
ممنون عزیزم واقعا خواهرم برام مثل یه فرشته میمونه .چرا حسودی منم خاله محمدجونم فقط راهم دورهههههههه
مامان تینا و رایان
13 آبان 92 12:13
وای دهنم اب افتاد تولد و سالگرد باز هم مبارک.. افرین به دخملی ورزشکار ...من تینا کوچیکبود بارفیکس زده بودم و بهش تاب وصل کرده بودم و یه روز هنگام تاب سواری با بارفیکس کنده شد و افتاد زمین شانس اوردم بارفیکس به سرش نخورد..دیگه جمع کردم کلا


ممنون شادی عزیزم.منم همش میترسم وقتی همسری بهش آویزون میشه آخه عموی خودم همینطوری شد همه دندونای جلوش شکست
مامان پريسا خانوم
13 آبان 92 13:20
فاطمه جان قهرمان ميشود


زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
13 آبان 92 13:27
نازی دختر شیرین و با نمک افرین از حالا ورزشکارم شدی الهی قربون اون ذوق کردنت


ممنون خاله مهربووووووووووووووونم
مامان نرگس
13 آبان 92 23:05
محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازي خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگوييد
دوباره شور عاشوار به پا شد
فرارسیدن ماه محرم ماه عزا و ماتم تسلیت باد


ممنون عزیزم همچنین برشما
مهدیه ( مادر دختری)
14 آبان 92 10:12



مرسی عزیزم
مثل هیچکس
14 آبان 92 14:59
عزیزم شرمنده فکر کنم مشکلی پیش اومده نمی تونم بیام واسه چت ببخشید .


اشکال نداره عزیزم
مثل هیچکس
14 آبان 92 15:30
با آب طلا نام حسین قاب کنید

با نام حسین یادی ازآب کنید

خواهید که سر بلندو جاوید شوید

تا آخر عمر تکیه به ارباب کنید

( التماس دعا )



یاحسین
مامان آلما
14 آبان 92 15:32
به به دست زهرا جون درد نکنه
کلا همه زهرا ها همینجورن مهربون دوست داشتنی
قربون فاطمه جون بشم من که ورزشکاره.


برمنکرش لعنت .همشون گلن
خدانکنه خاله زهرای دوست داشتنی
مامان آلما
14 آبان 92 15:33
زهره جون میتونی بیای چت؟


بله امدم
مامان آلما
14 آبان 92 16:07
ببخشید زهره جون نتم قطع شد یه دفعه


خواهش گلم
مثل هیچکس
14 آبان 92 17:15
وای خدای من الان که دقت کردم یه موضوع مهم رو کشف کردم !میدونی فاطمه خیلی شبیه باباشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


واقعا .تاحالا کسی اینو نگفته بوووووووووووود
الهام مامان علیرضا
15 آبان 92 9:20
چه کیک خوشگلی
آفرین به خواهر مهربون و هنرمند

دخمل ناز هم که حسابی ورزشکار شده و بارفیکس میره




ممنون عزیزم .
الهام مامان علیرضا
15 آبان 92 9:21
خواهر ما که با نظر دادن تو وب شما عملا نابود میشیم از دست این تصاویر متحرک در نقش سرعت گیر


ببخش خواهر عزیزم .چکار کنم برمیدارم دوباره چیز میگیرتم میزارمشون
fatima
15 آبان 92 11:08
یک دقیقه سکوت برای رویاهای شیرین کودکی ، که هرگز باز نخواهند گشت!



تاریخ من کودکیم هست

گذشت، اما در یادهایمان جاودانه ماند





مثل هیچکس
15 آبان 92 12:57
تو دیگه کی هستی ؟تو که روی منو حسابی کم کردی از صبح که اپ هستی ،شانس اوردی واسه شام مهمون دارم وخیلی سرم شلوغه ونتونستم بیام واسه چت والا مخت حسابی جوش میاورد .


نه بابا صفحه رو کوچیک کردم رفته پایین کاریش نداشتم اصلا حواسم نبود.دارم ایمیل میزنم برای اداره
مامان نرگس
16 آبان 92 1:25
چه دختر قهرمانی ماشالا
مامان خانمی سعی کردم لیست اسامی دوستان رو درست کنم ایشالا که همگی راضی باشن.


ما اینیم دیگههههههههههه


عزیزم راضی به زحمت شما نبودم ممنون
مثل هیچکس
16 آبان 92 13:19
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا


چشم عزیزم دویدم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 15:21
ایام سوگواری محرم و بهتون تسلیت میگم

عزیزم با پستهای جدید اپم خوشحال میشم تشریف بیارید رمز خصوصی گذاشتم برات


ممنون گلم
چشم آمدم
خاله شيدا و روشا
18 آبان 92 10:20
ماشالا هزارماشالا به فاطمه ورزشكارم
دست زهرا جون درد نكنه چه كيك خوشگلي گرفتن براتون،دقت كردي اصلا خواهر يه چيز ديگه هست


ممنون خاله مهربونم
واقعا هیچی وهیچ کس خواهر نمیشه قربون همه خواهرمن برم الهی
مامان سهند و سپهر
18 آبان 92 13:36
به به خانوم ورزشکار
خیلی ناز می خنده
جانشو بشم من


چشمهات ناز میبینه عزیزم
مامان پریسا
18 آبان 92 19:44
افرین


مرسیییییییی خاله جونم
خاله زهرا
27 آبان 92 11:22
الهي بگردم.آخه من همين يه دونه خواهر ودارم وقربونش برم يه دونه نفس(فاطمه جون)قربونش برم.ايشااله كه صدوبيست سال زنده باشي وسايه ي تو وبابامجتبي بالا سرفاطمه ي عزيزم باشه.آميــــــــــــــــــــن
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قربوووووووووووووووووووووووووووووووووون خواهر عزیزم برم من فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااات