فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه در این روزها

1392/6/30 14:45
801 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصمیم داشتم دخترم تاهروقت که خواست شیرخشک بهش بدهم واز این یکی دیگه نگیرمش .آخه دخترم شیرمادر که نخورد گفتم اینو تا هر وقت خودش خواست بخوره. ولی انگار قسمت نبود یکی اینکه دیگه نان 3 نیست ونان 2جایگزین شده دوم اینکه سه شنبه که برای چکاپ خالش بردش دکتر (آخه من صبح سرکار بودم) گفت دیگه نباید شیرخشک بخوره نگران.من و خاله از همون موقع دست به دست هم دادیم که این آخرین شیرخشک رو بهش ندیم آخه از تقریبا 2 ماه پیش فقط شبها شیرخشک میخورد.خلاصه از ما تلاش از فاطمه مقاومت در برابر ما .تا کسی میخواست بهش شیر بده من میگفتم از شیر تو یخچال بهش بده میفهمید بنای نه گفتن میزاشت نه نه نهگریه .یعنی شیر خشک بده که بهش میگه مه مه .تصمیم گرفتم دیگه نگم از تو یخچال میگفتم از پاستوریزه بهش بده بازم میفهمید تعجب.حالا دیگه میگم milk بهش بده تا متوجه نشه .ولی  مامان جونه دل رحمش یکمی کارمونو خراب میکرد تا میدید خیلی بیقراری میکنه میرفت 30سی سی براش درست میکرد ولی این دو روز که خودم خونه بودم دیگه کلا بهش ندادم .تا میگفت مه مه میرفتم سر قوطی خالی شیرش که توش لیمو امانی ریخته بودم درشو برمیداشتم اونم یکم نگاه میکرد میگفت اموم یعنی تموم .منم میگفتم بله تموم. دیگه خدارو شکر دو روزه شیرخشک نخورده خیال باطل.حالا من یه دونه نان 2  گرفتم.اگر  خیلی بیقراری کرد بهش بدم قایمش کردم هزارتا سوراخ که فاطمه نبینه آخه هرجا یه قوطی خالی میبینه هی میگه مامان مه مه ناراحت

این عکس 9 ماهگی فاطمه است .برای تولدش برده بوده بودم خونه مامانم اینا برای تزیینات تولد از وقتی آوردمش هنوز فرصت نکرده بودم بزارمش سرجاش فاطمه هرروز میره پیش عکسش باهاش حرف میزنه نازیش میکنه بهش میگم مامانی این کیه میزنه به سینش میگه من

چی میگی دخملم باعکست از مامانی شکایت میکنی

اگر فکر کردید که این ضبط روشنه وداره آهنگ پخش میکنه سخت در اشتباهید این ضبط خرابه وهمسری  گذاشته ببردش تعمیر حالا فاطمه چی گوش میده خدامیدونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان تینا و رایان
30 شهریور 92 9:43
عزییییزممم وای دوران سختیه...ولی عزیزم بهتر بود که اول با طعم شیر پاستوریزه آشنا میشد بعد کلا قطع می کردی...یهو قطع کردی واسش سخته..به نظرم اوایل کمی شیرخشک رو با شیر پاستوریزه مخلوط کن...روزانه هی از مقدار شیر خشک کم کن تا آخرش فقط شیر پاستوریزه بریزی تو شیشه..بزرگتر که شد با لیوان بهش بده ولی اوایل بهتره با شیه باشه که نفهمه این شیر مدلش فرق میکنه.بعد هم کمی شیر رو گرم کن حرارتش مثل شیرخشک باشه که فرقی حس نکنه..


بهش دادم قبلا عزیزم ولی فعلا تو شیشه بهش میدم.چشم عزیزم
ممنون از راهنماییهات گلم
مریم--------❤
30 شهریور 92 11:20
سلام گلم
فاطمه گلی خوبه
من تهرانم
زیاد حوصله ی اپ نداشتم ببخشید


سلام جیگـــــــــــــر
خواهش میکنم
مامان آلما
30 شهریور 92 11:30
آخییییییییییییی عزیزم. من آلما رو بیست ماهگی از شیر گرفتم و الان پشیمونم و خیلی هم عذاب وجدان دارم



مامان پریسا
30 شهریور 92 11:51
سلام گلم.
ولی من به پریسا تا 1 سال و نیمه بیشتر شیر خشک ندادم. اخه وقتی بچه غذا خور شد کلا شیر خشک رو گذاشتم کنار . اخه چه کاریه شکم بچه رو با شیر خشک و کلی مواد شیمیایی پرکنیم.؟

کار خوبی کردی. ایشالله دیگه بهونشو نکنه.شیر پاستوریزه یا فله خیلی بهتر از شیر خشکه.


سلام عزیزم ایشااله
مامان تینا و رایان
30 شهریور 92 11:53
خصوصی داری


چشم عزیزم
مریم--------❤
30 شهریور 92 12:05



ممنون گلم

مامان تینا و رایان
30 شهریور 92 12:43
الان چک کردم عزیزم...فعاله رمزم..شاید سرعتت پایینه


نمیدونم الان میام
مامان تینا و رایان
30 شهریور 92 13:14
با چه مرورگری میای عزیزم؟از گوگل کروم استفاده کن یا مرورگرت رو عوض کن..الان یکی از دوستان که رمز داشت مطلب رو خوند برام پیام گذاشت
مامان ملینا
30 شهریور 92 18:29
نگران نباش ایشالا که دیگه نمیره سراغ شیرش. ولی خوبه دیگه 2 سالش هم پر شده


ممنون ایشااله وممنون که به فکرمی
مامان تینا و رایان
31 شهریور 92 7:29
یه پست رمزدار دیگه نوشتم رمزش همون قبلیه


ok
مامان تینا و رایان
31 شهریور 92 9:37
جواب سوالت: مورد مورد نظر مال منه هنوز.


آمدم
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک
31 شهریور 92 11:58
سلام
این قالبتون سالمه
ولی در کل وقتی توی قالب یه کد کوچیک جابجا بشه کل قالب به هم میریزه
اگر میدونید کجاش رو حذف کردین برید کد قالب رو پیدا کنید و اون قسمت رو دوباره برگردونید سره جاش یا در کل کد رو دوباره نصب کنید


ممنون عزیزم
مامان پریسا
31 شهریور 92 12:07




مامان امیررضا
31 شهریور 92 12:35
عزیزم .خدا کنه دیگه بهونه نگیره و زودتر هم شیشه رو کنار بزاره و از لیوان شیر بخوره . از شیر رفتن بچه ها واقعا سخته من از حالا دلهره اون موقع رو دارم .موفق باشی عزیزم


ایشااله .ممنون ایشااله امیرجونم به راحتی ایم مراحل رو پشت سربزاره
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
31 شهریور 92 16:41
سلام عزیزم
ممنون که بهم سرزدی
کلی لذت بردم این پست رو خوندم
از دست دخترت کلی خندیدم
فکر کنم الان دیگه milk رو هم می دونه چیه
فکر کنم لالایی هایی که براش می خوندین رو گوش می ده
تو ور خدا براش اسفند آتیش کن
ماشالله هزار الله اکبر خیلی نازه
شما هم خیلی قشنگ شرح دادین
نازگلت رو هم ببوس

عزیزم ممنونم از نظرلطفت گلم ایشااله بیشتر باهم باشیم
الهام مامان علیرضا
31 شهریور 92 16:56
دخمل ناز خاله خارجگینیه دیگه حالا هی شما با زبون فارسی باهاش صحبت کن؟!!؟
اصلا از قیافه اش هم پیداست که خارجیه


مامان تینا و رایان
31 شهریور 92 18:40
ببخشید عزیزم نبودم الان دیدم پیامتو..وبلاگت که خوبه؟همه چی سر جاشه


خواهش میکنم عزیزم بله خوب شد
مامان فاطمه کوچولو
31 شهریور 92 23:34
سلام گلم. نمی دونی چقدر دلم براتون تنگ شده بود. دختر گلم چطوره؟ عزیزم...جانم از شیر خشک هم گرفته شدی؟ مبارک باشه خاله. این یعنی اینکه بزرگ شدی. ایشالله صد ساله بشی
***************

متشکرم زهره جان که در نبودم سر زدی و فراموشم نکردی. ان شالله قسمت خودت بشه گلم. روی ماه دخترت را ببوس


سلام عزیزم رسیدن بخیر ممنون گلم
خاله شیدا و روشا
1 مهر 92 2:34
سلام مامان زهره عزیزم
الهی قربون فاطمه جون برم چقدر ملوسه شده,عکس اول رو که دیدم گفتم وایییییییییی چقدر تغییر کرده
آخی دلم واسه فاطمه جون میسوزه حتما خیلی سخته براش شیر نخوردن اما باید عادت کنه دیگه
شیدا ما یه شب مامانش تصمیم گرفت بهش شیر خشک نده گفت تموم شده شیدا هم راحت قبول کرد و دیگه اسمشو نیاورد و شبها پتوی نی نی اش رو میکشید به لبش تا خوابش ببره

سلام عزیز دلم
خدانکنه عزیزم.نظرلطفته .بوووووووووس برای شیدای عزیزم
مامان آلما
1 مهر 92 7:33
قالب جدید مبارک


ممنون عزیزم
مامان پريسا خانوم
1 مهر 92 14:30
سلام عزيزم چرا بهش شير گاو نميدي با ليوان بهش بده
راستي عكس 9 ماهگي فاطمه جون چه نازه تو وبلاگش عكساي كوچولويياش نيست مگه نه؟؟


سلام شیرگاو هم میدم ولی توی شیشه آخه گناه داره به شیشه خیلی وابستس.عکس 9ماهگیش از قلم افتاده
زهره ( مامان نازنین زهرا)
1 مهر 92 21:11
سلام عزیزم چه تفاهمی منم دقیقا تو پروژه از شیشه گرفتن نازنین هستم الآن نازنین زهرا سه روزه دیگه شیشه نمیخوره. بیا وبلاگم کامل توضیح دادم.عکس آخری که روی ضبط هست خیلی دوست داشتنی و ناز شده. از قول من یه بوس محکمش بکنید.


میام پیشت عزیزم .ایشااله هردومون موفق بشیم.
بوووووووووووس برای نازنین عزیزم
بهار
2 مهر 92 7:37
اگه دوست داشتین به آدرس زیر سر بزنید. طراحی اختصاصی قالب وبلاگ . www.ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان تینا و رایان
2 مهر 92 13:07
عزیزم یه سوال اون عکس فاطمه جونو که ما تولد 2 سالگی هست و گوشه سمت راست اومده کد رو تو ویرایش قالب ریختی؟ میشه بگی دقیقا کجای قالب؟


الان میام بهت میگم گلم
مریم--------❤
2 مهر 92 13:23
خصوصی


آمدم
مریم--------❤
2 مهر 92 13:24
ببخش تیک خصوصی یادم رفت


حواسم هست گلم
مامان آلما
2 مهر 92 13:54
سلام خصوصی دارین


ممنون گلم
زهره ( مامان نازنین زهرا)
2 مهر 92 16:43
سلام زهره جان. ممنون اومدی وبلاگم.خیلی پیشنهاد خوبی برای سر کیف نرفتن بهم دادی . دعا کن در مورد نازنین زهرای من هم موفقیت آمیز باشه. من 18 ماهگی نازنین و از پوشک گرفتم.


سلام عزیزم .خواهش گلم ایشااله مفید بوده باشه .وای خوش بحالت چه جوری گرفتیش از پوشک
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 مهر 92 15:01
خ مثل خصوصی


شرمنده عزیزم ببخش
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 مهر 92 15:44
عزیزم این چه حرفیه گفتم شاید نمیدونی خوب ممکنه برای هر کسی حتی منم پیش بیاد اکشالی نداله


آره واقعا درست میگی
مامان پریسا
3 مهر 92 16:16
پست جدید کو تنبل خانم.؟


مریم--------❤
4 مهر 92 8:10
سلام
کم پیدایی؟آپ نمیشی


به روی چشـــــــــــــــــــــم
مهدیه ( مادر دختری)
4 مهر 92 8:31
بووووووووووووووووووووووووس


مرسیییییییییییییییییییییییی
زهره ( مامان نازنین زهرا)
5 مهر 92 8:59
سلام عزیزم از پوشک گرفتن یک هفته وقت میخواد. که 24 ساعتش توی دستشویی میگذره. یعنی باید یک روز کامل هر ده دقیقه یکبار نینی و ببری دستشویی و با صبرو حوصله و شعر تشویقش کنی به دستشویی رفتن حتی بعضی ها شنیدم که از عروسک هایی استفاده میکنند که ...یش میکنند که نینی بفهمه که باید اینجا ...یش کنه. ازروز دوم باید مدام ازش بپرسی که داره یا نه. هر بار که خودش میخواد ببریش و کارش ومیکنه تشویقش کنی و هر بار که اینکار و نمیکنه دعواش نکن چون این کار نیاز به اعتماد بنفس داره. مطمئنم موفق میشی

ممنونم گلم لطف کردی عزیزم
مامان پريسا خانوم
5 مهر 92 15:15
سلام عزيزم خوبي كجايي پست جديد نميزاري؟


سلام گلم چشم میزارم
مامان سهند و سپهر
8 مهر 92 10:17
سلام عزيزم ممنونم كه به ما لطف داشتي . دختر كوچولوتون خيلي ماهه خدا نگهشداره براتون. هزاماشالا خيلي نازه. ببوسينش


خواهش میکنم گلم مرسی عزیزم همیشه پیشمون بیا
مامان آیناز
15 مهر 92 10:39
سلام خیلی دختروتون نازه ماشالا به وبلاگ دختر ما هم سر بزنید خوشحل میشم


ممنون نظر لطفته عزیزم حتما