فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه باکیف وکفش خاله

1392/5/28 11:01
669 بازدید
اشتراک گذاری

خاله  بی نوا ظهر از سرکار زودتر ازمن میره خونه  بعد از کلی بازی کردن وسربه سرگذاشتن بادخملم بیهوش میافته ومیخوابه. ظهر چهارشنبه از سرکار که رفتم خونه مامانجون دیدم دخملم در یک حرکت خودجوش وهمیشگی رفت سرجاکفشی ویکی از هزار جفت کفش خالشو پوشید وباهاش آمد توی اتاق خالش وکیفشو برداشت انداخت رو دوشش و درجواب من که گفتم فاطمه کجامیری

گفت اره به معنی ادارهقهقهه

فاطمه دنبال چی میگردی: بوپ به معنی پول

این چیه پول که نیست: نه ددر به معنی دفتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آلما
26 مرداد 92 10:33
منم با الما همین مشکلو دارم. فقط اون میره سر کیف مامان جونش و وقتی میگم نکن میگه من تیف مامان ژون نیگا بتنم


وای دخمله تو خیلی ناز حرف مینه دوسش دارم هوارتا
مهدیه
26 مرداد 92 11:11
به دفتر میگه ددر؟ چه بامزه!
ببوس این دخمل خوش زبونتو از طرف من
اینم برا خودت

خواهرمم گفتن بهت بگم چه دختر بافرهنگی... ددرشم فرهنگیه!

ممنونم خاله مهدیه جونم ایناهم از طرف من ومامانم برای شما وفاطمه سادات گل
ممنون از خواهر خوبت بهش سلام برسون بگو فرهنگی از خودتونه
خاله شيدا و روشا
26 مرداد 92 15:14
سلام
وبلاگ فاطمه جون چه خوشگل شدههههه،حباب هاش ميتركه گل ميشه،خوشم اومد خيلي،حباب بازي خيلي خوبه،بجاي اينكه وبلاگ رو بخونم اولش يه خرده حباب بازي كردم
خب پس همه بچه ها عادت دارن برن سر كيف خاله هاشون و دار و ندارشون رو بريزن بيرون،الهي جان،نميدونم چرا بچه ها اينقدر مشتاقن اداره برن
شيي از خداشه من باخودم ببرمش سركار
چشم خوشگل منو محكم بماچ از طرف من


سلام عزیزم.نظر لطفته اتفاقا خیلی مایل بودم ببینم خوب شده یانه مرسی که نظرتو گفتی. حباب بازی خوبه خوده فاطمه هم وقتی باموس حباباشو میترکونم میخنده
آره خاله همه خاله ها باهم همدردن .دختر من صبح تا شب داره میره اداره.اینم یه بوس محکم برای خاله زهره جونم وشیداجون و روشاجون

مامان تینا و رایان
26 مرداد 92 15:15
پا تو کفش بزرگترا کردن رو داره از اان تمرین میکنه...حالا خاله جون بوپ پیدا کردی به خاله شادی هم بده خوب؟ آفرین دخمل خوب بده واست قاقالی لی بخرم


نه خاله بوپاشونو همه از دست من قایم میکنن.
SamaN
30 مرداد 92 14:23
سلام وبلاگ زیبایی داری
امیداوارم زندگی خوبی رو در کنار دختر خوشگلت داشته باشی خوشحال می شم بهم سر بزنی من لینکت می کنم


سلام ممنونم.حتما میام
مامان ملينا
6 شهریور 92 10:39
اي جونم شيطونك خاله