فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

بیست و سومین ماه تولد فاطمه جونم

1392/5/20 11:20
646 بازدید
اشتراک گذاری

 

 بیست و سومین ماه تولدت مبارک عزیز دلم

 

امروز که بیست وسه ماه از عمر قشنگت میگذره میخوام یکم برات از شیرین زبونی هات بنویسم که من عاشقشونم.


نفسم هنوز جمله نمیگی یعنی خیلی باهات تمرین میکنم ولی دوتا کلمه رو باکلی فاصله میگی

مثلا بهت میگم بگو بابا بیا: اولا که میگفتی بابااشاره دست میگفتی بیاحالا تازگی ها میگی

بـــــــــــــابــــــــــــــابیووووووووووو

بستنی:بدی

الله اکبر یاهرچیزی که ربط به نماز خواندن داشته باشه (مسجد ،حسینه ):الــــــــــــی دا

تاب یاهرچیزی که ربطی به تاب داره اعم از (پارک ،سبزه ،درخت):تاب تاب تاب

خوابیدن :نانا به معنی لالا

مامان جون :مانون

اسم مامانجونش اعظم: ایم

شیر:ایس

آهنگ ناری ناری  : اشاره به ضبط میگی ناری ناری(حالمون بد شد ازبس که آهنگ ناری ناریو گوش کردیم)

هرچی هم میخوایم سرتو کلاه بزاریم گیر میدی نه نه ناری ناری خیلی هم جالبه وقتی میخوام باهاش برقصونمت مگی نه نه همچین میری توی حس فقط گوش میدی

خونه:نونه

حوله:اووه

حموم:اموم

 

حالا یادم آمد دوباره مینویسم




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تینا و رایان
20 مرداد 92 12:10
تینای من هم خیلی دیر حرفید..ولی نگران نباش بالاخره انقدر حرف میزنه که مخت تیلیت میشه

آره اتفاقا اون پستتو راجع به حرف زدن تینا خوندم دلم قرص شده
مامان آلما
20 مرداد 92 12:34
قربون دخمل شیرین زبون راستی مامانی آخر گوشای دخملی رو سوراخیدی یا نهیادم رفت بیست و سه ماهگیت مبارک خاله خوشگلایشالا تولد دو سالگیت رو جشن بگیری

خدانکنه خاله جونم
نه هنوز این ترس لعنتی نمیزاره همش امروز وفردا میکنم
ممنونم بابت تبریک خاله جونم
مامان فاطمه کوچولو
20 مرداد 92 21:01
سلام عزیزم
متشکرم از اون کامنتای نازنینت
شما هم با افتخار لینک شدین.
روی ماه فاطمه خانوم را جای من ببوس


سلام عزیزم .خواهش میکنم گلم
توهم فاطمه نازو ببوس

zahra
20 مرداد 92 21:24
راست میگی اجی؟مدیونی بیای ونگی...باشه اجی؟میخوام فاطمه گلیو ببینم




چشم عزیزم حتما.منم مشتاق دیدارتم


الهام مامان علیرضا
20 مرداد 92 22:28
سلام زهره جون
برای مامان ایلیا پیغام گذاشتم
ولی فکر کنم فعلا نیست چون نظرات رو هم تایید نکرده بود.
مطمئن باش به محض این که بیاد بهت خبر میده
بازم اگه کاری از من ساخته بود بهم بگو عزیزم
بیست و سه ماهگی فاطمه جون چشم خوشگله رو تبریک میگم
قربون شیرین زبونی های دخملم بشم

ایشالا تولد دو سالگی دخملی ناز
شما هم خسته نباشی زهره جون
9 ماه بارداری+ 23 ماه پرستاری از فاطمه جون


سلام عزیزدلم ممنونم لطف کردی
قربونت عزیزم راستی کی میری پابوس امام رضا؟
مامان آلما
21 مرداد 92 1:03
خواهش میکنم هرچه سریعتر دست به کار شو بهت قول میدم درد نداشته باشه هر چی بزرگتر شه خودش بیشتر میترسه. تا قبل از تولدش حتما ببرش

چشم .عزیزم. حتما.دراسرع وقت.ممنون که به فکری عزیزم

خاله شيدا و روشا
21 مرداد 92 12:56
23 ماهگي ات مبارك خوشگلم



گوش روشا رو كه سوراخ كرديم اصلا درد نكشيد،يه ربع بعد انگار نه انگار كه گوشش رو سوراخ كرديم

فقط سه چهار ثانيه بعد از سوراخ كردن يه گريه بسيار خفيف كرد





ممنونم خاله جونی
دیگه حتما میبرمش باحرفهای شماهاخیالم راحت شد


مامان ملینا
25 مرداد 92 13:10
عزیزم با تاخیر مبارک باشه ایشالا صد و بیست ساله بشی. قربون شیرین زبونیت


ممنونم خاله مهربونم