فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه در لباس 9 ماهگی

1392/4/29 10:09
693 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم این لباسو مامان جون وقتی هنوز به دنیا نیامده بودی بعنوان


سیسمونی برات گرفت 9ماهگی یادمه این لباسو برای تولد عمو


امیرحسین وچند جای دیگه پوشیدی  ولی بعداز اون چون یه کوچولو


قد کشیدی به نظرم برات تنگ شده بود ولی چهارشنبه که افطاری


داشتیم وقتی بردمت پای کمدت لباساتو عوض کنم اصرار پشت اصرار


که اینو تنم کن منم تنت کردم دیدم اندازته فقط زیر کتفات تنگ شده بود .


اینقدر ذوق میکردی ولباستو نشون دایی وخاله ومامان جون میدادی


کلی هم باهاش رقصیدی

 

 

درحال رقصیدن وذوق کردن برای آنه(خاله زهرا)

 

 


فرداش هم که میخواستیم بریم خونه اون مامان جون بازم اصرارکردی 


که همون پیراهنو تنت کنم.اینجاهم سوار براسب خودتو برای


آقاجون لووس میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
29 تیر 92 10:33
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم... اونم فقط با 10 هزار تومان! نمونه کارها در سایت موجود است http://designer123.blogfa.com/
مامان تینا و رایان
29 تیر 92 12:55
ای جونم عزیزم
خانمی مگه میشه این دختر خوشگله لینک نباشه؟من اشتباهی به جای لینک دوستان ..دوستانم رو به پیوندهای روزانه اضافه کردم...حالا هم کاریش نمیتونم بکنم متاسفانه ...آرشیو رو برنی اسم دوستام همه میاد که شما هم جزشونی عزیزم

میخواستم مطمئن باشم خاله جوووونی

ممنونم
مامان آلما
29 تیر 92 14:35
ماشالا چه عروسکی شدی خاله جون میخورمت


ممنونم خاله گلی
خاله میخوای منو بخوری ی ی ی
الهام مامان علیرضا
29 تیر 92 23:56
فدات شم خاله جون که اینقدر ناز شدی
لباس خوشگلت خیلی بهت میاد و نازه

قربون دخمل اسب سوار بشم من



خدانکنه.خاله مهربونم.نظر لطفته عزیزم
خاله شيدا و روشا
30 تیر 92 10:06
چه لباس خوشگلي
الهي قربونت برم كه اينقدر خوش سليقه هستي خاله


خدانکنه خاله جوووووووونی .
بله خاله سلیقه من از مامانم بهتره
zahra
30 تیر 92 14:17
مرسی عزیزمم...
میگم اجی زهره ؟فاطمه رو تو جشنواره زیباترین کوچولوی ایران نذاشتی؟
باور کن قبول میشدااا
خیییلی نازی کوچولوی اجی زهرااا


نظرلطفته.خواهرگلم.خوبی.نازروزت.قبول.عزیزم.
موقع.افطاروسحرماروفراموووووووووووووووش.نکنی.خوشگلم
مامان پریسا
30 تیر 92 15:55
مبارک باشه عزیزم.
ماشالله خیلی ناز شدی و البته بودی


ممنونم.خاله.گلی.
.نظرلطفته
مامان پریسا
30 تیر 92 15:55
نماز و روزتون قبول باشه


همچنین.عزیزم.طاعات.قبول
مامان آلما
31 تیر 92 0:08
سلام مامانی فاطمهنظرت در مورد مسابقه چیهمن که کلا ناامید شدم و حس تبلیغ ندارمالبته جایزه ش مهم نبود ولی فکرش هم نمیکردم از 23 برسم به 36


سلام عزیزم منم همینطور.وضعیتم بدترازشماست .

مامان آلما
31 تیر 92 9:43
بی خیال ولی اوایل خیلی هیجان داشت


آره منم خیلی خوشم آمده بود ولی چکار میشه کرد.اشکال نداره از دید من فاطمه اول شده.از دید تو هم آلما جون مگر نه
مامان آلما
31 تیر 92 10:19
آره واقعامن و شوهرم که به هر کی دیدیم رو زدیم واسه رای دادنفکر کنم دیگه کسی نمونده باشه که بهش نگفته باشیمآدم مگه چقدر دوست و آشنا داره


دقیقا منم همینطور همه هم فکر میکنن برای جایزشه هی میگن مگه جایزه چی میدن .درصورتی که من حاضرم همون مبلغو بدم ولی فاطمه اول بشه
مامان آلما
31 تیر 92 13:41
این که خوبه. به من میگن چی گیر ما میاد که میخایم بهش رای بدیم


خوب بهشون بگو از توشرکت کننده ها هم یه نفر به قید قرعه در میاد
مریم
31 تیر 92 18:30
سلاااااااااام خوبی؟
ببخش مدتی نبودم نتونستم بیام وبتفاطمه گلی خوبه؟
نماز روزتون قبول باشه


سلام عزیزم.چه عجب
همه خوبیم تو خوبی جیگر
هم چنین نماز روزههای شما
مریم
1 مرداد 92 17:01
لباس فاطمه خیلی قشنگه ورنگش خیلی بهش میاد


ممنون عزیزم چشمات قشنگ میبینه
مریم--------❤
17 مرداد 92 16:41
سلامــــــــــــ
عیدتون پیشاپیش مبارکـــــــــــــ


سلام.عزیزم.عیدشماهم.مبارک
خاله پارمیدا
28 مرداد 92 13:22

نی نی ما هم ازینا اسبا داره


بله دیدی راست گفته بودم جیگر
مامان ملیکا و ملینا
29 مرداد 92 14:34
سلام کوچولوی نازی داری خوشحال میشم به وبلاگ دختر های من هم سر بزنی منتظرتم




سلام حتما عزیزم

عزیزم آدرس نزاشتی برا
مریم--------❤
16 شهریور 92 16:42
سلام عزیزم
عکسهای خانوادگی خیلی قشنگ بودن
روز دختر و به فاطمه تبریک میگم


ممنون گلم برشماهم مبارک