فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه درحال گردگیری

1392/4/26 12:52
756 بازدید
اشتراک گذاری

 

 چون  میخواستم  امشب افطارمهمون دعوت کنم از دیروز بعداز ظهر

 

 

مشغول تمیزکاری شدم .فاطمه جونم میخوادبه مامان کمک کنه

 

 

حالا فکر کن بنده وسط اون همه کارباید حواسم به تو هم باشه یه

 

 

موقع خرابکاری یا کار خطرناک نکنی


 

حالا یه نابلون کردی تودستت میکشی روی میز منم زرنگی کردم

 

 

گذاشتم توخوب تمیزکاریاتو بکنی بعد بنده مشغول بشم

حالا نوبته آن آنته که تمیز بشه .

 

 

مطلبا زیاد بود طبق معمول ادامه مطلب

 

 

 

حالا نوبته تاب تابه که تمیز بشه

 

قربونه اون همه انرژیت برم دخترم که سفت دستتو میکشی یعنی

میخوای خوب تمیز بشه

 

وقتی داشتی میزو برام تمیز میکردی از مبل رفتی بالا وطبق

 

 

معمول میوها رو ریختی پایین بعداز تمیزکاری یادت افتاد که میوها

 

 

باید بره  سرجاش، پس اینچنین اقدام کردی

 

الهی بمیرم هی میزاشتی دوباره سرمیخوردن ولی باز تلاش میکردی

دوباره

سه باره


شب به بابایی گیردادی که پرتقال میوه هارو که از عصر چشم

 

 

تیزکرده بودی براشو بهت بده بابایی هم که طبق معمول سریع

 

 

تسلیم میشه همین کارو کرد رفتی چاقوتو آوردی ومیخواستی

 

 

پرتقاله مصنوعی رو پوست بکنی.هرچی میوه داشتیم آوردیم

 

 

ول کنه این پرتقاله نبودی


تلاش برای پوست گرفتنه بقول خودت

بتقــــــــــــــــــــــــاااااااااا

تلاش در نمایی نزدیک

 

 از دندون هم استفاده کردی ولی بی فایده بود عزیزم

 

 

 

تا موقع خواب هم تلاش

 

درخواب هم تلاش


قربونت برم بااین همه پشتکارت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آلما
26 تیر 92 10:54
خسته نباشی خاله جون


ممنونم خاله
مامان آلما
26 تیر 92 10:56
سلام مامانی. خوبی؟ یه خواهش داشتم ازتون شما که اهوازی هستین میشه یه دستور خوب از فلافل به من بدین؟ممنون میشمآخه هر مدل که درست میکنم خیلی خوب از آب در نمیاد


سلام عزیزم.وای من خودم تاحالا درست نکردم فقط هی خوردم


ولی مادر شوهرم خوب درست میکنه
اول اینکه نخودهاباید از شبه قبل خیس بخورن بعد بایک سیب زمینی وپیاز واگر دوست داشتی سیر چرخ بشن.بعد با همون وسیله که ماله فلافل قالبگیری کنی بزاری توی ماهیتابه که کوچیک باشه ولی ارتفاعش زیاد باشه تا روغن خوب روی فلافلو بگیره حالا بازم امروز از مادر شوهری میپرسم اگر نکته ای از قلم افتاده بود میگم بهت عزیزم
مامان آلما
26 تیر 92 11:20
مرسی زهره جون. اینجا بعضی ها تخم مرغ و سیب زمینی و گوجه بهش میزنن ولی من دوست ندارم. خودم دستوری که شما دادین رو درست میکنم ولی بعضی وقتا از هم باز میشه


مامانم همیشه میگه وقتی کتلتی وامیره یا یه چیزیش کمه یازیاد حالا ببین کدومشه شاید نخودت زیاده به نسبته سیبت
مهدیه
26 تیر 92 12:00
هزاااااااااااار ماشالللللللللا به این دختر خوب و کاری!
بوس

ممنون خاله جونی.به مامانم رفتم
مامان تینا و رایان
26 تیر 92 12:03

حالا که کوچیکن هی کمک میکنن ولی وقتی بزرگ میشن منت هم بکنی دیگه عمرا کار کنن


آخه قربونت حالا هم که کمک نمیکنن فقط ادای کمک کردنو درمیارن کاراصلیش خرابکاریه
مامان آلما
26 تیر 92 12:06
مرسی عزیز دستت درد نکنه


خواهش میکنم عزیزم
قالبهای کودکانه کودک من با عکس آتلیه کودک شما
27 تیر 92 2:35
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از 40 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
الهام مامان علیرضا
27 تیر 92 12:30
زهره جون
یه بار شبکه تهران فلافل آموزش داد توش سیب زمینی نبود تخم مرغ هم نبود گشنیز داشت و نخود و سیر و پیاز و کمی آرد نخود..
درست کردم خوب در اومد
راستی عجب دختر کدبانویی داری خواهر
خدا شانس بده
حالا علیرضا فقط برای من کار درست می کنه
حالا میوه ها خوشمزه بود خاله جون؟

بله.الهام.جونم.بسته.به.سلیقه.است.مامان.شوشوی.من.
اینطوری.میپزه

خاله.جون.نتونستم.پوستشوبگیرم.که.ولی.فکرکنم.خوشمزه.
بور
مامان پريسا خانوم(نجمه)
28 تیر 92 0:47
فاطمه جان ماشالله هزار ماشالله خانوم شده
عجبا كيبردتون خرابه خصوصيت خرابه تلگرافت خرابه مواظب باش اين نظراتت خراب نشه



بله.اونم.چه.خانمی.خانم.تمام.
سلام.خوبی.نجمه.جونم.میبینی.خواهر.شانسه.منو.تصمیم.گرفتم.اگر.نظرات.هم.خراب.شه.پیامک.بزنیم.چطوره...

راستی.جواب.سوال.قبلیتو.شنبه.ازسرکارمیفرستم.آخه.حروفه.کیبرخونه.خرابه.جوابه.منم.طولانی.اعصابم.میریزه.بهم.
مامان پريسا خانوم(نجمه)
28 تیر 92 0:52
راستي يه سوال داشتم شما هنوز به فاطمه جان شير خودتونو ميدي؟ الان وزنش چقدره؟ نميدونم چرا دختر من خيلي ريزه قبلا آزمايش خون بردمش دكتر گفت چيزيش نيست فقط همش شير مي خوره وزن نمي گيره كه من از شير گرفتمش الانم كه شير نميخوره و غذا ميخوره فك مي كنم وزنش تغيير نكرده . نميدونم چرا؟؟؟؟







فاطمه چون موقع تولد وزنش کم بود تو دستگاه بود بهش شیشه دادن چون بچه خیلی هم ریز بود بعد از ترخیص سینمو نگرفت منم تو دو ماه شیرمو میدوشیدم تو شیشه بهش میدادم بعدهم که خشکید ولی هنوز شیرخشک نان 3 رو بهش میدم چون دخملم به شیشه وشیرش خیلی وابستس.میخوام با دکترش مشورت کنم ببینم چی میگه. تاحالا هم دکترش آزمایش خون براش ننوشته ولی هر سری معاینش میکنه میگه مشکلی نداره وزنش هم الان 9/600 است دکترش گفت تا سن دبستان نسبت به همسالاش 1 تا 2کیلو کمبود وزن داره 6سالگی جبران میشه
مامان عبدالرحمن واویس
28 تیر 92 23:23
سلام عزیزم دوردوم ختم وبلاگی فرداشروع میشه وتا 19ماه مبارک وقت دارین تمومش کنید
وروز20ماه مبارک ختم گرفته میشه
لطفا بعدازخوندن جزبلافاصله خبرشوبهم بدین
منتظرتونم
جز1به نام شما ثبت شددوست خوبم


خواندمش عزیزم
▃▅▇ يخ فروش جهنم ▇▅▃
29 تیر 92 3:00
واي چه نازه


نظر لطفتونه
خاله شيدا و روشا
30 تیر 92 10:05
به به چه دخمل زرنگ و كاري داري،ببين خدا چقدر دوستت داشته كه فاطمه جون رو بهت داد،از هر جهت نمونه هستش

از الان اينقدر كاري و نمونه هستش بزرگ بشه ديگه چي ميشه

از طرف من محكم ماچش كن




من که تا آخر عمر بخاطر وجود فاطمه خدارو شاکرم هستم.خاله اونم برای تو یه بووووووووووووووس

مامان تینا و رایان
30 تیر 92 13:46
ممنونم که پستهامو با دقت میخونی و کامنت میدی گلم


خواهش.میکنم.عزیزم.چون.هم.خورت.هم.وبلاگت.هم.متنات.
هم.جگیرگوشه.هات.خیلی.خوبن