فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

چهارسال ونیمگی

1394/12/19 10:38
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای کودکانت عجب شیرین استمحبت  یک عالمه عروسک باخودت بغل میکنی بغلوبه خاله ات میگویی من، مامان عروسک هاهستمآرام ،مرا با بچه هایم بغل بگیربغل

 


 

سازهای زیبا هنر دست دخمل طلازیبا

بمناسبت تولد بابا مجتبیمحبت(هجدهم بهمن ماه) کیک تهیه کردیم وفاطمه بیصبرانه منتظر گذاشتن فشفشه ها روی کیک استغمناک وبه اصرار فاطمه کیک باید روی زمین قرار بگیردمتفکر

عکس سمت چپ:یک فاطمه خانم شمشیر باز است. به تقلید از کارتن سه شمشیرزن که هرسه تای آنها دختر خانم هستن ، فاطمه خانم نیز کلاهی برسر وباشمشیرش مادر بینوایش را هدف قرارداده ومامانش در آخرین لحظه عکس گرفته است.

وقتی ظرف غذای بابامجتبی از دست فاطمه خانم در امان نیستراضی وفاطمه با دست وسرو کله درون ظرف غوطه ورشدهتعجب واصلا تمایلی به ثبت این عکس زیبا ندارد ورویش را از ما برمی گرداندخندونک(چون ماشین درحال حرکت بودکیفیت عکس خوب نشدهخجالت)

عکس سمت راست  فاطمه است که درافق ودر روی ریل قطاردرحال ناپدید شدن استخندونک ومامانی که حال بلند شدن برای عکاسی ندارد واز فاصله دور  عکس را گرفته استخجالت

عکس سمت چپ هم  فاطمه بهمراه مامان وباباشآرام

پسندها (11)

نظرات (12)

مامان فرنيا
19 اسفند 94 12:08
سلام موهاي دختر گلمون را كوتاه كرديد؟مبارك باشه بهش مياد
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم بله بااجازتونممنونم نظر لطفته نظر اکثر نزدیکان همین است که موی کوتاه بیشتر به دخملی می آید
مامان فرنيا
19 اسفند 94 12:11
افرين به گل دختر شمشيرزن ماماني فاطمه جان تنهايي بازي ميكنه يا همش بايد پيشش بشينيد؟آخه من كلافه شدم از فرنيا كه اصلا تنهايي بازي نميكنه و بايد من يا باباش يا بچه همسايه باهاش باشيم تا بازي كنه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله مهربرنم اکثر اوقات تنهایی ولی گاهی اوقات هم پیله میکند که باهاش بازی کنم حتی نمیگذارد بخوابم میگه اول باهام بازی کن بعد قصه بگو بعد بخواب فکر میکنم فرنیاجون بخاطر رفتن به پیش دبستانی وداشتن دوست در آنجا میلش به بازی با دیگران زیادتر است.
biiitaaa
20 اسفند 94 21:09
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
الهام
21 اسفند 94 20:39
سلام زهره جان چهار سال و نیمگی دختر نازمون مبارکه و تولد بابا مجتبی دو روز قبل از من تولدشونه باید اعتراف کنی که خیلی خوشبختی از زندگی کردن در کنار یک مرد متولد بهمن کلا ما بهمنی ها خیلی باحالیم دخترمون عجب ژست شمشیر بازی گرفته اتفاقا علیرضا هم اصلا ساندویچ نمی خوره ولی وقتی تازه از مهد میاد و من ته موندۀ ساندویچم رو از کیفم میارم بیرون اصرار داره حتما بخوره ش می بوسم روی ماه خودت و فاطمه رو و خیلی خوشحال شدم از دیدار مجددتون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام الهام جان نازنینم ممنونم خانم گللطفتون به ما بسیارهبرمنکرش لعنت عزیزم بهمن ماهی یعنی همیشه آرامش وصبوری برای من خوشبختیم دوبرابره چون همسرم ودوست نازنینم بهمن ماهیه قربون علیرضا جونم برم نوش جونش ماهم روی ماه شما رو میبوسیم عزیزم
مامان ریحانه
22 اسفند 94 0:17
4 سال نیمگیت مبااااااااااارک فاطمه ی نازم عزززززیزم چه چادریم سرش کرده فدای دخمل با حجابم خیلی دوستتون دارم همیشه شاد باشید
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله ریحانه نازنینم خدانکنه خاله عزیزم ما به موقعش باحجابیم یهو بی موقع هم بی حجاب بی حجاب میشویم انشااله شماهم همیشه شاد وسلامت باشید عزیزم
عمه فروغ
22 اسفند 94 14:49
سلام زهره جون خوبی عزیزم؟ ای جان به این فاطمه خانوم ان شاا..که همیشه دنیات مثل روزهای کودکیت شیرین باشه عزیزم تولد آقای همسر هم مبارک ان شاا..که همیشه زنده باشند و سایش بالا سرتون اون عکس روی ریل هم خیلی عالی شده روزهای آخر سالتون بخیر و شادی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر خوبم به لطف ومهربانی شما ممنونم عمه خانم عزیز انشااله شما وعزیزاتون هم همیشه سلامت باشید خانم انشااله روزهای باقیمانده از سال وروزهای سال آینده شماهم سرشار از شادی وسلامتی باشه عزیزم
ᓄـاـᓄـان
9 فروردین 95 9:42
عیدتوووون مبارک مامانی...ببوسید فاطمه جووون عسل منووو
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم عیدشماهم مبارک مرسی از محبتت عزیزم
عشق امیرحسین
23 فروردین 95 14:15
چه فاطمه جون نازی خیلی چادر بهش میاد/ چادری شدنت مبارک خانومی کوچولو/
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم دوست عزیز نظر لطفتونه ممنونم که به ما سر زدید
مامان زهره
28 فروردین 95 1:12
سلام عزیزم. سال جدیدتون مبارک. امیدوارم امسال به تمام آرزوهای قشنگتون برسی. به به بالاخره ما شما رو هم دیدیم توی عکس ها. و همونطور که حدس میزدم فاطمه جون خیلی خیلی شبیه مامانشه. انشالله که همیشه شاد و عاشق کنار هم زندگی کنید.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام خانم خوبی عزیزم عیدشما هم مبارک همچنین برای شما سرشار از موفقیت وسلامتی باشه نظر لطفته عزیزم
مامان زهره
28 فروردین 95 1:18
راستی من دو تا وبلاگ نینی هامو آپ کردم منتظرتم عزیزم.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
چشم عزیزم حتما خدمت میرسم
بابا حمید
12 اردیبهشت 95 11:42
سلام آبجی الهام ظهر شما بخیر وخوشی ماشالله فاطمه جووون خیلی ناز و خوشکله خدا برای شما و بابای گلش این غنچه زیبا را حفظ کنه خوشحال میشم به ماهم سر بزنید منتظر حضور سبز شما هستم مانا وبرقرار باشید از طرفم فاطمه جووون را ببوسید
مامان مريم
22 اردیبهشت 95 7:51
فاطمه کوچولو تفریبا همسن پسرم بهنوده 4.5 سالگی خیلی سن خوبیه بچه از حالت کودکی درومده کاراش رو خودش انجام میده و آدم یکم راحتتر میشه... ایشالا 400 ساله شه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
اگر با بهناز خانمتون مقایسه میکنید بلههههه آدم خیلی راحتتر هست تواین سن ولی اگر به من باشه میگم نههههههه دردسرها وشیطنت هاشون باخودشون بزرگتر میشه مرسی عزیزم الهی همیشه سلامت وشاد باشن بهنود جان وبهناز جان