فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

دوسال وده ماهگی

1393/5/4 10:37
760 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بخوای از دخترت توی یه مهمونی عکس بگیری ودخترت از جفت بچهها تکون نخوره وای که من یه پروژه ای دارم وقتی میخوام فاطمه رو ببرم خونه با گریه وزاری ترسواصلا دل نمیکنهکچل

نوه های عموم بهار ومبینا که بهار دختر عمه فاطمه هم میشه زیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موقعی که سخت مشغول آماده کردن افطار بودم آمدم دیدم فاطمه وباباش اینطوری خوابیدن تعجبخواب

 

اول امدم فاطمه رو درست بزارم رو تخت دلم نیومد عکس نگیرم اول عکس گرفتم بعد درستش کردم خندونک


خواب  خواب بود نفـــــــــــسمخواببوسبغل

وقتی  گرمای هوا  بالای 50درجه میشهخسته ودخترت هوای پارک به سرش میزنه بازبان روزه دم افطار باید بری سرزمین عجایب زیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایناغنمیتهای خونه مامان جونه که فاطمه خانم تصاحب کردن  و پوشیدن خندونکزبان

 

پتوی موزیکال مال دوران نوپایی فاطمه است که حالا هوس کرده دوباره باهاش بازی کنهخندونک البته به نظرم الان بیشتر به دردش میخوره چون رو هرکدوم از حیوانها که دست بزاری صدای مخصوص خودشومیده زیبا

بهم میگه مامان منم برم توی اینجا پیش بعبعی خندونکخنده

استخری که خاله زهرا برای فاطمه خریده تشویق

دستت درد نکنه خواهر جونی بغل

اینم آخر عاقبت استخر خندونک

 

طاعات قبول والتماس دعافرشته

پسندها (10)

نظرات (18)

مریم طلایی✿
4 مرداد 93 10:51
سلام.خوبید؟ چه کوچولوهای نازی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خانمی
مامان فرنيا
4 مرداد 93 11:27
افرين به اين دختر خوشگل اجتماعي خوب ماماني دوست نداره تنهايي عكس بگيره ميخواد يك عالمه دوست دورش باشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
واقعا حتما همینطوره حالا هرچی هم بهش میگفتن بیا پیشمون نمیرفت
مامان فرنيا
4 مرداد 93 11:27
الهي عزيزم چجوري خوابيده گلم
مامان فرنيا
4 مرداد 93 11:28
واقعا من هميشه به فكر بچه هاي مناطق گرمسير هستم كه واقعا توي گرما چندماه اصلا نبايد برن پاركحالا خدا را شكر از اين شهر بازيهاي سرپوشيده هست
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خوبه که شمامارو کاملا درک میکنی خاله جون
مامان فرنيا
4 مرداد 93 11:28
ميخواد بره توي سفره
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
بلههههههههههه
مامان فرنيا
4 مرداد 93 11:29
دست خاله درد نكنه خيلي چيز خوبي خريده بخصوص واسه اين فصل
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قابل شمارو نداره عزیزم
الهام
4 مرداد 93 12:36
وااااااااااای از دست نی نی وبلاگ! کلی نوشته بودم پرید حالا از نو فدای فاطمه جون با اون خواب سنگینش مشخصه خیلی خسته بوده آخه این کوچولوها همه اش کار می کنند حالا من موندم تو دمای 50 درجه نقش این پتوهایی که تو استخر انداخته روش و رو تختشه چیه؟ پتوی موزیکال چی بیده دیگه خواهر چه قرتی بازی ها دست خاله زهراا درد نکنه با این هدیه های توپ خدا از این خاله ها به ما بده دو سال و ده ماهگیت مبارک عزیزم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
الهی ببخش الهام جون راضی به زحمتت نیستم خواهر خدانکنه عزیزم بله خسته بوده چون یه حمام حسابی رفته بودخاله جون نقش پتو بخاطر دمای 18 درجه کولرهاست دیگهههههههوقتی تشریف آوردید اینجا حتما این خاله قسمتتون میشه ممنونم خاله جووووووووونیوالا به همه چی میخوره الا پتو فاطمه هنوز یکسالش نشده بود فکر کنم نه ماهش بود رفتم فروشگاه رفاه اینو غالب کردن بهمون هی گفتن پتوی موزیکال ماهم تو رودر واسی خریدیم حالا دیدم چیز بدی نیست صدای همه حیوانهارو درمیاره
مامانی آواخانوم
4 مرداد 93 15:50
عزیزمی ماشالله چقد بزرگ شده یه لحظه باورم نشد اومدم وبلاگ فاطمه جونم دوستت دارم دوست خوبم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قربونت برم گلم نظر لطفته واقعا کلی بهم امید دادی خوشحالم که مادی پیشم
mina mamane armani
5 مرداد 93 0:33
ghashangam che naaaaaaaaaaaaz khabidiiiiiiiiiiii khoob kari kardi ax gerefti mamani
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم دوست خوبم کجایی دل تنگ شدیم
مامان صفورا
5 مرداد 93 11:27
سلام خیلی خوشگل نشستی تو استخرت عزیزم دست خاله جونش ندرده فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه خاله مهربون
مامان امیررضا
6 مرداد 93 5:15
عزیزم دلمون تنگ شده بود راستی فاطمه جون که انشالله خوب خوبه دیگه. آی گفتی گرمای 50 درجه و شاید هم بالاتر اونم زبون روزه چه کارهایی از آدم می خوان وروجک ها من که چند باری توی گرما از دست بهونه گیری هاش داشتم پس میفتادم با زبون روزه توی گرما می خواد توی حیاط آب بازی کنه منم بشینم تماشاش کنم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قربونت عزیزم خداروشکر واقعا بالاتر این دوروز که گرماش وحشتناک بوددقیقا منم این مشکلو خونه بابا اینا دارم خونه خودمون خداروشکر حیاط نداره
الهام
7 مرداد 93 13:56
عیدتون مبارک زهره عزیزم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم الهام نازنینم عیدشما هم مبارک
مریم
11 مرداد 93 10:40
تو همیشه مثل ماهی فاطمه ی نازم.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم نظر لطفته
هم نفس
11 مرداد 93 14:50
من خدا را دارم … کوله بارم بر دوش، سفری می باید ، سفری تا ته تنهایی محض ، هر کجا لرزیدی ، از سفر ترسیدی ، فقط آهسته بگو: من خدا را دارم…
مامان
13 مرداد 93 2:25
سلام عزیزم خوبی؟فاطمه جونم چطوره؟ خیلی گرفتارم.اما همش به فکر فاطمه بودم.... بهتر شده؟ انشاالله که بهتر شده.... استخرش هم مبارک باشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام گلم ممنونم خداروهزار بار شکر خیلی خیلی بهتره قربون محبتت عزیزم ایشااله که خیر وخوشی ببینی از خونه جدیدت ببوس روی ماه امیر حسین جونو
مامانی آلما
14 مرداد 93 19:07
عزیزمی دست خاله جون فاطمه هم درد نکنه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله مهربونمزیارت قبول
زهرا مامان ایلیا جون
19 مرداد 93 6:00
الهی فدای اون مدل خوابیدنت وااای خاله جون چقدر زحمت کشیدن دستشون درد نکنه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه خاله جونم بله خاله همیشه مارو شرمنده میکنه
مامان فاطمه
23 مرداد 93 11:46
تو عزیز منی فاطمه گلی. الان می خوام پستایی که تا حالا نخوندم رو بخونم بخاطر همین این کامنت رو برای همشون می ذارم تا وقت دیدن بقیه رو داشته باشم بووووووووووووووووووووووووس
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم خیلی لطف میکنی عزیزم بوس به روی ماه شما وفاطمه گلی