فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

سفر مشهد (1)

1393/3/3 15:20
666 بازدید
اشتراک گذاری

سفر ما قرار بود از سه شنبه بعداز ظهر با پرواز به سمت مشهد آغاز بشه(چون بابا مجتبی اصلا مرخصی نداشت وباید شنبه صبح میرفت سرکار ) ماهم قرار بود سه شنبه بعداز ظهر بریم وجمعه بعداز ظهر هم برگردیم که به دلیل تاخیر فراااااااااااااوون تا ساعت 11/30 شب در فرودگاه اهوازمعطل شدیمخسته البته خدارو شکر که باخانواده رفته بودیم ودر نگهداری فاطمه خیــــــــــــــلی کمک کردن ولی خوب اونا هم یه حوصله ای دارن دیگهعصبانی

دیگه کاری نمونده بود که برای سرگرم کردن فاطمه انجام بدیم خندونکاز چهره بابام پیداست که چقدر خسته شده بودیم بنده خدا بابام روزه هم بودخوشمزه

حالا هرچی بهش میگیم بیا پایین دیگه مگه قبول میکرد همسری وبابام درحال راضی کردن فاطمه برای پایین امدن کچل

پشت سر فاطمه مشخصه که ساعت تقریبا 11/20 شب وما تازه امدیم توی سالن پروازخواب آلود

وبالاخره پرواز به سمت مشهدالرضامتنظر

شب جمعه من وآجی زهرا وفاطمه خانم وآقاجون  تا صبح توی حرم بودیم جای همه دوستان خالی بودزیبابابا مجتبی ودایی محمد ومامان جون فاطمه هم تا نصف شب بودن ولی بعد رفتن هتل خوبیدنخواب

 

 

تلاش برای خوابوندن دخملی تا ساعت 3 صبحخواب آلود

 

عکسها هنوز کامل نیست یه پست دیگه از مکانهای سیاحتی مشهد که رفتیم میزارم

اینروزها خیلی خیلی درگیرم و مشغله دارمغمگین عذرخواهی از همه دوستای عزیزم که فرصت نکردم بهشون سر بزنم ایشااله به زودی میام پیشتون بوس

پسندها (14)

نظرات (20)

عمه سارا
3 خرداد 93 16:12
سلام مامان فاطی خانم ما وبلاگ شما رو لینک کردیم شما هم وبلاگ دوقولو های افسانه ای رو لینک بکنین تا بیشتر به وبلاگ هم دیگه سر بزنیم با تشکر
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلااااااااااااام عزیزم چشم حتما گلم
مامان گلها
3 خرداد 93 16:38
سلام سلام به به زیارت قبول خانم کوچولو زیارت شما هم قبول ایشالا چه نازه عزیزم توی چادر مامانی این نازنین دخملو ببوس
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم چشماتون ناز میبینه خانم
مینا مامان آرمانی
3 خرداد 93 16:52
زیارت قبول قشنگترین
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزدلم
فاطمه مامان گلها
4 خرداد 93 7:56
برای مامان و دختر گلش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزدلـــــــــــم
مامان سهند و سپهر
4 خرداد 93 8:03
زیارتتون قبول قربون این دخمل ملوس بشم من
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزدلم خدانکنه خانمی
مریم
4 خرداد 93 11:08
زیارت قبول دخملی ناز وخوشگل
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم مریم نازنینم
مریم طلایی❤
4 خرداد 93 11:33
وای فاطمه خانوم چه خوشگل شدیبا چادر و مقنعه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
چشمات خوشگل میبینه خانمی
مریم طلایی❤
4 خرداد 93 11:33
زیارت قبول
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزدلم
زهرا مامان ایلیا جون
4 خرداد 93 15:31
عسل خاله زیارت قبول میبنم که تا ساعت 3 شب بیدار بودی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله مهربونمبله دیگه خواهر چه کنیم توی حرم همه دعا ونیایش میخوندن بنده لالایی
مامانی آلما
5 خرداد 93 0:50
سلام زیارت قبول همیشه به شادی و سفر و زیارت
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام زهراجون ممنونم ایشااله دوباره روزی شما بشه
خاله شيدا و روشا
5 خرداد 93 9:09
سلامممممممممممم زيارت قبول عزيزم الهي فداي فاطمه جونم بشم كه چادر سرش كرده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلاااااااااااااااااام قربونت برم عزیزم
الهام
5 خرداد 93 16:29
زیارت قبول عزیزم قربون اون چادر نماز و مقنعه ات بشم من خیلی ماه شدی زهره جون از تاخیر پروازها نگو که من یکی دلم خونه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم الهام عزیزم .خدانکنه خاله گلی .واقعاتاخیرش کلافه کننده بود
مامان فرنيا
7 خرداد 93 10:39
زيارتتون قبول باشه امان از اين تاخيرهاي هواپيما همش ميگيم با هواپيما بريم زودتر برسيم كمتر خسته بشيم انوقت با اين تاخيرها
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم مامان فرنیای گلدقیقا همینطوره
مامان فرنيا
7 خرداد 93 10:40
فداي دختري با اين چادر و مقنعه خوشگل
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه نازنینم
مامان فرنيا
7 خرداد 93 10:41
سرد نبود گل دختري توي حياط حرم خوابيده بود
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
نه اونقدری سرد نبود که قابل تحمل نباشه منم فکر میکردم خیلی سرد باشه ولی هواش عالی بود
مامان شادی
11 خرداد 93 14:09
نظرات من کوووووووو؟؟به خدا من بریا این 2 تا پست مشهد نظر گذاشته بوددددمممممم همیشه به گردش و سفر برای اخرین پستت من یه رمز ازت دارم که کار نکرد عزیزم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
نمیدوووووووونمقربونت برم عزیزم اشکال نداره اینطوری میشه که هی بیای پیشمونممنونم خانمی امدم پیشت
مامان
12 خرداد 93 16:16
نمیدونم چرا عکس قفل اومده برای هواداری؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
نمیدونم
مامان
12 خرداد 93 16:19
به به چه سفر خوبییییییی... همیشه به گردش و زیارت...... فرودگاه اهواز همیشه پروازاش با تاخیره.اگه یبار بی تاخیر باشه جای تعجبه..... آخی پدر بزرگ معلومه حسابی خسته شده. ولی معلومه که خیلی مهربووووووووونه.خدا حفظش کنه براتون.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم شما کی اهواز امدید بنده بی خبر بودم میگفتی در خدمتتون بودیم مهربونیش که حدوحساب نداره بازم ممنونم خانمی
مامان
18 خرداد 93 1:35
فدات بشم من زادگاهم اهوازه... بختیاری هستم و در خدمت شما خخخخخ.البته نه از اون خفن هاش ... شما کجایی هستیید؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه همشهری عزیزم بنده اصفهانی هستم ولی در اهواز سکونت میکنم همسری هم دزفولیه ماهم در خدمتیم عزیزم
مامان
18 خرداد 93 15:28
باز خدا رو شکر که غریب نیستی و مامانت پیشته.من چی بگم که توی تهرون بی سرو ته غریبم،قوم شوهر هم که قوم نمیشن که آدم دلشون بهشون خوش بشه..... به به عروس ما هم دزفولیه.اما از اون دزفولی بدها.خخخخخخ
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
واقعا درست میگی من یکی از بهترین نعمتهایی که تو زندگیم دارم همین وجود نزدیک خانوادمه .خواهرم توی اسباب کشیم خیلی خیلی کمکم کرد یعنی باور نکیمنی یه روزه اسباب روچید بطوریکه قوم شوهر وقتی بعداز اسباب کشی وچیدن وسایل تشریف آوردن اصلا باورشون نمیشد