فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

بدرقه

1392/12/18 10:37
882 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی یه روز تعطیل صبح زود از خواب بیدار شیخواب از یه طرف دلتنگی برای خانوادت که شب قبل بدرقشون کردی بای بایوراهی کربلا شدن فرشتهواز یه طرف استرس خونه تکونی که هیچ کار نکردیآخ دیگه حسابی خواب رو از سرت میندازه.انقدرتندتند کارهامو کرده بودم که وقتی ناهارم تقریبا آماده بود نگاه به ساعت کردم دیدم ساعت تازه ٩استتعجب

 

اینم ناهارما نگاه به قیافش نکنید خوشمزه شدهچشمک

خلاصه اینکه خاله زهرا ومامان جون وآقاجون راهی کربلا شدن

ماهم حسابی دلتنگشونیم.گریه

ایشااله که همه مسافراسلامت برگردن آمینبغل

جمعه هفته پیش با مامان جون اینها وعموی بنده رفته بودیم پارک بازم فاطمه پا تو کفش بزرگترهاکردنیشخند

 

بعد رفت مزاحم خواب بعد از ناهار بزرگترها شدخواب

اینم عموی بنده که سعی در سرگرم کردن فاطمه داشتنیشخند

رفت بالا وبابای فاطمه هم تشویق میکرد که بره پیششتشویق. حالا خوبه سینما 5بعدی تعطیل بودا وگرنه اوه

این عکس هم تازه گرفتم داغه داغه دخملی از خواب پاشده داره تلویزیون میبینهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مهدیه
16 اسفند 92 18:30
بووووووووووووووووووس
مامانی
17 اسفند 92 0:25
سلام یه خواهش اگه میشه به اهل دل که قراره برن کربلا بگید سلام من رو به آقا برسونن واگه امکان داره حاجتی که از حضرت معصومه خواستم برآورده شه زیارتشون هم قبول غذاتون نچشیده واقعا لذیذه عشق کردم برای اون ژست قشنگت دخملی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
حتما عزیزم امروز که زنگ زدم بهشون میگم .ممنونم عزیزم
هم نفس
17 اسفند 92 7:32
نازنینم.فدای پا رو پا انداختنش بشم من... سلام بدوبیا که آپم..
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام خدانکنه خاله مهربونم آمدم عزیزدلم
مثل هیچکس
17 اسفند 92 10:48
اول که عکسها رو نگاه کردم گفتم چه عجب خانم زرنگ شده غذا درست کرده پس بگو مامانت نیست آشپزی کردی . ایشالا به سلامت برن وبرگردن وسفر خوبی داشته باشن ایشالا قسمت شما هم بشه . چه عموی باحالی داری زهره جون خدا حفظش کنه براتون . این فاطمه جون هم بازی دیگه ای بلد نیست بجز پا توی کفش بزرگترها کردن ؟؟؟؟؟خانمی یه هفته مرخصی بگیر کلی بازی یادش بده اگه مشاوره لازم داشتی حتما بگو درخدمتیم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزدلم ایشااله باشما قسمتمون بشهعموی بنده قابل شمارو نداره اجازه بده تقدیم کنمنه کفشاشو قایم میکردم که نره اونم کفشای دیگران رو میپوشید
مثل هیچکس
17 اسفند 92 11:53
از صبح دارم فکر میکنم ببینم مامانت اینا نیستن فاطمه رو چیکار کردی؟؟؟؟؟؟؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
هیییییییییییی خواهر دست به دلم نزار که خونه
مثل هیچکس
17 اسفند 92 13:15
خوب چیکارش کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟میگم بفرست بیاد پیش خودم زیادم که دورنیستیم تقریبا همسایه هستیم .
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
امدم وبت برات نوشتم گلیکاش میشد
مامان گلها
17 اسفند 92 18:47
ایشالا سفر همه مسافرا به سلامت غذاتون از قیافه ش هم معلومه که خوشمزس نوش جوووون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم از لطفت نازنینم.
امیرحسین کوچولو نفس ما
18 اسفند 92 3:44
به به چه غذای خوشمزه ایییییی.من عاشق قرمه سبزی ام...نوش جونتون.. انشاالله سفرکرده هاتون به سلامت برگردن و زیارتشون قبول باشه... چه عموی باحالی.... جونم فاطمه شیطووون.چه ژستی گرفته
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
نظر لطفته منم عاشقشم.ممنونم گلم قابل شمارو نداره
مامان سهند و سپهر
18 اسفند 92 9:48
واااااااااااااااااااای قرمه سبزی به به دلم خواست جای مامان و بابا جونت خالی نباشه عزیزم ایشالا سفرشون بی خطر و به سلامتی بر می گردن زیارتشون قبول حق. وای فاطمه گلی خوشگل و ببین . شلوارش خیلی نازه مامانی عمو جان رو ببین هزارماشالا چقدر باحاله فاطمه حتما کلی حال کرده ببوسش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
در خدمتت هستم عزیزمممنونم گلم ایشااله روزی خودت بشه نازنینمچشمات ناز میبینه عزیزمفاطمه همش بهش میگفت عمو میتی(مهدی)اونم کلی ذوقشو میکرد
الهام مامان امیرعلی جیگر
18 اسفند 92 11:25
چه عموی باحالی سروته شدهفاطمه جون خاله قربونه ژشت گرفتنت برم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه خاله مهربونم
الهام مامان امیرعلی جیگر
18 اسفند 92 11:26
راستی عزیزم وب گل پسرم با عکس های جدید آپه قدم رنجه کن و تشریف بیار. یادگاری هم فراموش نشه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
حتما عزیزم ولی ادرستون باز نشد برم
مامان پريسا خانوم
18 اسفند 92 19:22
وايييييي من خيلي شكمو ام دلم حوس كرد حتما فردا قرمه سبزي درست مي كنم چقدر اين فاطمه جون كه تازه از خواب پا شده مظلومه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
درست کن حتما نوش جونتون
هم نفس
19 اسفند 92 11:36
خیلی نگران بیا و علت نگرانی منو بخون و به عنوان یه جوون نظرتو بگو و بگو که آیا راه حلی به نظرت میرسه؟
بابا محسن
19 اسفند 92 12:14
ایشالا همیشه به شادی غذا رو دیدم گشنم شد
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم
مامان امیررضا
20 اسفند 92 0:25
آفرین به مامان زرنگ چه غذایی به به گشنمون شد.انشالله مسافرهاتون هم به سلامتی تشریف بیارن و البته با کلی سوغاتیراستش رو بگو زهره جون حالا لیست سوغاتی ها رو تقدیمشون کردی می گم ماشالله چه عموی هنر مندی دارین خدا حفظش کنه . قربون اون خوابیدن فاطمه جون خیلی قشنگ پاش رو روی پاش انداخته راستی آپم بدو بیا
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قابل شمارو نداره عزیزمممنون عزیزم ایشااله همه مسافرا بسلامت برگردن والا سوغاتی ها از طریق تلفن اعلام میشه البته تا اینجا بودن میگفتم نه من چیزی نمیخوام قابل شمارونداره عموی باحالمخدانکنه عزیزم
اکرم مامان رها
20 اسفند 92 8:19
سلام به ناز بانو خوبی خوشگل مشکل ، انشائ .. مسافرا به سلامت برمیگردن راستی دلمون قورمه سبزی خواست حالا چیکار کنیم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام نازنینم .ممنونم گلم تشریف بیارید براتون خوشمزه ترشو درست میکنم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 اسفند 92 9:53
به به وووااااای گشنم شد ظرفت چقدر قشنگه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قابل شمارو نداره عزیز دلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 اسفند 92 9:54
عزیز دلم خوبی ان شالله مسافرات به خوشی برن و برگردن باز این دخمل خوشگل پا تو کفش بزرگترا کرده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم زهرا جونمممنونم عزیز دلم چه کنیم دیگه کارشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 اسفند 92 9:56
اخی از این رو تشکی های فاطمه ایلیا هم داره البته هنوز برش نزدم براش که بدوزمش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
دیدی پسرونه است اینم خریدای بابا مجتبی است
میلاد
22 اسفند 92 11:29
عکس آخریه چ قشنگ لم داده داره تلوزیون میبینه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون از حضورت
میلاد
22 اسفند 92 11:31
ماشالله ب عمو
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ماشااله ب خودت
الهام مامان علیرضا
23 اسفند 92 13:08
ایشالا که خانواده سفر خوبی داشته باشند و به خوبی و خوشی برن کربلا و برگردند از طرف من هم بهشون التماس دعا بگو ایشالا سفر بعدی شما هم همراهشون باشی چه خانوادۀ باحالی دارید زهره جون مخصوصا عموجونتون ما هم تو فامیل چند نفر باحال داریم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم گلم ایشااله باشمای دوست خداحفظ کنه همه فامیلها رو مخصوصا باحالاشوووووووو
خاله شیدا و روشا
24 اسفند 92 16:08
سلام ایشالا مسافرهاتون صحیح و سالم برگردن و دلتنگی شما هم تموم شه باریک الله معلومه غذاتون خشمزه هستش چه عموی مهربون و باحالی؛خدا حفظشون کنه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام گلم .ممنون از لطفت به سلامتی برگشت ممنون از تعریفت بابت غذام
مامان تینا و رایان
25 اسفند 92 15:19
چه عموی باحالی خوش بگذرونید عزیزم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قابل شمارو نداره تقدیم کنم ممنونم خانم گل
مامان فرنيا
28 اسفند 92 10:30
من عاشق قورمه سبزي هستم بيام خانه شما
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قدمتون روی چشـــــــــم
مامان فرنيا
28 اسفند 92 10:31
زيارتشون قبول باشه ايشالله
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قبول حق ایشااله روزی شما دوست عزیزم
مامان فرنيا
28 اسفند 92 10:32
عموي شيطوني داريد ها مواظب باشيد فاطمه جون ازش ياد نگيره
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
واقعا ولی یادنگرفته بلده دخملمون
خاله صبا
16 اردیبهشت 93 18:40
عزیزم چ ناز داره تلویزیون میبینه هر چقد عکسای این دخملی رو میبینم خسته نمیشه، خیلی نازه سفید برفیه خوشگل ! خدا کنه جرقه شبیه فاطمه شه !
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قربونت عزیزم .ایشااله با تنی سالم وشبیه دخملی ما بشه