فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

دوباره قراروبلاگی

1392/11/27 9:10
722 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه مامان پریساجون بهمون خبر داد که یکی از مامانهای وبلاگی (مامان فرنیای عزیز)مهمون شهرمونه ..ماهم که مهمون نوااااازنیشخند.خلاصه رفتیم پارک و فرنیای نازنین رو بهمراه مامانش دیدیم همچنین مامان علی خوشتیپ بهمراه علی آقا که معرف حضور اکثر مامانا هست ومریم جونم مامان پریسای نازنین که ایشون هم از پیشکسوتان نی نی وبلاگ هستن.خیلی از دیدن همشون خوشحال شدمبغل.

 

قلبفاطمه ،پریسا و فرنیاقلب

 

فاطمه داره از سمبوسه های خوشمزه مامان علی خوشتیپ میخورهخوشمزه

 

علی آقا که اصلا اجازه نمیداد ازش عکس بگیریم اینجاهم تو استخر توپ منو هدف قرار داده نیشخند

 

 

قلبفاطمه ،علی و پریساقلب

 

اینم نفــس خودمبغلماچ

 

اینم خوراکی های خوشمزه ای که مامان علی خوشتیپ و مامان پریسای نازنین آورده بودن.من تو جمع این خانم های کدبانو کم آورده بودم اخه من فقط به بردن  پفیلا وگندم  حجیم شده بسنده کرده بودم ولی اونا کلی شیرینی خوشمزه وسمبوسه آورده بودن ومن کلی خجالت زده شدم .خجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 1:30
-- به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم هااا یه سری بزن دست خالی نمیری.
میلاد
27 بهمن 92 8:50
کم خوری خوبه دیگه خوب کردی
مثل هیچکس
27 بهمن 92 10:24
خوش به حالتون منم دوست دارم توی قرار وبلاگی باشم واز نزدیک دوستای عزیزم رو ببینم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ما هم خیلی مشتاقیم روی ماه شمارو از نزدیک ببینیم
مامان تینا و رایان
27 بهمن 92 10:44
به به دوستان همه جمعند و گل سر سبد که بنده باشم کمه خخخخخخخ چه از خود راضی با این کدبانوها ادم کم میاره بره بیرون والا..خوش بگذره عزیزم ...جای ما هم بسیار خالی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
واقعا جات خالی بود عزیزم تو هم که مثل اونا هنرمندی عزیزم . ایشااله شماهم بیای از این طرفا ببینمت خانم گلم
میلاد
27 بهمن 92 11:11
دیدی بی خبر آپ میکنی. چقد زود خودمو میرسونم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم از حضورت میلاد عزیز
مامان فرنيا
27 بهمن 92 11:28
سلام زهره جون خيلي از ديدنتون خوشحال شدم به من كه خيلي خوش گذشت وقتي رفتيد يك عالمه از ان گندمهاي حجيم شده مانده بود كه ما برشون داشتيم فرنيا خيلي دوست داشت
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزدلم.منم همینطور خانمی.واقعا خداروشکر که دوست داشتید نوش جون فرنیای نازنینم
مامان فرنيا
27 بهمن 92 11:29
توي عكسهاي مامان پريسا هم ديدم اينقدر دلم سوخت فرنيا با بچه ها نيامده بود توي استخر توپ كاش ميدونستم با شما ميفرستادمش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
الهی من پیداش نکردم وگرنه میبردمش با خودموناشکال نداره عزیزم
✿مامان علی خوشتیپ✿
27 بهمن 92 11:50
سلام خانوم خوشگله من هم از دیدنتون خوشحال شدم.دست شما در نکنه من بیشنرین چیزی که خوردم همون پفیلای شما بود با طعم پنیریالبته شبشم باز رفتیم جشنواره غذا و کلی خوردیم نوش جون فاطمه جونشما که دیگه فامیل دوریدتشریف بیارید منزل درخدمتتون باشیم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم .واقعااااانووووووووووووش جونت آخه شما نه کدبانویید ازاین چیزای سوپری نمیخورید به دهنتون مزه کرد وگرنه من عاشق شیرینی های شماها وسمبوسه های خوشمزت شدم تازه اون دوتاهم شوهر خواهر شوهر هردوشو خورد به خواهر شوهرم نداد
✿مامان علی خوشتیپ✿
27 بهمن 92 11:51
از دست این علیه شیطون...چه زشت هم شده توی این عکس واقعا جای شادی جون خالی بود
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
نگو پسرت ماشااله خیلی بانمکه دوست داشتم سربه سرش بزارم هی میگفت عکس نگیر قایم میشدمن دوباره میگرفتمعکس به این خوشگلی چشهههههههه پسرت همه جوره خوشگله
خاله شيدا و روشا
27 بهمن 92 12:14
خوشبحالتون ماماني نميشه يه سفر بيايد بندر واسه ما قرار وبلاگي بذاريد
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خوب چرا کارو سخت میکنی شما پاشید بیاید اهواز رای بااکثریته
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 بهمن 92 12:40
به به قرار وبلاگی همیشه دورهم باشید و شاد.چه خوراکی های خوشمزه ای.نوش جونتون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم حالا فکر کن من اینارواز نزدیک دیدم
مامی رها
27 بهمن 92 18:29
چه خوب............خیلی لذت بخشه وقتی دوستای وبلاگیتو از نزدیک میبینی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
جای شما خالی عالی بوووووووود
مامان پریسا
27 بهمن 92 22:16
سلام زهره جون. واقعا از این که با دوستای عزیزم یک جا باشم گذر زمان رو احساس نمیکنم. خیلی خوشحال شدم که اون ساعات کنار هم بودیم.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم منم همینطور خیلی خووووووووب بود
مامان پریسا
27 بهمن 92 22:16
دفعی بعد طوری برنامه ریزی کن که بیشتر کنارمون بمونی.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
حتما عزیزم
مینا مامان آرمانی
28 بهمن 92 16:32
خوش به حالتون همشهریا.جای مامان آرمانی خالی بوووود
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
واقعا جات خالی بود عزیزم
اكرم مامان رها
29 بهمن 92 11:26
واي حسودييم شد من هم ميخوام بياممممممممممممم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قدمت بر چشم عزیزم
الهام مامان علیرضا
29 بهمن 92 15:14
به به چه قرار خوشمزه ای عزیزمی مهمون نواز من اگه بیام اونجا حتما باهات قرار میذارم چون بر مهمون نوازیت واقفم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خوشمزگیش که زیاد بود ممنونم الهام نازنین حتما مگه میشه تو بیای اهواز من نبینمت
مامان نرگس
30 بهمن 92 12:58
به به خوش به حالتون چه قرار قشنگی، چه هوای خوبی. نوش جونتون چقد خوشمزه خوش باشین عزیزان
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
جای شما خالی واقعا خوشمزه بود
دخترزمستان
1 اسفند 92 12:46
خوش به حال شما مامانا اینقد اعتماد دارین من بد بخت جرات ندارم جواب کامنت خصوصی ی دخترو بدم نکنه پسرباشهزهره خانوووووم نمیشد این خوراکی هارا نزارین من الان دلم این پفوفیلا با اون سمبوسه هارا میخوام ببینم ماهم بیایم اونجا واسمون از این کارا میکنین یا فقط با دوست جوناتون میرین تفریحبرقرار باشی خانومیییییی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
شما هم دوست جونی منی تشریف بیار در خدمتتون هستیم
مامانی
3 اسفند 92 13:23
به به چه غذاهای خوشمزه ای دهنمون آب افتاد
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
دست دوستان دردنکنه
سیمهدی
4 اسفند 92 13:32
سلام فایل رو براتون ایمیل کردم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام ممنونم
دخترزمستان
5 اسفند 92 20:14
یه سگ اینجوری فکر میکنه : این آدمِ به من غذا میده ، نازم میکنه ، دوستم داره ، حتماّ خداست ! یه گربه اینجوری فکر میکنه : این آدمِ به من غذا میده ، نازم میکنه ، دوستم داره ، حتماّ من خدا هستم ! به این میگن گربه صفتی . . .
سیمهدی
8 اسفند 92 15:46
پس مامان پریسا هم جزء دوستانتون شدن .از عکس پریسای ناز فهمیدم هزار ماشاالله چقدر هم بزرگ شده .امیدوارم جمعتون همیشه دوستانه و صمیمی باشه .از طرف من هر سه تا کوچلوها رو دفعه دیگه دیدی ببوس
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خیلی وقته باایشون دوست هستیم حتما ماموریت شما اجرا خواهد شد