فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه دکتر می شود

1392/10/21 15:20
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جونم اصلا علاقه ای به دکتر خودش نداره ناراحتوهمیشه موقع دکتر رفتن یه فیلمی داریم با دخملی کلافهآخه پزشکش مرداست ولی واقعا مهربونهقلب همیشه به محض اینکه دکتر گوشی رو شکم فاطمه میزاشت جیغ ودست وپا زدن فاطمه به هوا بلند میشدمتفکر خلاصه در این سفر به آبادان وقتی دیدم جلو مغازه اسباب بازی فروشی ایستاده ومیگه دکتر...تعجب (آخه رو جلد وسایل پزشکی یه خانم دکتر خوشگل بود) تصمیم گرفتم اینو بخرم تا شاید دیگه ترسش بریزه استرس

باشد که موفق شویمنیشخند

این تخته جادویی است که به امید اینکه فاطمه خانم دیگه از خط خطی وسایل و کشیدن انگشت روی صفحه تلویزیون دست برداره براش گرفتم در حین بازی دارم کلمه های رو که یاد گرفته مینویسم براش نوشتم مامان 

فداش بشم داره میگه مامان بغل

قربون خدا گفتنت برم دخملم ایشااله نگهدارت باشه عزیزمقلب

حالا شما رو دعوت میکنم  به دیدن نقاشی های فاطمه خانم نیشخند


این صورت نقاشی هست داره برام میخونه چشم چشم دو ابرو نیشخند

گوش گوش 2 تا گوش دستشو گذاشته رو گوشای خودشنیشخند

فدای خنده هات زندگی منماچ

اینم صبح روز بعدشه دخترم داره خودشو معاینه میکنهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان تینا و رایان
18 دی 92 10:30
سلام خانوم دکتر گلوم درد میکنه .معاینه میکنی؟آمپول ندی ها؟جالبه تینا خودش از امپول فراریه ولی وقتی وسایل دکتری براش خریده بودم فوری واسه همه آمپول تجویز میکرد و هی زرت و زرت میومد بهم امپول میزد..تا همین چند وقت پیش سالم مونده بود وسایل ولی رایان به خدمتش رسید..
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام خاله شادی جونم شما با 2تا بوس خوب میشی خاله مهربون حالا فاطمه چون میترسه هی میگه اقطه(قطره) ای قربون رایان خرابکارم برم
مامان تینا و رایان
18 دی 92 10:31
نی نی وبلاگ قطع بود دلمون تنگیده بود براتون
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
مابیشتر عزیزم
الهام مامان علیرضا
18 دی 92 10:37
زهره جون سلام کلی ذوق کردم با تریپ دکتری فاطمه جالب این جاست که علیرضا وقتی دکتر میشه ازم میخواد براش ماسک بزنم تا مثلا جراحی کنه از عموهای فیتیله یاد گرفته و جالب تر این که من هم از اونجا که از پر شدن سررسیدها و سپس پاره شدن شون خسته شده بودم تخته ای رو که قبلا برای علیرضا خریده بودم بهش دادم تا نقاشی بکشه و کلی علاقه نشون داد فدای دختر نقاش راستی از وقتی نی نی وبلاگ و ارتقا دادند یک بار دیگه باید مشخصاتت و موقع نظر دادن ب روز کنی برای من که نظر گذاشته بودی به جای اسم و آدرس سایتت حروف چینی اومده بود من از روی آی پی فهمیدم نظر برای شماست و تصحیح کردم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
دقیقا فاطمه هم قبل از وسایل همیشه ماسک میزد میگفت من آقای دکترم فدای علیرضا جونم بشم الهی .ممنون بابت یادآوریت حتما به روز رسانی میکنم
خاله پارمیدا
18 دی 92 13:04
اوخییییییییییییی چقد عینکه بش میاد نقاشیاش هم خوشله این دخمل هنرمند راستی جاتونو کلی خالی کردیم توی تولد پارمیدا عکساشو گذاشتیم دوس داشتید بیاد ببیند
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
بازم مبارک باشه تولد پارمیدا جونم حتما میام
w9YBTJ8LR2STZy9qSc6AcK9bgpfpc6cpzdVH0Fno4dDBfHSmVgNuv3pBmCmqYMQ_
18 دی 92 14:18
سلام خانومی. بیا پست جدید دارم
w9YBTJ8LR2STZy9qSc6AcK9bgpfpc6cpzdVH0Fno4dDBfHSmVgNuv3pBmCmqYMQ_
18 دی 92 14:27
عزیزمی. الما برعکس فاطمه بود. یعنی هروقت دکترش معاینش میکرد و گوشی رو میذاشت روی شکمش غش غش میخندید. اقای دکتر هم کلی کیف میکردالبته الان بعضی وقتا موقع معاینه گلوش گریه میکنه.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ای جانم قلقلکش میومده حتما فاطمه که دیگه انقدر گریه میکنه دهنش بازه همونجوری گلوش رو معاینه میکنهآخه تا ته حلقش پیداست
مامان امیررضا
19 دی 92 0:55
آی قربون این دخمل باهوش .الهی که هیچ وقت دیگه گذرت به مطب دکتر نیفته ما هم همین فیلم رو با امیررضا داریم انشالله خانم دکتر بشی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ایشااله خاله جون خدا از دهنت بشنوه ایشااله که امیررضا جونمم دیگه سمت دکتر نره تا خودش بسلامتی دکتر بشه
سیمهدی
19 دی 92 2:40
آفرین مامان فاطمه عزیزروانشناسی برای خودت هااااااخب ترس فاطمه جان رو داری محار میکنیاز طرف من ببوسشنقاشی هاش برام جالب بود فدای فاطمه خوشگلم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
دیگه بچه داری دنبال خودش روانشناسیم میارهممنونم عموی عزیزقابل شمارو نداره نقاشی هاش
خاله شیدا و روشا
19 دی 92 14:24
سلام مامانی قربون خانم دکترم برم من خانوم منشی لطفا یه وقت به من بدید,دکترهای اینجا که هیچی حالیشون نمیشه,شاید دکتر فاطمه موفق شد و من کامل خوب شدم مامانی شعر دکتر چه مهربونه رو براش بخون شاید ترسش ریخت مامانی حالا که تخته رو خرید دیگه جای رو خط خطی نمیکنه؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ماهمیشه برای خاله زهره جونم وقتامون خالیه شما تشریف بیار قدمت روی چشم بیا تا فاطمه با این گوشی جادوییش طبابتت کنه ولی خاله جونم تو که چیزیت نیـــــــــــــــست نه عزیزم چون ماژیکش فقط مخصوص خودشه وجای دیگه اثر نداره نمیدونم مغناطیسیه فکر کنم
مامان آلما
21 دی 92 8:15
عزیزم بیا پست جدید
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
چشم خانومی
اكرم مامان رها
21 دی 92 8:33
سلام به دكتر كوچولوي نقاش خيلي بامزه شدي عزيز دلم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام خاله مهربونم ممنوم
مامان سهند و سپهر
21 دی 92 12:04
عزیزم چقد با نمک شده خانوم دکتر فاطمهههههه ببوسش ایشالا خانم دکتر بشی عزیزم مامانی رمز که همون قبلیه ست آخه دختر خوب!
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزدلم ایشااله ای واااااااای ببخشید مامانی
مثل هیچکس
21 دی 92 12:13
ای جونم ،خانم دکتر کوچولو خیلی دوست داریم اینم آدرس http://hastyman92.niniweblog.com
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام خانم خانما خیلی بی حوصله شدیاااااااااااا.دوستت دارم هوارتااااااااااااا
مامان آوا
21 دی 92 14:00
به به سلام به خانوم دکتر ومامانی گلش خوبین؟خوشین؟سلامتین؟ اینجا که حسابی بارونه وما داریم لذت میبریم شما چطور؟ چه خبرا؟کم پیدایینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خانوم دکتر چطوره؟خوبه؟ چه نقاشیهایی کشیده این دکتر پیکاسو آفریییییییین
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم. اینجاهم تا صبح بارون بود ولی الان دیگه بند امده البته هوا هنوز بارونیه. ممنون خاله مهربونم
مهدیه ( مادر دختری)
21 دی 92 14:56
قربون این دکتر فینگیلی بشم الهیییییییییییییییی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه مهدیه جونم دوستت دارم هوارتاااااااااااااااااااااا
مریم--------❤
21 دی 92 16:23
سلام عزیزم عجب عینک خوشگلی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام گلم ممنونم عزیزم
مامان پریسا
21 دی 92 23:30
پس کم کم داره برای ایندش برنامه ریزی میکنه عینک هم بهش میاد وای چه نقاشی ها خوشملی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
البته اون برنامه ریزی نمیکنه ما اونو تو برنامه ریزی قرار میدیدم ممنون خاله مهربونم
علی
22 دی 92 18:17
سلامازکجا فهمیدی من تو نی نی وبلاگ هم وبلاگ داشتم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ازهمونجا که الان امدی اینجا
هم نفس
23 دی 92 7:33
ای جانم چقد با وجود دخمل نازی چون فاطمه زندگیتون گرمه.. خدا حافظش باشه الهی.. ایشاا... خانم دکتر شه این فاطمه خانوم ناز ما..
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنونم گلم. شما هم زندگیتونو گرمتر کنید دیگه ایشــــــــــــــــاله
غزل (مامان هستي)
24 دی 92 10:29
سلام عزيزم ماشاله چه خانوم دكتري پيش ما بيا عزيزم شايد اين خانوم دكتر فهميد چرا هستي من شبها نمي خوابه لينكتون مي كنم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما باکمال میل لینکتون میکنم ومیام پیشتون
مریم
28 دی 92 13:44
الهی چه خانم دکتر نازی ایشالا هم نقاش بشه هم یه پزشک خوب که ما دیگه نخوایم بریم پیش غریبه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون مریم نازنینم . ایشااله همیشه سلامت باشی ونیازی به دکتر پیدا نکنی
خاله زهرا
1 بهمن 92 23:34
عشق خالهالهی که فدات بشم عزیزم که تو اینقدر ماهی.ایشاله که هیچ وقت مریض نشی وهیچوقت عینک روی چشم های قشنگت قرار نگیره.دوست دارم یه عالمه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدا نکنه آجی زهرای نازنینم قربون برم آجی ما هم دوست داریم هزارتـــــــــــــا