فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه وخروس

1392/10/8 9:43
910 بازدید
اشتراک گذاری

جریان از اونجا شروع شد که پای تلویزیون نشسته بودیم شبکه جام جم برنامه کاردستی های من وبابام رو نشون داد فاطمه خانم هی گفت منم میخوام گریهدیدم درست کردنش راحته رفتم یه پاکت پودر ماشین لباسشویی آوردم وقیچی کردم بقیه کار رو سپردم به خواهری نیشخندوفاطمه رومشغول کردم که مزاحم کار نشه

مراحل انجام کاردستی آقا خروسهچشمک

تاج آقا خروسهنیشخند

 

این نوکه فاطمه استنیشخند

 ماداشتیم میگفتیم نوک خروسه برداشت گذاشت رو لباش هی گفت نوک من بعد هم اقدام به خوردنش کرد خوشمزه

جامدادی جالبی شد البته اگر فاطمه خانم سالم بگذاردشنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان تینا و رایان
8 دی 92 10:44
خیلی با مزه شده عزیزم نوک قدقد خانو م فاطمه خوشگله رو قربون ابتکار جالبی بود ..ولی از این به بعد بزار تو درست کردن کاردستی ها دخیل باشه حتی اگه زشت بشه براش لذت بخشه..
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
آخه شادی جونم دخالتش در حد قیچی گرفتنو وچسب حرارتی بود به کاغذ بازی راضی نمیشد
مامان سهند و سپهر
8 دی 92 11:18
چه خوشگل شده جامدادیش به به دخمل هنرمندی میشه میدونی مامانی هر کاری رو از شما ببینه بهش علاقمند میشه از همین حالا داره نشون میده استعداد داره توی این زمینه ها.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزدلم خدا از زبونت بشنوه مامانش که هنرمند نیست ایشااله به خاله هاش بره
مامی رها
8 دی 92 12:10
چه خروس خوشملی داری فاطمه خوشگله
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم چشمات خوشگل میبینه عزیزم
مامان آلما
8 دی 92 13:11
دست خاله جون درد نکنه. چه خروس نازی حالا زهره جون قهر نکن دیگه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قابل شمارو نداره عزیزم دیگه خبرم کنی هاااااااااااا چشم آشتی آشتی
مامان تینا و رایان
8 دی 92 13:22
از این قیچی بی خطر ها براش بگیر با یه چسب ماتیکی ولی پیشش باش و تنها نزار با اینا سرگرم شه.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
پیشنهاد خوبی بود عزیزم مثل همیشه چشم گلم همین امروز اقدام میکنم
مامان آلما
8 دی 92 14:04
حالا زهره جون بیا اشتی کن و دل ما رو شاد کن. محض اطلاع دوتا پست جدید دارم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
عزیزم آشتی آشتی آمدددددددددددددددددددم
مامان آلما
8 دی 92 14:25
★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ای جانم جونه آدم برفی
مامان آوا
8 دی 92 16:34
سلام عزیزم کاردستی جالبیه هاااااااااااااااااا دست خواهرگلیت درد نکنه چقد کارای این بچه ها جالب زهره جون یه یارم مامانم پاش شکسته بود تا مدتها آوا عصاشو میزاشت زیر بغلش میگفت منم پام شکسته کلی ازش عکس گرفته بودم متاسفانه نمیدونم چطور یدفعه حذف شدن راستی زهره جون کجا کار میکنی؟من زیاد اهواز میام حداقل یه بار بیام ببینمت
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم. ناقبل گلم دقیقافاطمه هم همینطوره بعضی وقتا نگاه میکنم میبینم داره تمام تلاششو میکنه که مثلا مثل من بشینه یابخوابه میام پیشت عزیزم میگم بهت
مامان شیدا و روشا
9 دی 92 0:11
چه خروس خوشگلی ....خوش به حال فاطمه جون که مامان به این باسلیقگی داره و مثل دخملای من خاله ی مهربون و دوست داشتنی داره
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قابل شمارو نداره خاله جونم خیلی ممنون که میای پیشمون .عزیزم.خاله رو گل گفتی همشون گلن
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 دی 92 3:41
ای جانم چه جا مدادی قشنگی افرین به مامان با صب و حوصله و صد البته با سلیقه عالی شده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم البته بیشتر کار خواهری بود تا بنده ولی ایده از من بودااااااااااا
خاله شيدا و روشا
9 دی 92 8:08
قربون نوكت برم من خالههههه خيلي خوشگل شده دست خاله درد نكنه،البته دست شما هم درد نكنه كه وسايل رو اورديد و داديد به خاله
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه خاله مهربونم .نظر لطفته زهره جونم خوشم میاد همیشه مدافع خودمیییییییییی ها
اكرم مامان رها
9 دی 92 9:30
نوكت خيلي بامزه است خاله جون صدتا بوس از طرف من و رها
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم ماهم روی ماه شما رو میبوسیم
مامان آوا
9 دی 92 10:07
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
وایییییییییییی چقدر بوووووووووووووووووووووووووووووس ممنونم. آوا جووووووووونمو ببوس خودتو وگل دخترتو جیگر
مثل هیچکس
9 دی 92 12:09
میبینم که مادر ودختر دست به ابتکار واختراع زدن موفق باشید ،خیلی جامدادی خوشگلی شده دست شما درد نکنه ،خسته نباشید .
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ابتکار اونم از نوع خروسیش کجابودی مهسا جون کلی دلم تنگیده برات
مامان فاطمه
10 دی 92 13:28
چه جالب ، کار منو راحت کردی . مهد فاطمه گفته یه کاردستی تو خونه درست کنید . تو فکر بودم چی درست کنم . حالا این خروس رو درست می کنم.
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خیلی خوبه راحت درست میشه عزیزم
مامان امیررضا
11 دی 92 1:21
سلام زهره جون خسته نباشی .می گم خدا شما و فاطمه جون رو از خواهر جونت نگیره حسابی مشغولش می کنین
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزدلم. واقعا خواهرم برای من بعداز پدر ومادرم بهترین نعمته. خداعزیزای شماهم براتون حفظ کنه
هم نفس
11 دی 92 14:59
مولای من! می‌خواهم از سنگفرش آستان مقدّست بگویم که سجده‌گاه قدوم مهمانانت شده است؛ از کبوتران عاشقی که گرداگرد حرم پاک تو می‌چرخند و تو را طواف می‌کنند؛ از نسیم بگویم که بیرق گنبدت را بوسه‌ باران می‌کند و عطر دلربای تو و اشک تمنای زائرانت را به اوج افلاک می‌برد.
عمهِِ ِ آتنا
12 دی 92 14:19
سلام دلم براتون تنگ شده بوووووود خوبین؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ماهم همینطور
خاله پارمیدا
13 دی 92 21:17
خوشکله ها آفرین مامانه فاطمه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
قابل شمارو نداره خاله جونم
سیمهدی
14 دی 92 15:10
آفرین درسا خانم که به مامان و خاله کاردستی درست کردن رو یاد دادیمامان فاطمه چی چی رو کاردستی سالم بمونه . قول میدم بهت همون روزی که اومد دست فاطمه خانم .تموم شد و رفت درسته؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
عموجون من درسا نیستمااااااااااااااااا تا حالا به دور از چشم فاطمه سالم مونده
مامان سهند و سپهر
15 دی 92 8:15
فاطمه خوشگل رو ببوسسسسسس
خورشید عالم تاب
15 دی 92 11:17
سلام همشهری. وبلاگتون خیلی عالیه. منم اهوازی ام و اسم دختر منم فاطمه است. اگر تشریف بیارید خیلی خوشحال میشم چون منم توی وبلاگم درباره دخترم می نویسم. http://alamtab.blog.ir/post/60
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
حتما با کمال میل گلم
✿مامان علی خوشتیپ✿
15 دی 92 13:06
آفرین به فاطمه جون و مامان باحوصلش...خیلی خوشگل و تمیز درست کردید خوشحال شدم که تونستم از نزدیک ببینمتون...هرچند خیلی شلوغ بود نشد با هم بحرفیم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
عزیزم بابا چوبکاریم نکن دیگههههههههههههه همونم خوب بود که دوباره دیدمت عزیزم شامتون هم عالی بودددددد
سیمهدی
15 دی 92 21:04
سلام مامان فاطمه خوبی؟میگم یا بیا سر بزن یا میام این فاطمه کوچلوت رو میخورماااااااااااااا
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام ممنون آمدم آمدم
مریم--------❤
15 دی 92 21:15
سلام عزیزمـــــــــــــــــــــــــــــ
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام خانم خانمااااااا خوبی
مریم--------❤
15 دی 92 21:15
خروس فاطمه خانمی خیلی خوشگله
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون گلم ناقابله
مریم--------❤
15 دی 92 21:16
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
چه عجب از اینورااااااااااااااااااااااااااااااااا
خاله شيدا و روشا
16 دی 92 8:03
ماماني چرا پست جديد نميذاريد؟ نكنه فاطمه جونم مريض شده؟
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
نه عزیزمفاطمه خوبه. مامانم وآجیم چندروز رفته بودن مسافرت من با کار وفاطمه حسابی درگیر بودم
الهام مامان علیرضا
16 دی 92 9:59
چه خروس قشنگی و چه مامانِ هنرمندی آفرین به زهره جون نوکِ فاطمه جون هم خیلی قشنگه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
مامان هنرمند رو خوب گفتی خیلی بهم میادااااااااااااا
مامان پریسا
21 دی 92 23:33
خیلی خوشکل شده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم ناقابله