فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

فاطمه نفس مامان♥♥♥

حالم خوبه باتو عزیزدلم

فاطمه 27ماهه شد

1392/9/20 10:46
852 بازدید
اشتراک گذاری

مهارتهای دخترم توی این ماه ماشااله حسابی چشمگیر بود.قلببغل

شعر حسنی رو برام میخونهلبخند

جمله هاش دیگه کامله کامله (سه کلمه ای چهار کلمه ای و...)

دخملهم هرکی رو میبینه اولین چیزی که بهش میگه

ننام اوبی بمعنی سلام خوبی

کلمه مامان وبابا و فاطمه رو بخوبی میشناسه هرجا ببینه میخوندشون

مامان جون وآقاجونارو با اسم صدامیکنه مثلا میگه آقاجون علی

به خالش میگه آجی زهرا (همونطوری که من صداش میکنم )

وقتی بهش میگیم فاطمه منو چندتادوست داری با دستاش نشون میده

میگه 10 تـــا..  خالش شیطنت میکنه بعضیهارو میگه بگو یه دونه دوست دارم   اونم میگه (نونونه)

وقتی باباش سر به سرش میزاره به باباش میگه بــابا بـــــــــد باباش خودشو ناراحت نشون میده میره بهش میگه بابا اووبه بمعنی بابا خوبه

بیست وهفت ماهگیت مبارک دختر نارنینمبغل

 

امان از وقتی که فاطمه ببینه توی داروخانه بجای باقی پول بهم چسب زخم دادن دیگه اون روز هر طوری هست باید اون چسبو به یه جاییش بزنه نیشخند

 

از داروخانه آمدیم خونه ،خواستم جوراباشو از پاش دربیارم دیدم میگه پا دردناراحت نگاه کردم دیدم ناخنش گوشه کرده گفتم اشکال نداره مامان خوب میشه رفتم  ناخنگیر بیارم بگیرمش امد بهم گفت نه نه ببس (چسب)تعجب

دوزاریم افتاد نیشخندگفتم پس درد دردبیخودبوده چشمش به چسب زخم ها افتادهنیشخند خلاصه گوشه ناخنشو گرفتم ودیدم بیخیال چسبا نمیشه زدم به انگشت پاشآخ

بهش میگم پات درد میکنه قیافشو اینطوری میکنه میگه بلهچشمک

حالا خدامیدونه خالی میبندهدروغگو یا واقعا درد میکنهسوال شب تا خوابیدخواب چسبو از پاش درآوردم چشمکوگرنه تا بیدار بود نمیزاشت دست بزنم به چسبه نیشخند


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خاله شيدا و روشا
20 آذر 92 10:56
27 ماهگي ات مبارك عزيز دلم قربون حرف زدنت برم من خاله چرا چسب رو برداشتي مامان زهره،خب پاي بچه درد ميكنه ديگه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله خوبم خدانکنه خاله جون بابا درد کدومه همش فیلم بود
مثل هیچکس
20 آذر 92 11:23
قربونت برم عزیز خاله که توی عکس اولی محشر شدی با اون صورت ماهت
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه خاله عزیزم چشمات ماه میبینه گلم
خاله شيدا و روشا
20 آذر 92 11:57
نخيرم از صورت فاطمه معلومه كه درد دارهمن كه خاله اينترنتي هستم ميدونيد يا شما كه مامانشيالهي بميرم كه اينقدر درد ميكشي و كسي دردت رو جدي نميگيره( عضو ستاد ايجاد ترس در مادرها و ايجاد كدوريت بين مادر و بچه در آينده)
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
مسلما شما که خالشی بهتر میدونی وگر نه من که هیچی نمیدونم کدورت که پیدا نشد ولی این خاله جاشو بیشتر تو دلم باز کرد
مامان پريسا خانوم
20 آذر 92 12:51
فاطمه كوچولوي ناز بانمك شيرين زبون 27 ماهگيت مبارك
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
مامان سهند و سپهر
20 آذر 92 13:26
عزییییییزم قربون اون قیافه با نمکش برم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خدانکنه عزیــــــــــــــــــــــزم
الهام مامان علیرضا
20 آذر 92 14:58
27 ماهگی گل دختر مبارک واقعا خسته نباشی زهره جون متاسفانه من مدت هاست ماه شمار علیرضا رو به فراموشی سپردم با اون شنل خیلی ناز شده بهش میاد ماشاله جمله بندی هاش بیسته ما که هم چنان اندر خم یک کوچه ایم با حرف نزدنِ علیرضا خان
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون الهام عزیزم اشکال نداره گلم من دیگه یادت میارم منم اندر خم کوچه های دیگه ماندم
مامان تینا و رایان
20 آذر 92 20:47
عززیییییزم...خواهر جان تینا به این بزرگی هنوز هم قاتل چسبه...امان از روزی که واقعا نیازمند چسب زخم بشیم..نیست که نیست...تو هر سوراخی قایم میکنم پیدا میکنه الکی میچسبونه این ور اونور بدنش ..جای کبودی هم چسب دوای دردشهببوس این خوشگل خوش سر زبونم رو
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ای واااااااای یعنی بنده حالا حالاها گیرم چرامن هی فکر میکنم بزرگ بشه بهتر میشه
مامان پريسا خانوم
21 آذر 92 12:48
يه پست موقت گذاشتم بيا ببين
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
الان آمدم
مامان زهرا
21 آذر 92 14:24
27 ماهگیت مبارک گل خوشگل خاله انشاالله همیشه سالم باشی و هیچوقت به چسب زخم احتیاجی پیدا نکنی قشنگم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله عزیزم خیلی ممنون بابت دعای خیرت همینطور دسته گله شما ایشااله همیشه سلامت باشه
مامان امیررضا
22 آذر 92 0:52
سلام عزیزم 27 ماهگیت مبارک .چقدر خوشگل صحبت می کنی.چه عکس خوشگلی با شنل انداختی عزیز خاله .آخی پات اوف شده بود .
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله عزیزم بله خاله دیدی پاموووووووو خیلی اوف شده
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 آذر 92 5:03
27 ماهگیت مبارک
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله خوبم
مهدیه ( مادر دختری)
22 آذر 92 10:36
ننام زهره جون اوبی؟ به فاطمه طلا بگو اخم نکنه خاله ناراخت میشما! HDK ]KN OXL HC NOJVLQwsqzazHZzاینام از دختٍریم
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
چه خوب به زبونی دخملی حرف میزنی تو اوبی خاله الهی ببین فاطمه سادات هم برام نظر میزاره فداش شم الهی
مامان تینا و رایان
22 آذر 92 11:44
صبح جمعه شما خوش
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
عزیز منی رفیق گلم
مامان ملينا
22 آذر 92 12:38
چقدر شيطون و بلا شدي عزيزم . اين عكس آخري تو دوست دارم ببوسم ملوسك.عزيزم 27 ماهگيت مبارك
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
مثل هیچکس
24 آذر 92 10:04
تو جرا همش اف شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیگی دلمون برات تنگ میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟/
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
اینترنتامون مشکل دار شدن عزیزم ببخش منم دلم کلی تنگ شده بود برات
الهام مامان علیرضا
24 آذر 92 15:12
سلام زهره جون خدا رو شکر نی نی وبلاگ برقرار شد من که این یک شبانه روز استخون درد گرفته بودم نیست که اعتیادم زیاده
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
سلام نازنینم صبح واقعا ناامیدانه امدم سراغش دیدم آمد بالا کلی ذوقیدم منم باهات همدردم خواهر
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 آذر 92 15:46
عزیز دلم شما خیلی لطف داری موهامم قابل شما رو نداره هاااااااا البته میتونید بیایید با هم بریم همون ارایشگاه که من رفتم مهمون خودم حالا خدایی رنگش قشنگ شده چقدر گرفته باشه خوبه
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
خواهش گلم حقیقتو گفتم الان میام وبت باهام بریم
مامان آلما
24 آذر 92 20:01
27ماهگیت مبارک موش موشک واااااای چه اخمی کردی
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله مهربون بله خاله اینطوری اخم میکنم تا مامانم شدت قضیه رو درک کنه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 آذر 92 2:39
عزیز دلم من تا حالا موهامو دکلره نکردم میترسم چون موهام خشکه خیلی اسیب ببینه البته مش کردم هااا اینم ترکیبی ریخته خودشم نفهمید چی گفت عسلی بلوطی من که نشنیده بودم اما خو چون اشناست و کارشو قبول دارم برام گذاشت 30 تومان هم گرفت به نظرت خوب گرفته
زهره مامانی فاطمه
پاسخ
الان میام پیشت